Spannende week voor iedereen... Ik heb laten pendelen en deze kwam op augustus! Dus hopelijk dit weekend geen bloed! Heb al eerder pendels gehad, kwam niet altijd uit... maar hopelijk deze wel!
Ik ben ook op augustus gependeld, tot nu toe nooit uitgekomen helaas, misschien dit keer wel, al ga ik er niet vanuit.
Laten we het wel blijven hopen! Ze zei: weet niet of het uitkomt met je cyclus, maar pendelen komt uit op augustus.. dus ik reageerde al dat ik het komende weekend mijn ongunstige verwacht, maar het niet hoop natuurlijk! Ik heb een korte lf.
Wat is pendelen? Spannend zeg! Ik hoop voor jullie allemaal een positieve test.. als jullie in mijn schoenen zouden staan, wanneer zou je dan testen? Ik heb geen idee. Ik wil het te graag en zou morgen al willen testen maar ik ben bang dat t gewoon nog te vroeg is...
@Lyl Google het eens.. het kan hier op het forum, er zijn enkele leden die dit doen (op door hen bepaalde tijden). Zo kunnen ze een zwangerschap proberen te voorspellen of het geslacht van je baby. Heb je ovulatietesten gebruikt? Of heb je een hele regelmatige cyclus? Vind het anders wel lastig zeggen aan de hand van je banner! Maar met nog een week te gaan tot aan je volgende menstruatie, is het nu veeel te vroeg om te testen..
Ik test alleen op mijn nod (of later) maar zoals al werd gezegd; als je nog 6 dagen moet wachten is het veel te vroeg om te testen. Ik zou dan twee dagen voor nod testen. Het gaat nu wel echt spannend worden inderdaad. Ik zal heel hard duimen op een mooie roze lijst! Zijn er dames die voor nod gaan testen?
Juist heel onregelmatig. Tussen de 31 en 34 dagen maar de afgelopen keer zelfs 40 dagen... Ik begin pas net dus gebruik geen ovulatie testen. We zien wel! Pendelen zal ik eens opzoeken
Vandaag 11 dpo nog niet ongesteld. Vorige maand was ik 9 dpo ongesteld. Gister negatief getest dus vrees het ergste
Het onzekere wachten.... Ik heb dat ook twee keer gehad een week "overtijd" was mijn cyclus 1 week langer. Ik dacht de volgende maand weer 35 dagen was. Was het ineens 27 dagen. Frustrerend grrr
He wat vervelend lentezon18! Maar 10dpo is wel vroeg om te testen toch? Want stel je had op 8 of 9dpo je innesteling dan had je gister nog niet genoeg hcg.
Dat lijkt me inderdaad frustrerend lentezon18. En die cyclussen die steeds maar weer anders zijn, heel irritant. Maar wat MijnRobijn zegt. .10 dpo is wel erg vroeg om te testen . Alleen als je een vroege innesteling had en je hcg loopt vlot op .. zou je een streepje krijgen. Dat je nu nog niet ongesteld bent Is ook een goed teken lijkt mij? Hier beginnen de onzekere dagen weer. Gisteren, vermoedelijk 5-6 dpo van die felle steekjes in mijn baarmoeder en sinds die tijd is het een beetje gevoelig. Verder nergens last van hoor, ik denk ook niet dat dat pas mijn ei was, baarmoedermond is al op zijn hoogste punt geweest en zit alweer een stuk lager. Maar inmiddels ken ik ook al de kracht van iets heel erg willen, en dan ga je ook dingen voelen en zet als wat zich daar afspeelt je aan het denken. Ik wacht tot na mijn NOD met testen, heb ook nog geen testjes in huis gehaald. Ik probeer het voor nu maar even naast mij neer te leggen. Gelukkig genoeg afleiding deze weken. Wanneer gaan jullie testen? En hebben jullie al symptomen?
Op 6dpo had ik ook felle steken. Vandaag 7 dpo heb ik meer een weeig gevoel. Tsja wie zal het zeggen.. Innesteling, progesteron, zwangerschap of zit het tussen de oren Ik heb al testjes in huis. Ze waren op vakantie 1 euro bij de supermarkt dus die kon ik niet laten liggen natuurlijk!
Die oren ook Precies het kan van alles zijn! maar toch kan ik het niet helpen dat het me een beetje bezighoudt. Handig zulke goedkope testjes ! Ik koop de k2v5
Ja ik vind het ook wel spannend om van alles te voelen. Ook al is het al ronde 6 voor mij ik blijf het wel leuk vinden. Witte testen rond mijn nod zorgen ook wel voor frustrstie en verdriet, maar toch geniet ik wel van deze spannende fase en van alles voelen hoort daar helemaal bij
Wat knap dat je het zo positief kunt zien! Ik vind dit juist maar helemaal niks haha wil gewoon zwanger zijn
Met somde sensitest net gekeken of de o trelle eruit is, was wel mn 2e plas maar had nog niets gedronken, en hij was wit dus mocht er een streep komen over een paar dagen dan is t zeker weten eigen hcg laten we t hopen....
Ik heb een vervelende buikpijn. Een soort zeurderige kramp net of ik ongesteld moet worden. Het voelt zwaar op mijn schaambot. Ik wil denk ik 11 dpo een testje wagen. Nog 4 dagen te gaan!
Spannend allemaal! Kimmetjuh hopelijk een mooie test! MijnRobijn dat klinkt stiekem wel heel goed. Vind het ook knap dat je er zo in kunt staan, en begrijpelijk dat je na 6 maanden ook heel graag een positieve test wilt. Het blijft gewoon een moeilijk iets dat zwanger worden, voor de één is het appeltje eitje, voor de ander is het een confronterende en soms lange reis met veel onzekerheid en verdriet. Mijn nicht bijvoorbeeld, zij was jong getrouwd, heeft een heel lang traject gehad en het leek erop dat ze zich erbij neer moest leggen.. Nu is ze in de 40 en net bevallen van een prachtig kindje. En ook in deze groep zullen er hopelijk wat namen mooi roze kleuren, maar het nare ervan is dat er ook zat verdriet zullen hebben.