@Kimmetjuh90 haha ik zie het nu ook. Ik las het even verkeerd. Ik moet @so blessed feliciteren! Sorry goed lezen is niet mijm sterkste kant
Ik had gisteren al een licht positieve test, en hij is vandaag iets opgelopen nu hopen dat het goed blijft gaan. Die ene test is de test van vandaag, de 2 samen is van vandaag en gisteren.
Helaas een negatieve test, is enkel een bevestiging van wat ik al wist. Helaas moet ik tot de 18de de utrogestan gebruiken, omdat ik dan pas eigelijk van t zkh mag testen.
He wat erg, ik had het je zo gegund. En het ziekenhuis bellen en vertellen dat je al getest hebt? Of zeg ik nu iets heel geks. Alleen zou het natuurlijk wel zo kunnen zijn dat het hcg gewoon niet zo hard oploopt. Ik had bij mijn dochtertje ook pas een positieve test op mijn NOD. Met k2v5 en die heeft al positief bij een lage hcg waarde.
@Kimmetjuh90 even een vraagje. Ik heb het teruggelezen en op de 4e is een 8 cellig bevrucht ei/zygote teruggeplaatst toch? Deze moet minimaal eerst 64 cellig zijn voor het in kan nestelen. Dat is 2-3 dagen later pas het geval. Als de 6e/7e de innesteling begon kan het nu toch ook gewoon nog te vroeg zijn om te testen?
Is wel echt flink balen en rot zeg! Maar ik vraag mij ook af of je misschien niet te vroeg hebt getest? Er zal wel een reden zijn waarom het ziekenhuis de 18e als testdatum aangeeft, niet? Alhoewel ik mij kan voorstellen dat je je liever instelt op een negatieve test om jezelf van teleurstelling te behoeden.