NOD-lijst 10 t/m 16 augustus 10 aug: JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 6 in MMM) Koolen, 26 jaar, 1e kindje, ............... 11 aug: MarjoP, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje. Unicorn85, 33 jaar, ronde 16, 1e kindje. 12 aug: Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 13 aug: 14 aug: Flamingooo - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 aug: 16 aug: Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje (1e samen met huidige man) - ronde 8 (1e ivf) MMM Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
Ik ben net terug dit was wat ze zei Ze heeft echo gedaan, en ik heb de ovu foto s laten zien zij zegt die van vrijdag is positief lijkt me dus nu moet ik vrijdag bloed prikken op progrestron en dan belt er een fertiliteits arts terug met uitslag en vervolg stappen. Kortom ze gaan eindelijk eens luisteren wat ik al zo lang zeg, ik weet bijna zeker dat mijn progrestoron te laag is om te nestelen, ze zegt dus na positieve ovu test 7dagen later bloed prikken om de waarde van progrestoron te bekijken. Vind zo vreemd dat ze de ovu van afgelopen vrijdag neemt als positief, ze zag niks meer zitten van de grote ronde follikel op 27juni dus er is een ei geweest maar wanneer???? Ik snap er echt niks meer van!
Ik heb een thuistest gekocht. Mijn huisarts wil op dit moment niet verder kijken. Als er uit die test iets komt, dan stuur ik mijn partner wel naar de huisarts. Misschien dat ze dan wel verder willen kijken.
Hey mamma chan, Mag ik vragen naar jou symptomen voor progesteron tekort, of hoe kreeg je dat vermoeden?
Eerste foto 7juli daarna lichter 2bde foto afgelopen vrijdag daarna lichter Laatste foto vanmiddag Daarna weer lichter, ik weet dat ze allemaal een streep kunnen geven omdat je altijd lh hormoon hebt maar bij mij geven ze normaal niet zulke duidelijke strepen, behalve als het echt de ei is natuurlijk
Nou ik heb heel weinig bloed bij een evt ongie, en daarmee is het baarmoederijmvlies ook dun. Dat moet een bepaalde dikte hebben zodat het kan nestelen. Het is meer een heel erg gevoel dat dit aan de hand is bij mij vanuit mijn eigen gevoel... Bedoel 27juni zat er een grote follikel rond die is nu weg waar is dan in godsnaam mijn ongie???
@mamma chan .... ooit gecuretteerd? Of een ks gehad? Mijn progesteron was prima, maar ook altijd weinig menstruatie, bleek Ashermann te zijn. Als uit deze onderzoeken nu niets uitkomt, mss een vragen om binnen in je bm te kijken? Ben benieuwd hoe hoog je progesteron is. Weer ff w88 dus voor jou.
Nee van alles niks gehad.... Ik vind het ook raar als 27juni ei was waar is me ongie dan, zei zegt afgelopen vrijdag noemde ze die ovu positief ze zegt streepje hoeft niet breed te zijn als de kleur maar donkerder wordt
Pff jaa nahja.. Ik zou ook zeggen 7 juli is dan positief... misschien heb je gewoon geen knallers met deze testen? Ik had bijv. Met de sensitest ovutesten ook nooit een knaller... en toch echt wel een ei... al vind ik t raar dat ze redelijk donker blijven bij je... alsof je een hele lange piek hebt ofzo....
Niet dat ik weet, had eerst vage streepjes en toen vorige week een bloedtest waar 2uit kwam, ik zal zo voor de zekerheid een test doen, dan weet ik dat ook zeker maar ga daar dus niet vanuit!
Wat raar toch, en vervelend zeg die onduidelijkheid..! Hoop dat je gauw een keer duidelijkheid krijgt, dan kun je ook verder!