Even weer helemaal bijgewerkt en stiekem 18 januari erbij gezet. @BabyGirlGreen ik heb jou ook toegevoegd
Ja ik test nog twee dagen door om te zien of het hormoon weer afneemt. Dan zie ik ook wanneer hij gevallen is. En kan ik mijn NOD uitrekenen.
Nee hoor ik ben ook mega ongeduldig. Helaas ook een beetje beroerd. Ik heb de hele dag al stekende hoofdpijn. Ben emotioneel en onrustig. Pas ziek geweest dus hoop niet weer ziek te worden
Wat naar dat je een miskraam hebt gehad! Hebben jullie het een beetje een plekje kunnen geven? Lastig wat je dan aan moet houden als je rare cyclussen hebt. Ik denk dat we een beetje gelijk lopen. Ik zit op dag 17 van de 25. Helaas heb ik na de eisprong een zere buik gehouden. Ik ken het niet maar steeds een beurs gevoel alsof ik ongesteld ben. Ook totaal niet in mijn hum. Hoop dat het snel over is.
Dat is fijn dat de test positiever wordt. Wel jammer dat het zo’n lange cyclus is hè. Maar dit wordt dus een gezellig weekend. Gordijnen dicht en lekker samen genieten
Ja, zodra ik eipijn heb gaan we maar aan de klus, dan zitten we een dag voor eisprong. Het is gewoon geduld hebbenn
Nee echt niet!! Ik ben ook vre-se-lijk ongeduldig! En hoewel ik in mijn hoofd heel goed weet dat alles wat ik evt voel met progesteron te maken heeft denk je toch bij elk steekje: zou t?
Nog 12 dagen tot gemiddelde nod en 10 als ik uitga van 14 dagen na ei Druke dagen nog voor de boeg 13 jan verjaardag van me dochter is officieel q6 jarig tegelijk met mijn nod en nog druk bezig met haar cadeau en moet ook nog tractatie maken dus wel genoeg afleiding
Haha ja erg he. Ik droom de laatste dagen ook zooooooveel. Word gewoon moe wakker Vandaag ook ineens 3 dikke pukkels (heb ik nooit) en echt zere borsten. Maar volgens mij (als ik al zwanger zou zijn) kan ik nog niet eens iets voelen. Eisprong was 29 dec volgens kalender...
Wachten duurt zoooooooo lang. Grappig om jullie berichtjes te lezen, ben weer helemaal bij. Ja, ook ik denk bij elk steekje: zou het... Toch heb ik weinig vertrouwen deze maand. Misschien zelfbescherming. De enige echte poging was op de avond van de piek (piek donderdagochtend gemeten). Ik denk dat we te vroeg waren want ik heb vaak 2 dagen lang een piek, dus ei is vast pas vrijdagavond ofzo gesprongen. Als zaadjes 24 uur sterk zijn gebleven, wat in theorie kan, dan hebben we wel een kansje... Als we ervan uitgaan dat’ie vrijdag is gesprongen dan ben ik nu 7 dpo of zoiets..