Dan is er zeker een kans toch? Je hoort wel eens 3-4 dagen ertussen en toch zwanger. Ik heb evengoed hoop hoor, maar snap dat je jezelf beschermd.
De 12e pas. Dan is mijn NOD. Heb ook echt maar 1 test in huis dus voel me wel verplicht om te wachten, anders is t zonde haha
Daar zeg je wat... Ik voel helemaal niets, maar heb nu al twee nachten achter elkaar de meest achterlijke dromen... Had ik de vorige keer ook toen ik zwanger bleek. Ik had de link nog niet gelegd...
Ik moet nog 9 dagen Vind het wachten echt lang duren. Maar omdat we onszelf toch nog een tijdje bezig moeten houden.. Ik ben benieuwd of jullie al een naam hebben voor het kindje waar je nu voor aan het proberen bent. En als je al een of meerdere kinderen hebt, hebben jullie een soort thema (zelfde beginletter, zelfde aantal lettergrepen, zelfde land van origine, etc.) voor de namen van jullie kinderen?? De naam van mijn man en mijzelf beginnen allebei met dezelfde letter, dus we denken er over na om onze toekomstige kinderen ook een naam met deze letter te geven, zodat het lekker uniform is hebben meer mensen dat gedaan?
Een vriendin van mij heeft dat wel gedaan. Al haar kinderen hebben een naam die begint met de beginletter van of haar eigen naam, of haar mans naam. Ik zou het zelf juist niet doen, uit praktische overwegingen. En ja, wij hebben voor beide geslachten al een naam . niet echt een thema, maar vind ze wel goed bij elkaar passen. Toevallig allebei vier letters lang
Hmm.. ja ik snap wat je bedoelt, kan lastig worden met de post enzo We hebben inderdaad wel al bedacht dat de tweede naam wel met een andere letter moet beginnen dan die van ons of eventuele broertjes/zusjes. Zodat er toch onderscheidt is. De namen die we nu hebben bedacht jongen/meisje zijn allebei zelfde beginletter en 1 lettergreep. Weet niet of ik ze allebei zou gebruiken mochten we 2 kinderen krijgen. Is dan idd wel erg hetzelfde
Die van ons zouden goed kunnen worden gebruikt voor een broertje en zusje. Jij bent ook laat op trouwens! Ik lig al in bed maar ben nog een beetje hyper. Ben naar de musical Cats in Amsterdam geweest vanavond. Was gaaf!!!!!
Hopelijk snel een positieve ovulatietest! Je hebt in ieder geval nog kans om zwanger te raken. Dan maar een iets latere NOD met een goed eindresultaat hopelijk
Hier nog geen namen en ook geen thema, uiteraard moet het wel bij de namen van onze andere kindjes passen!
Hier ook geen namen, was ook echt lastig bij de tweede. Week voor de bevalling nog aangepast. Wij hebben twee Amerikaanse/ Engelse namen dus moet wel weer zoiets worden. Jongensnaam nog niet bedacht ook, bij beide pas echt gaan bedenken na de 20 weken echo
Bij ons beginnen alle namen met een andere letter, dus onze volgende krijgt ook weer een andere letter. Ik heb een Friese naam en onze beide kinderen ook, maar dat is toeval, we hebben geen connectie met Friesland, we vonden deze namen gewoon mooi Ik heb gisteren zwangerschapstesten gekocht, maar kan pas over een week testen, dus nog even geduld, moeilijk!!!
Hai ladies Sorry van de lange stilte, ik kreeg weer eens geen updates via de mail . Stom dat dat ineens stopt! Ik zit nu op 8/9dpo en had gisteren ineens roze met afvegen wat overging in bruinig. Vanochtend ook nog bruin. Ik dacht wellicht innesteling en daarom vanochtend een predictor early testje gewaagd, helaas omowit. Ik geloof er dus niet zo erg meer in eigenlijk. Bij Mn vorige zwangerschappen had ik toch altijd wel rond 9dpo een positieve test. Mijn LF is maar 12 dagen dus het bloed zou ook gewoon van naderende menstruatie kunnen zijn, hoewel het wel erg vroeg is! Man zegt dat ik te gewoon ongeduldig ben. Whaa ik word hier gek van...
Je kan er ook echt indd heel gek van worden. Ik maak mezelf van alles wijs altijd Haha. Uiteindelijk moet je toch afwachten.
Ik vind dat wel wat hebben! Mijn zussen beginnen beide met de A en mijn zusje en ik samen met de M. Af en toe lastig geweest met post openmaken, lees.. Ruzie maar verder nooit erg gevonden. Ik ben pas 5 dpo en wat gaat het dit keer langzaam!!! Deze keer geen ovulatietesten of getemperatuurd om het allemaal even los te laten. Maar nu ik zo na mijn ei zit is het toch verdomde moeilijk gelukkig weet ik over 7 dagen waar ik aan toe ben
Kan natuurlijk nog wel vreemd dat het precies op de dagen van een evt innesteling begint, het bloedverlies. Misschien op 11 dpo weer testen?
MEven een vraagje. Ik heb gelezen dat geanaatappelsap goed zou zijn voor een evt innesteling. Ik ben het sinds mijn eisprong gaan drinken. Je weet maar nooit namelijk Maar zijn er meer dames die dat drinken? Ben vandaag 6dpo. Gek hè je gaat je nu heel erg spitsen op steekjes of krampen Wat kan een mens gek worden