Vanmorgen getest met 8 dpo. Nog te vroeg maar ik ga nu elke morgen testen. Maar zien of het deze ronde raak is. Helaas negatief. Ook geen klachten nu meer.
Ja dat ga je wel denken maar ik heb al zoveel verschillende dingen gehad tijdens mijn wachtweken dat ik niet meer wil hopen! Het kan natuurlijk ook eenmalig een korte cyclus zijn, zal mij ook niks verbazen
Ik heb zojuist getest, test is ook negatief. Nog vier dagen tot mijn NOD. Ik ga het 9 januari weer proberen.. #lekkerongeduldig
Ja ik wil morgen testen en daarna donderdag weer. Ivm medisch moet ik ook gelijk contact zoeken met zkh.
Ja ik moest duidelijk veel vaker plassen en dan ook hele sloten. Maar ook voor de grote boodschap veel vaker. Hoewel het dan net niks is.
Dat is het gekke misschien ook. Ik temp dan niet of ook nooit gedaan. Maar ik heb zo af en toe van die pijnlijke krampen dat het net lijkt alsof ik elk moment ongesteld kan worden.
Ik ga het elke dag proberen. Ik zal straks de bm ligging ook weer eens controleren. Ik heb altijd al een gekantelde bm. De mond ligt bij mij in de rug. Schijnt met vruchtbaarheid geen verminderde kansen te zijn. Maar ik betwijfel het wel eens. Met uitstrijkjes enzo is het altijd wel een pijnlijke aangelegenheid om de mond te pakken te krijgen. Kan me dan voorstellen dat ook de zwemmers wat lastiger mijn bm kunnen vinden.
Ik denk ook aan een evt innesteldip. Is normaler voor 7 dpo dan een aankomende menstruatie. Ben benieuwd of hij de komende dagen weer omhoog gaat
Mijn bm mond is helemaal hoog gaan liggen. Kan hem bijna niet meer voelen met 8 dpo. Dat is toch een teken van aankomende menstruatie?
Gefeliciteerd @Mijn kindje ! Hopelijk loopt de test de komende dagen goed op.. Hier nog 3.dagen tot NOD, maar ga de 11e testen en hopelijk ga ik het vol houden deze keer.
Spannend hoor dat de eersten al gaan testen. Daar krijg ik ook testdrang van maar ik ben pas 8 dpo... pff
Bij deze meld ik mij hier voor de eerste keer. Vrij stabiele cyclussen de laatste maanden van 27-28-27 en laatste keer 29 dagen. Positieve cb test die niet knipperde op 31 dec. Toen het gezellig gemaakt die dag en 2 dagen later ook. Sinsdien niet meer wegens verschillende werkroosters. Zit nu op 7 DPO denk ik. Dus LF zal denk ik maar 12 dagen zijn. Momenteel al sinds eisprong steken in onderbuik, linker en rechter kant, opgestaan met hoofdpijn paar dagen geleden terwijl ik dat nooit heb. Hoofdpijn ging tegen de avond vanzelf weer over. Vanmorgen weeral vage hoofdpijn. Ik bleef ook 4-5 dagen na eisprong slijm verliezen en heb nu constant een ' nat gevoel'. Het is de eerste ronde. Spannend dit. Veel succes aan iedereen!
Ik gebruik dipstick testen van zwangerschapstest.nu de vroege testen die detecteren vanaf 15 i.p.v. 25. Ik heb deze gekocht omdat ik al vroeg testdrang heb Ze zijn goedkoper dat de testen van de drogist. Kosteloos verzonden en met een dag in huis. Ik begin met testen vanaf 8 dpo en hou op na 13 dpo.