Ik wil mij hier ook aanmelden! Zou iemand mij in het lijstje kunnen toevoegen? Probeerde het net maar maakte er zooitje van! Naam: summer1991 Ronde: 2 Kindje: 2 NOD: 16 januari Cyclus: 30 dagen Deze keer geen ovulatietesten gebruikt. Eerste keer wel. Beetje teveel gefocust.
Hier ook getest. Helemaal wit op 9 dpo. En nog 5 dagen tot NOD. Hecht er niet te veel waarde aan want tijdens mijn laatste zwangerschap had ik pas 14 dpo een heel duidelijke positieve test. De kwaaltjes blijven aanhouden. Moet nu ook steeds vaker naar de wc en ben de hele tijd duizelig. We vliegen vandaag terug naar Nederland dus de komende dagen lekker jetlagged.
Oh zou het zo zijn? Ik had net om half 2 ineens een hele scherpe steek onder in mijn buik tegen de lies aan. Net of er ineens een mes doorheen ging. Ik schrok er even heel erg van. Was na 10 seconden ook weer over. Wat uitstraling naar de linker been gehad. Net een streep die ik kon trekken vanaf mijn lies naar mijn bovenbeen. Dat was na 3 min over. Nu voel ik niets meer. Maar dat is toch een typische innestelpijn? Zit nu op 8 dpo
Nee ik test ook door na een negatieve test. Tot de dag voor mijn NOD. Dan heb ik er geen vertrouwen in. Gewoon elke morgen. Heb een bekertje (wel elke dag een nieuw bekertje hoor ) met testen achter de wc pot staan Ik weet dat mijn LF altijd 14 dagen is. Mocht ik niet ongesteld worden test ik natuurlijk door.
Heel herkenbaar zouden we gelijk op gaan visje85 nu voor ons beide goed begin van nieuwe jaar hier 7dpo en ook kramp in buik vanacht
Nou laten we het hopen. Zou heerlijk zijn. Ergens heb ik het idee dat ik zojuist de innesteling gevoeld heb. Een steek die ik nog niet eerder gevoeld heb. En dacht gelijk dit moet het wel zijn. Stom hè! We gaan het de aankomende dagen merken.
Ik testte bij mijn vorige zwangerschap toch echt pas positief op m'n NOD... Ik test alsnog vroeger omdat ik zo ongeduldig ben, maar ik weet dat het eigenlijk geen zin heeft. Sinds gisteren heb ik continu enorme honger. Had ik m'n vorige zwangerschap ook. Ik krijg steeds meer hoop... Maar ik probeer nuchter te blijven. Trouwens, als ik dit zo lees moet ik ook maar eens wat beter gaan voelen van binnen en een studie maken van m'n baarmoedermond! Hahaha. Interessant!
Blijf dat ik niet de enige ben die de hele dag honger heeft Normaal eet ik zelden tussendoortjes, alleen de 3 hoofdmaaltijden, maar vandaag bleef ik maar eten haha.... Hoop maar dat het een goed teken is
♡NOD-lijst 10 t/m 16 januari 2019♡♡ 10 januari (5) Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mom586 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na afbreken zwangerschap Babsssss - 25 jaar - 2e kindje - ronde 6 via IVF Billie27 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 11 januari (6) Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 Hapje35 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 1 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 13 Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Jairy0811 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 12 januari (2) USAbaby - 33 jaar - 3e kindje -ronde 2 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 (na 2 mk) Dree - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 Flamingo84- 34 jaar- 2e kindje- ronde 14 (laatste IUI poging) 13 januari (2) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 Juultje1 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Visje85, 33 jaar, 2de kindje, ronde 4 14 januari (4) Seertje70 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 5 Dettie - 38 jaar - 1e kindje - ronde 11 Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 15 januari (0) 16 januari (3) Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Angelmom1 -34 -3e kindje ( *kindje) 7e ronde Rian89 - 29 jaar - 3e kindje (2e ronde na bbz) Summer1991 - ? jaar - 23 kindje - ronde 2 Datumloos (0) Totaal: 27 Wachtend op eisprong (1) Wachtbankje (20) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Haha, ik ben ook echt de enige die nog wacht op eisprong Net weer een test gedaan en die was toch weer donkerder en duidelijker dan vanochtend. Hopelijk komt de positieve ovutest morgen of woensdag
Hahaha ik dacht ook... laat ik eens kijken of ik wat kan voelen maar hier ook niks hoor, een grote leegte
Nou ik voel wel wat zitten (als ik in m'n vruchtbare dagen m'n cervixslijm test), maar om nou te zeggen dat ik dagelijks zit te vergelijken wat ik nou voel, haha.
Hey @MissMorrow , de lijst klopt niet helemaal meer... Op de laatste versie (blz 16) was Jairy al rood en waren er in totaal 29 namen