Hier vanmorgen getest maar helaas negatief. 10 dpo nu. Had zo gehoopt op 8 dpo mijn innesteling te hebben gevoeld. Kijken wat er de aankomende dagen gaat gebeuren
Dat is waar... we wachten ''rustig'' af! Ik ga nu niet eerder dan zondag (misschien zaterdag) testen!
Ja kan nog steeds idd. Toch lijk ik na het indrogen een heel licht lijntje te zien als ik hem tegen het licht hou. Maar ik lan mezelf natuurlijk ook helemaal gek maken Ik zou toch echt nog moeten wachten.
@Visje85 balen van de negatieve test, op 10 dpo kan het nog alle kanten op, maar als je ook helemaal geen symptomen hebt...afwachten dus. @active82 als ik zaterdag niet ongesteld word, test ik met je mee.. Ik ben heel braaf geweest en heb vanmorgen NIET getest. Heb ook het idee dat de zere borsten minder worden. Wellicht wel een bevruchting gehad, maar geen innesteling? Ook net even gevoeld en baarmoedermond ligt hoog, dus ik ga nu wachten op de ongesteldheid die dit weekend wordt verwacht. Overigens: mijn hartslag is ook niet gestegen. Ik draag een Fitbit en bij elke zwangerschap steeg de hartslag ongeveer met 5 in de ruststand na 2 weken.
Willen jullie eens meekijken. Zien jullie ook een tweede tuur streepje? Dit is nu met mijn tweede urine
Ja deze wel met de tweede urine. De ochtendurine was buiten de tijd. Dus dacht ben ik nou gek aan het worden. Oh zo spannend hoop dat het geen foute test is. Maar dan had ik hem op de vorige ook niet kunnen zien toch
Ik zie ook een tweede streep! Over 2 dagen nog een keer testen, dan zou HCG verdubbeld moeten zijn en zou je een donkere lijn moeten krijgen