Ik zie een streepje, was het eerst negatief met je ochtendurine? Want ik zie dit als positief meid??!
Goedemorgen dames, Ik hoop dat meerderen van jullie vandaag positief gaan testen. Succes allemaal! Ik heb zojuist getest en hij is weer negatief. Mijn NOD is morgen of overmorgen. Ik houd hoop
Nu ik de foto nog een keer bekijk, zie ik het streepje wel gelijk! Owh wat spannend. Hoop voor jou op oplopende testen!
Ah wat jammer. Misschien een late innesteling? Zou nog kunnen. Mijne was idd pas positief na de test tijd met ochtendurine. Toen ging ik twijfelen en deed het nog een keer met de tweede urine. En die gaf wel een heel licht streepje binnen de test tijd.
Ik heb vanmorgen toch ook weer getest 10 dpo vandaag en ik denk/hoop een heel heeel heel licht streepje te zien. Krijg m niet op de foto, wel een dappere poging gedaan. Morgen komen mn nieuwe testen binnen, we houden het nog even spannend dus!
Geen idee of ovutesten ook werken. Online lees ik daar verschillende dingen over. Iemand die dat doet? Testen met ovutesten?
Hopen dat het morgen wat duidelijker is. Spannend hoor, de meeste beginnen een positieve test te krijgen
Ik heb er inderdaad ook verschillende dingen over gelezen. Ook wel positieve verhalen dat mensen een positieve ovulatietest hadden en zwanger waren. Maar de testen zijn daar niet voor bedoeld en daar mag je dan eigenlijk ook niet van uit gaan. Zou een enorm teleurstelling zijn als het niet zo is. Zou dan toch eerder een vroege zwangerschapstest doen
Ik ga morgen testen, spannend!!! Al heb ik ineens heel sterk het gevoel dat hij negatief gaat zijn. Gisteren had ik de hele dag allerlei kwaaltjes, maar vandaag voel ik niks meer, Mn borsten zijn minder pijnlijk, mijn buik is weer rustig en voel me ook niet meer emotioneel. Dus ik denk dat ik gewoon ongi word zondag of maandag
Ik zie hem nog niet maar wie weet kun je vanavond nog eens testen als je een 2 uur niets gedronken hebt? Kan zijn dat hij dan wel duidelijk in beeld komt. Zo spannend!
Ja dat heb ik dus ook. Pukkeltjes minder, geen zere borsten... de dromen blijven nog wel.. Wachten wachten wachten
Nou dat had ik dus ook. Al een paar dagen geen klachten meer op de hevige steek 2 dagen terug. Geen zere borsten geen afscheiding. Bm hoog. En vanmorgen toch een licht positieve test. Er is dus hoop