@Visje85 jaaa ik zie hem!! Super. Hopelijk loopt hij mooi op! @mom2be21 op jou test zie ik zo niks, hopelijk heb je gelijk en loopt hij mooi op!
De kwaaltjes zeggen niet altijd wat. Vorige ronde allerlei kwaaltjes en toch ongesteld geworden. Sommige krijgen pas na NOD de kwaaltjes. Er is nog hoop, spannend morgen!
Heb geen testen meer dus moet sowieso tot morgen wachten ik heb iig heeel voorzichtig een heel klein sprankje hoop want eerdere rondes bleef de test echt echt wit
Ik vind blauwe streepjes sowieso lastiger te zien dan de roze als ze heel licht zijn, maar volgens mij zie ik niks
Spannend Visje Jaaa ik zie iets! Ik ga morgen pas testen. Ben dan 10 DPO. Helaas ook geen symptomen meer behalve gisteren barstende hoofdpijn. Wat ik wel had was een dikke witte romige achtig afscheiding. was ook maar enkel deze ochtend. Nu niet meer. Ik herken deze afscheiding wel, maar ik weet niet meer wanneer ik deze eerder had. Ik voel me ook niet ' droog' ofzo maar ook niet nat. Heel vreemd. Dus voor de rest heb ik eigenlijk geen speciale symptomen. Nog 3-4 dagen voor Nod!
Op de 3 de foto lijk ik vaag iets te zien maar weet nou niet of het echt een stree je is of een weerspiegeling of schaduw. Zie je hem zelf wel?
Hoi meiden, ik sta niet op het lijstje omdat ik mijn NOD niet weet (hopelijk krijg ik hier antwoord op van jullie), maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.. Ik heb een cyclus vab 29 dagen, mijn eisprong weet ik niet omdat ik me nog niet met ovulatie testen bezig wil houden. Op 31 dec. kreeg ik ineens hele erge buikkrampen en sindsdien zijn ze ook niet meer weg gegaan. Zou dit mijn eisprong kunnen zijn? En betekent dit dan dat ik pas 14 jan mijn NOD heb ipv vandaag? Ik weet het even niet meer. Volgens mijn app zou ik vandaag ongesteld moeten worden, dat ben ik nu nog niet. Eergisteren testte ik negatief, moet ik nu tot mijn eventuele menstruatie wachten of kan ik vandaag een testje doen? Groetjes Aardbeien
Het kan best dat 31 december je eisprong is geweest. Ik had dat de dag van of voor mijn eisprong ook. Ik zou dan uitgaan van 14 januari als je NOD en 14 januari een zwangerschapstest doen.
Ja een heel licht blauw lijntje maar je moet hem wel goed in het licht houden.....maar omdat je natuurlijk van alles wil zien ga je ook lijntjes zien. Over een paar dagen nog maar eens testen of ongesteld worden
Ik zie hem ook Visje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Bij de andere foto's zie ik helaas nog niets. Zelf heb ik nog niet getest, maar ik begin wel ongeduldig te worden (en excuses te bedenken om vroeg te testen zoals een diner komende vrijdag met oud-collega's die mij iets te goed kennen).
Ik ben heel erg aan het turen maar kan hem zo niet zien. Thuis als je hem voor het licht houdt kun je vaak meer zien dan op de foto. Spannend naar morgen!