Dit is mijn test van deze ochtend. zit op 10 DPO en deze uitslag kwam na 5 minuten of misschien nog iets langer. Hoopgevend of is dit na zoveel minuten niet meer betrouwbaar?
Een duidelijke streepje maar of het echt betrouwbaar is weet ik niet. Misschien is je HCG in je urine nog te laag. Ik had bij eerdere zwangerschap een positieve zwangerschapstest na afleestijd, ook bloed laten prikken HCG was toen 14. Zou de test over 2 dagen her halen.
Ja het nu inderdaad al ver na afsleestijd en ik heb het gevoel dat het al iets donkerder is geworden sinds die 5 minuten dus daarom voel ik niet echt dat het betrouwbaar is, maar zowieso ga ik mijn dure clear blue's pas vanaf maandag gebruiken. Heb nu nog 1 action test die ik zaterdag ga gebruiken.
Mooie oploop. Ik lijk ook een avond tester te zijn. Gisteravond was hij een stuk duidelijker. Vergeten een foto te maken. In de morgen is de dip stick te ver ingedroogd. Maar zal zo die van vanmorgen plaatsten
@Emotions formeel gezien is hij niet meer betrouwbaar, maar ik vind hem wel zo duidelijk dat ik al een voorzichtige duim omhoog durf te steken.
Stiekem ga ik zooo teleurgesteld worden als ik mijn maandstonden ga hebben. Had ik hem maar nooit uit de prullenbak terug gehaald. :')
Reden waarom ik dit vraag is dat ik verscheidene keren heb gelezen dat deze Early testen van Action niet zo betrouwbaar zijn. Ze raden vaak allemaal de Predictor Early/Express aan. Die kun je bij een op=op winkel halen, 2 voor 5 euro. Ik hoop dat deze streep natuurlijk wel mooi oploopt voor je
Ja zowieso ga ik overstappen op Clear Blue vanaf maandag dus dan zien we het wel direct. Ik heb nog nooit in heel mijn leven een menstruatie overgeslagen dus ik zal het vanzelf zien. Dit is toch wel spannender van verwacht.