Is een super mooie positieve test! Ik snap dat je bang bent. Laten we hopen dat morgen en overmorgen gewoon bloedloos blijft.
Dankjulliewel, genieten is makkelijker gezegd dan gedaan na een mk, ik probeer het echt!! Ik zit nu bij m'n ouders, ga het ze zo vertellen. Wil ze hier ivm mijn mk graag vroeg in meenemen. Maar ze zitten helemaal aan de tv geplakt voor De slimste mens, dus ik wacht nog ff.
Snap ik, maar hoe je het ook went of keert, je kan er nu toch niks aan veranderen, het is afwachten. Voor nu ben je zwanger! Kwaaltjes zeggen niet alles! *oké praat heel wijs, maar ik zal precies hetzelfde hebben..* Veel plezier met vertellen!
Gefeliciteerd dames met positieve testen, kon me ook niet inhouden en early test gekocht maar wacht nog wel ff tot morgen dan 11 dpo moet het echt ochtend urine zijn niet zo handig testen met koter van bijna 3 die je elke stap achterna loopt
Ik denk dat hier de rode duivels ook door komen. Steeds een klein beetje rood/bruin verlies. Alleen geen krampen, terwijl ik juist de afgelopen dagen sinds vorige week donderdag wel een menstruatiegevoel had en nu juist niet.
Ik schuif ook hier aan. Ik had gisteren mijn menstruatie moeten hebben maar die is tot op de dag van vandaag nergens te bekennen. Helaas zijn mijn testen van gisteren en vanmorgen negatief. Ze zeggen geen bloed geeft moet. Maar die begint toch echt wel te zakken.
Je leest ook wel eens dat er ochtend, middag en avond testers zijn, dus misschien is ochtendurine dan wel niet perse nodig (voor de 1 wel en de ander niet)...
Nee helaas wel vaker last van onregelmatige cyclus. Laatste 3x wel steeds 31 dagen maar daarvoor ook wel eens 36. Dat houdt ik ook maar een beetje aan. Dat maakt dit nog lastiger. Vooral omdat ik al een paar dagen pijnlijke steken in mij onderbuik heb en lage rug pijn die niet weggaat.
Positief blijven. Waarschijnlijk zit het wel gewoon goed. Ik heb geen kwaaltjes. Echt niets! En toch 2 goede zwangerschappen gehad waar ik echt geen kwaaltjes had. Ik voel alleen de lh piek tijdens de eisprong dmv gevoelige vorsten.
Nou ladies, de ongesteldheid zet niet echt door. Dus nog geen definitief rood. Dus even kijken wat er morgenochtend op gang komt. Slaap lekker allemaal!
@MissMorrow ik duim keihard!!! Ik heb weer iets meer vertrouwen. Nog steeds enorme honger (lig er nu wakker van en vraag me af of ik echt niet even iets moet eten...) en werd in de loop van de avond iets "weeïger" , heel licht misselijk gevoel. Verder merk ik dat de pijn in mijn borsten niet per se minder is, hij is alleen verplaatst. Tot vandaag zat de pijn aan de zijkanten, richting mijn oksels. Hij trekt nu meer naar m'n tepels. Mijn ouders waren voorzichtig heel blij. Fijn om het alvast met ze te delen. ♥️