Ik ga deze ronde voor t eerst ovulatie testen gebruiken. Mijn cyclus is na de zwangerschap van onze jongste weer wat onregelmatig en ik hoop dat ik door wat meer zekerheid te hebben over mijn ei ook wat minder druk in mn hoofd te zijn richting nod.
Ik hoef gelukkig niet na te denken over wijntjes met kerst, omdat ik elk feestje de bob ben (vriendlief heeft geen rijbewijs). Maar anders zou ik gewoon drinken denk ik, hoor... Eisprong is de 28e waarschijnlijk, moet kunnen toch?
Oh haha ik zat eraan te denken ivm het weekend. Normaal doen we samen een fles rode wijn in het weekend, dus beide vrijdag en zaterdag een paar glaasjes. Gisteravond dacht ik mmmmm misschien toch niet handig want met kerst drinken we ook al iedere dag waarschijnlijk. Al wil ik dat tot een minimum beperken, alles voor die kleine uk natuurlijk
Hey meiden, mag ik me hier ook aansluiten? Afgelopen dinsdag mijn koperspiraaltje verwijdert, omdat we heel graag nog een vierde kindje willen. Ik zit nu alweer op CD8 en heb mijn NOD, uitgaand van een gemiddelde cyclus, op 11 januari.
Welkom! Nog paar nachtjes en dan begin ik met ovulatietesten. Ook wel weer leuk dat het moment weer dichterbij komt
Ik gebruik voor t eerst ovu testen deze ronde en ben gisteren (dag 10) maar vast begonnen. Cyclus is onregelmatig dus d8 beter maar op tijd! Ook probeer ik maar vast beetje om minstens om de dag gezellig te maken
Jaaa allemaal een fijne kerst!! Geniet van al het lekkere eten én drinken, de lekkere kerstontbijtjes met gekookte eitjes... en dan hopelijk snel een bevrucht eitje...
♡♡NOD-lijst 10 t/m 16 januari 2019♡♡ 10 januari (1) Gerdia - 26 jaar - 3e kindje - 4e ronde 11 januari (5) Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 11 Hapje35 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 1 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 13 Jairy0811 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 12 januari (3) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 6 USAbaby - 33 jaar - 3e kindje -ronde 2 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 (na 2 mk) 13 januari (1) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 14 januari (3) Seertje70 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 2 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 5 Dettie - 38 jaar - 1e kindje - ronde 11 15 januari (0) 16 januari (3) Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde na bbz Angelmom1 -34 -3e kindje ( *kindje) 7e ronde Datumloos (0) Totaal: 16 Wachtend op eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Iedereen fijne kerstdagen!! En hopelijk een vruchtbaar 2019!! Ik lees nog wel mee, maar ben niet zo actief in het meeschrijven. We hebben besloten deze ronde even soort van time out te hebben! Ik zit er mentaal aardig doorheen en heb van allerlei slechte scenario’s steeds in mijn hoofd.. Donderdag intake in het ziekenhuis, maar ben heel gek heel erg bang dat ze ons weer naar huis sturen.. natuurlijk zou het mooi zijn als we beide gezond zijn en er niks aan de hand is, maar daar maak ik me dan weer zorgen over omdat ze ons dan mssn niet willen helpen.. Is dat gek? Voel me beetje wanhopig op het moment.. Sorry hiervoor.. moest even van me afschrijven er zijn helaas zo weinig mensen die het ook maar een beetje begrijpen hoe ik me voel (in mijn directe omgeving dan)