NOD - lijst 10 t/m 16 januari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalaatje90, 13 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Meis toch, wat balen. Ik snap het wel hoor. Soms kun je je zo’n zorgen maken. Probeer in het moment te leven, want in het moment zit vaak veel goeds: samenzijn met geliefden, een chocolaatje, kopje thee, vrij momentje.. ik weet dat het moeilijk is maar het proberen waard. Sterkte xxx
     
  2. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ik herken je gevoel maar al te goed! Ik was ook super wanhopig want het lukte ons maar niet om in verwachting te raken van ons derde kindje en uiteindelijk hebben ze bij ons beide onderzoeken gedaan. Overigens niks aan de hand, alles was goed. We kregen nog een jaar en daarna zouden we gaan kijken wat de volgende opties zijn. Niet nodig geweest want 2 weken later had ik een positieve test.

    Het geeft denk ik sowieso wel een bepaalde rust als je weet of het wel of niet goed is met jullie. Ik snap wel je angst dat als jullie "gezond" verklaard worden dat ze verder misschien niks willen doen. Kop op, het gaat jullie lukken :thumup:

    Wanneer krijg je de uitslag van je man?
     
  3. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Evayesmamatobe bedankt voor de lieve woorden, maar de feestdagen zorgen helaas hier voor meer verdriet dan genieten. Tussen het verdriet door wel genieten hoor, maar dit is de eerste kerst zonder mijn vader en mijn schoonmoeder dus allemaal erg beladen en van ons mogen de feestdagen snel voorbij vliegen haha! Wel een lekkere vakantie nog in het vooruitzicht, dus dat is wel prettig!

    @Marjo88 lief van je! We krijgen ook donderdag de uitslag van mijn mans zaad. Uitslag ging ook naar de dokter, maar die hebben verzaakt met ons te bellen! Dus donderdag horen we het plan voor de komende tijd (ik zal nog wel een paar onderzoeken krijgen verwacht ik) en de uitslag van mijn man!

    Hoe is jullie kerst? Geniet trouwens wel nu ik weet dat ik niet op mijn ei hoef te letten.. wat een rust voor nu ff zeg! En denk dat ik de wachtweken ook iets makkelijker doorkom nu ik toch niet weet wanneer mijn ei was haha
     
  4. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    @Tan89 Grr.. Slecht dat ze niet gebeld hebben! Gelukkig is het bijna donderdag.. Ben benieuwd wat eruit komt :)

    Kerst is hier heerlijk relaxed :D vandaag thuis met de kinderen en morgen naar mijn moeder. Hoe is jouw kerst?

    Haha ja dat scheelt hé! Ik vermoed dat mijn ei met oud en nieuw is maar zeker weten doe ik het niet. Deze maand geen ovulatietesten of temperaturen. Mocht het weer zo lang duren voordat ik zwanger ben, dan maak ik mijzelf alleen maar gek :rolleyes:
     
    Tan89 vindt dit leuk.
  5. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    #105 USAbaby, 25 dec 2018
    Laatst bewerkt: 25 dec 2018
    Jeetje @Tan89 dat is wel erg veel dat je dan te verduren krijgt zo tijdens de feestdagen (en daarbuiten natuurlijk)! En wat slordig van de huisarts... soms begrijpen ze niet wat het belang is van de patiënt in deze. Snap dat je van de ene in de andere emotie schiet. Hopelijk is de uitslag van je man goed. Hou je taai
     
  6. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hier weinig nieuws, ovulatietest was perfect wit vanmorgen maar dat is op zich niet raar haha.

    Kerst verloopt goed. Morgen komt de schoonfamilie bij ons maar pas eind vd middag dus alle tijd om voor te bereiden en nog ff zuigen/dweilen. Morgenochtend nog ff rondje hardlopen dan is het hoofd weer lekker leeg. Donderdag gewoon werken dus de week vliegt voorbij :)

    Fijne tweede kerstdag morgen allemaal
     
    Seertje70 en Marjo88 vinden dit leuk.
  7. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Fijne kerst allemaal!!!
    Kreeg geen meldingen meer, heel stom.
    Ben gisteren op cd 12 gestart met ovutesten, maar was gister nog wel heel erg licht.
    Ben ook niet zo heel actief op t forum. Veel te druk ook Haha.
    Fijne dagen nog!!’
     
    Marjo88 vindt dit leuk.
  8. Seertje70

    Seertje70 Lid

    4 aug 2018
    64
    24
    18
    Vrouw
    Fijne dagen nog allemaal! Tijdje niet op het forum geweest ook geen meldingen gekregen. Wie zijn er begonnen met testen?
     
    Marjo88 vindt dit leuk.
  9. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ovulatietesten bedoel je? Wilde ik deze ronde voor het eerst gaan proberen, maar ja, geen winkels open en vergeten voor de kerst te halen... :p Maar sinds gisteren heb ik vruchtbare afscheiding, dus ik laat me gewoon weer lekker leiden door mijn lichaam. :) Eerste regelmatige ronde sinds mijn mk! Lichaam doet precies wat 't moet doen op het verwachte moment. Fijn :)
     
    Marjo88 en Seertje70 vinden dit leuk.
  10. Seertje70

    Seertje70 Lid

    4 aug 2018
    64
    24
    18
    Vrouw
    Ja bedoel ovulatietesten :) Dat is een goed teken! Hoop snel dat we allemaal een gezonde zwangerschap hebben. Ik ben voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Maar meer om te kijken of het klopt wanneer ik denk dat mijn eisprong is.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  11. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    @Siamara: heerlijk zo een instelling! Dat had ik de vorige keren ook, nu zat ik een dag na afloop van ongesteldheid alweer achter de computer nieuwe testen te bestellen... uiteindelijk is het afgaan op je lichaam en regelmatig seks toch het antwoord. Die testen doen verder niks natuurlijk :D

    @Seertje70: en is er al wat te zien?

    Mijn eisprong is wat later gok ik, streepje is vandaag bijna niet zichtbaar en ik heb wel een paar dagen oploop normaliter. We gaan het zien maar vooral gewoon ons best doen ;). Fijne dag vandaag!
     
    Siamara vindt dit leuk.
  12. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Siamara, wel heeel fijn zo'n instelling hoor! Geeft denk ik ook veel meer rust en een relaxter gevoel.

    Ik ben ook begonnen met ovutesten, maar vooralsnog blijven ze aardig wit, dus testen we nog maar rustig even door. Verwacht vandaag toch ergens wel een streepje te gaan zien, al is het maar het begin van een oploop.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  13. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ohjee, ja dan is dit wel een heel erg moeilijke periode voor je, dan ga je je even niet veel beter voelen met de simpele dingen kan ik me voorstellen... sterkte hoor. Want verdriet mag er ook zijn. Ik duim dat er uit deze periode een klein wondertje voortkomt xxx
     
    Tan89 vindt dit leuk.
  14. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Vandaag op dag 14 een heus Ei op m’n Persona scherm (blauwe lijn op teststaaf inderdaad super donker), en toen we net zin kregen heb ik tegen hubby gezegd dat ik vanavond een sexy verrassing voor hem heb, en dat’ie niks in de douche mag verspillen haha. Het spulletje is vanavond voor mij!! Moewhawhawhawha
     
    Tan89, Seertje70, Marjo88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hahahaha, zet m op!
     
  16. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Hallo ladies!

    Ik wil ook graag meeschrijven hier :) dit is onze eerste ronde voor een vierde kindje. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren dit keer. Zo spannend weer :) Bij de derde was het in ronde 5 zo ver. De andere keren de 1e ronde maar tussendoor ook 3x mk gehad dus was minder. Onze oudste dochter is vorig jaar overleden, dus dat maakt het best wel een beetje beladen allemaal. Het gaat nu goed met me, maar ben benieuwd onder invloed van hormonen ed hoe het dan zal zijn. Nou ja we gaan het zien!
    Vermoedelijk was gisteravond ergens eisprong, hebben het eerste kerstdag gezellig gemaakt en vandaag denk ik ook nog een keer. Hoop dat dat voldoende is ;)
     
  17. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Welkom!

    Volgens mij heb ik jou inderdaad gevolgd eerder dit jaar. Onwijs heftig jaar voor jullie zeg. Hopelijk sluiten jullie het af met een mooi wondertje
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  18. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ga vanavond ook starten met ovulatie testen kijken wat deze ronde weer brengt
     
  19. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Welkom!
    Wow wat heftig zeg.... lijkt me verschrikkelijk.. Fijn dat het nu goed met je gaat. Kan me voorstellen dat het extra beladen is.
    Hopelijk een goed begin van 2019!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  20. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Dankjewel! Lief ❤️
     

Deel Deze Pagina