Kon me niet inhouden. Vorige keer zeven dagen voor NOD positief getest. Maar deze keer helemaal niets te zien. Betekent niets natuurlijk, maar ben toch teleurgesteld.
Je had heel netjes de laatst gequote lijst gepakt hoor, dus eigenlijk helemaal goed. Maar helaas was die lijst geupdate met een verouderde lijst. En dat kon jij ook niet weten zag het puur omdat ik opeens van het wachtbankje was verdwenen.
Wat vinden jullie??? Vandaag nog even gezellig maken? We hebben een zoon en ben super blij met een 2e zoon of dochter maar een koningskoppel zou ik helemaal geweldig vinden.. Ooit eens gelezen dat kans op meisje groter is als je voor de eisprong klust weten jullie hier iets van ??
Geen verstand van temperaturen dus kan je daar niet mee helpen maar ik zou zeggen gewoon doen! Mij maakt het echt helemaal niet uit wat het word. Eerst wou ik super graag nog een meisje, geen idee waarom maar nu heb ik zoiets van een jongen ook leuk maar maakt mij echt niet uit. Dat is onzin heb ik gehoord.
Ik had na onze zoon ook een lichte voorkeur voor een meisje, indd voor de eisprong flink geklust en een 1/2 dagen er voor niet meer.. Bij ons heeft het gewerkt maar het kan natuurlijk ook toeval zijn geweest
Er is een topic hierover op de zwanger worden sectie. Timing heeft geen wetenschappelijke onderbouwing of is zelfs weerlegd (dat yzaad sneller zwemt maar xzaad langer overleeft) dus daar heb je weinig aan. Edit: dit is de link. In de discussie heb je ook links naar wetenschappelijke info geloof ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/kans-op-zoon-vergroten.662167/
Ik denk dat ik mijn ei 2 dagen eerder heb gehad ik had wat last in mn zij ( dat heb ik altijd met mn ei ) maar ik associeerde het er eigenlijk niet mee. Totdat ik 2 dagen later niks voelde op de dag dat ik ei zou hebben. Mijn cyclus is altijd heel regelmatig dus baal wel een beetje want dan zou ik maar 1 a 2 kansjes gehad hebben... maar als het goed is wel eerder nod dan. We gaan het zien.
Argh, ik zit mezelf echt zot te maken! Heb al drie dagen last van lichte krampen in mijn onderbuik en het lijkt alsof mijn baarmoeder 'zwaar' is. Het is vast niets, maar ik kan aan niets anders denken. En dan begin ik te piekeren of het wel zo slim is om nu alweer zwanger te worden, want ons dochtertje is nog zo jong en we hebben net katten (hallo kattenbak ...) en ik kom nu al amper toe aan werken in mijn bedrijfje en de vorige bevalling was zo'n horror en en en ... Zucht. Mijn emoties gaan echt alle kanten uit. Wat haat ik dat wachten!
Ow wat een nare gedachtes. Misschien even op papier de voor en tegens opschrijven? Hoe gaat het met iedereen en met de klachten?
Hier 2 nachten last gehad van maagzuur waar ik wakker van werd. Afgelopen nacht ging wel goed. Gisteren hele dag wat misselijk geweest ben benieuwd hoe vandaag gaat! Hoe is het bij jou?
Al 3 dagen verhoging... Erg moe en vage hoofdpijn. Vanochtend kon ik ineens in huilen uitbarsten om niets maar gisteren ook crematie gehad dus kon ook daarvan komen. En obstipatie ik vraag mij af waar m'n pijnlijke borsten blijven want die heb ik altijd...
Volgens mij heb ik weleens gelezen dat je ziek kunt worden na een innesteling. Wie weet komt het daarvan? Heb jij altijd pijnlijke borsten in je wachtweken? Ik alleen in de ronde dat ik zwanger was dus ik hoop die te krijgen haha.
Ik had dat ook gelezen en hoop het maar eerst afwachten hé... Verder geen last van de verhoging dus heel apart. Ja normaal altijd pijnlijke borsten en nu niet. Bij de zwangerschap van m'n dochter ook helemaal geen pijnlijke borsten gehad... Hahaha ik hoop juist dat het zo blijft. Hoop voor jou dat je ze gaat voelen dan
Ja helaas moeten we nog ff afwachten! Ga je eerder testen? Ik pas het weekend als ik dan nog hoop heb! Anders wacht ik gewoon af tm maandag. Hopelijk voor jou dan idd geen pijnlijke borsten! Al zal het vast ook wel iedere zwangerschap anders zijn haha..
Spannend allemaal! Hier zeurende steekjes linksonder. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook (maar helaas bleek bij 8 wkn echo er geen hartactiviteit te zijn). Daarvoor had ik dat niet. Maar de rondes na ma weer wel en toen werd ik gewoon ongesteld dus ik kan er helaas niets vanaf lezen. Wel afgelopen 2 dagen heel vroeg wakker. Had ik toen ook maaaaar het is allemaal wel erg vroeg daarvoor. Tenzij het ei toch eerder is geweest... Ik wacht maar af, kan er toch verder niets aan doen..
Ik weet niet wanneer ik ga testen. Kan wel zeggen dat ik m'n nod afwacht maar de volgende kan ik ineens omslaan en 9 dpo willen testen ik kijk maar per dag. Eerder dan vrijdag testen heeft iig geen nut. Nou hoop dat deze zwangerschap anders is! Inderdaad geduld hebben is de enige manier nu... Heel lastig en vervelend dat wel. Steekjes heb ik ook maar dan rechts en helemaal tot m'n eileider/ eierstok
Hoi dames, Op internet lees ik verschillende dingen over wanneer je innesteling nou zou zijn. Wat weten jullie hiervan? Ik heb steekjes in m'n liezen. Ook heb ik al sinds m'n eisprong is geweest behoorlijk wat vochtverlies.. normaal heb ik dit pas een dag voor mijn nod. Slaap inmiddels met sokken aan (had gelezen dat dit goed zou zijn) en drink granaatappelsap (brrr wat vies). Had ook ergens gelezen dat kinder aspirine goed zouden zijn voor de innesteling. Gister wilde ik deze kopen bij de dio, maar de verkoopster wilde precies weten waar ik het voor wilde en toen ik het vertelde weigerde ze mij deze te verkopen.. Ik hoor graag van jullie!! Ook jullie symptomen rond de innesteling.