Ik heb een heel vreemd gevoel in mijn buik! Soort kriebels.. vanmiddag testen gekocht, maar moet nog wel eventjes wachten. Zo spannend!
Ik ga morgenvroeg testen. Ik heb een bruiloft morgenavond en wil een drankje kunnen doen bij een negatieve test. Ik heb er geen verwachtingen van. Voel me niet anders als de afgelopen 12 rondes, dus zal weer niets zijn. En mn welbekende pukkel op mn kin zit er ook weer
Hier ook pas in het weekend op zijn vroegst! Enige wat ik op moment heb is dat mijn borsten wat voller aan voelen verder nergens meer last van.
I Heel misschien morgenochtend maar wil het proberen uit te stellen! Heb ook een aantal puistjes, maar heb ik heel mn zw van mn dochtertje ook gehad elke 4 weken! Dus bij mij zegt dat niet zoveel!
Ik ga denk ik ook morgenochtend testen. S'avonds een etentje met vrienden dus wil weten of ik wel een drankje kan mee doen. Wat goed van de dames die zich weten te beheersen!! Ik heb nog 3 testen liggen dus dacht morgen zondag en dan eventueel dinsdag haha
Nou, ik heb een tuurlijn Maaaarrrr, ik ben niet overtuigd. Ik zit nu 12 dagen na Ovitrelle, dus ongeveer 10/11 dpo en ben bang dat de test nog een restje heeft opgepakt. Morgenvroeg opnieuw en hopen dat t streepje oploopt.. Veel plezier met turen
Spannend! Over het algemeen blijft Ovitrelle max 10 dgn zitten dus hoop voor je dat het je eigen hcg aanmaak is!
Oh ik hoop t zo erg...! Maar durf ook niet te denken dat t misschien wel zo kan zijn. Al teveel teleurstelling gehad
Bah, ik heb al ongikrampen. Dat is tot nu toe nooit een goed teken geweest.. Ga er maar vanuit dat het niets wordt, dan kan het alleen maar meevallen mocht ik woensdag nog kunnen testen...
Ja begrijp ik! Vroeg testen is eigenlijk zo klote omdat je vaak nog niet weet wat het nu gaan worden! Ben heel benieuwd na de test morgen!
Hier geen hoop meer. Slijm/sperma met bloed sliertjes erin.... Vorige ronde ook gehad dus afgelopen zaak hier  op naar ronde 6