@BAMDo Ik had dat ook elke x hoor en nu na een drukke dag weer een beetje! Maar vanmorgen deze test in handen, dus loopt mooi op!
Dan weet ik eindelijk wat daar mee wordt bedoeld! Maar alsnog vandaag nieuwe testen gekocht, ik ga proberen tot morgen te wachten met testen!
Knuffel voor alle meiden op rood succes in de volgende ronde. @Cuddy spannende dag dus morgen. Hopelijk krijg je een mooi verjaardagskado @Raaf92 mooie oploop! @MiniMiNo succes morgen met testen!
Dank je wel! Ik heb niet echt een regelmatige cyclus.. ik gok vandaag of morgen. De verloskundige zei ook dat ik snel een positieve test had! Heb wel last van krampen dus ik vind het erg spannend.. Ik heb deze maand wel wat extra dingen gedaan, wie weet hebben jullie hier wat aan: slapen met sokken aan, granaatappelsap gedronken, rond innesteling buik warm gehouden met pittenzak, omega 3 en vitamine d geslikt.
ok. Ik ben even helemaal de kluts kwijt. Ik had op 1 sept een positieve ovu test (smiley). Afgelopen maandag (11 sept) een klein beetje roze verlies, dinsdag 12 sept miniem bruin en gister (13 sept) had ik s ochtends helderrood bloed verlies. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden, dus hup cup erin en ff balen. Gisteravond was cup echter helemaal schoon! Zelfs geen bruin verlies. Ook vannacht geen enkel spoortje van bloedverlies. Normaal is het als het liedje van de Dijk; als het golft dan golft het goed. (het roze verlies en het helderrode bloed waren beide keren na wat 'kracht' zetten op de wc) Komt u maar door met uw complottheorieen! Ik ben de draad kwijt.....
Ooooooh! Dan zou het theoretisch een innestelingsbloeding kunnen zijn Als het niet doorzet, dan zou je morgen of in het weekend een earlytestje kunnen wagen. Heb je verder nog ergens last van/voel je iets?
slapen met sokken aan doe ik wel vaker als echte koukleum, maar waar is dat in dit geval goed voor? Je kan zoveel informatie vinden op het internet over wat wel en niet goed is om te doen, dat ik maar gewoon "normaal" doe We zijn dan overigens rond dezelfde tijd uitgerekend als alles goed gaat. (Fingers crossed) Komende weken blijven nog even spannend, succes
Ik had gelezen dat koude voeten niet goed zijn tijdens de innesteling.. geen idee of het daadwerkelijk zo is, maar ik geloof er nu in na 8 pogingen! Ik duim ook voor jou dat alles goed blijft gaan. Heb je ook krampjes?
Inderdaad! Het gaat tijdens/na innesteling pas hcg produceren. Denk dat je het beste in het weekend een early kan doen (liever zondag dan zaterdag, als dat uit te houden is).
NOD-lijst 11 September t/m 17 September 11 September Marleen - 30 - 2e kindje - 4e ronde na miskraam chantal1991 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elianora - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 8 MMM) (MMM) Star2017 - 28 jaar - 2e kindje* - ronde 2 (MMM, IUI) Ukkie27 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 (MMM, IUI) 12 September Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MicroRNA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) Zoey4 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Misolle - 37 jaar - 2de kindje - ronde 2 Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje- 2e ronde Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (MMM, OI) Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Cuddy - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 (MMM, PCOS) Bloomm - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ciska85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 September Rneetjj - 24 jaar - 2de kindje - ronde 1 Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 MimaMerel - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 September Krily - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 9 (MMM IUI ) Annoniemmie - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Plusje - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Rombely - 36 jaar - 3e kindje - ronde 19 Angela22 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wondertje2015 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buddha26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Mamajongens - 4e kindje - ronde 11 15 September MWW - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 September Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 17 September premiemama - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Tiy - ? jaar - 1e kindje - ronde 21 (MMM ronde 1 ) Datumloos Totaal: 31 Wachtbankje (16), Zwanger (4), Ongesteld (9), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden[/QUOTE] boven en onderaan het bericht te verwijderen.
Nog een poosje geduld dus @MWW, ik zou er gek van worden. Hoop dat ik maar snel ongi wordt, ik word er altijd zo chagrijnig van als ik weet dat het niet raak is en je daarop moet wachten. Kinderen hebben het dan altijd een dagje zwaar. Maar dag erna is m'n humeur gelukkig alweer beter dan.
Dankje! Vanochtend weer een testje gedaan, nog steeds niks te zien. Behalve na een uur twee onverklaarbare lichte streepjes op rare plekken . Maar goed, nog geen bloed en dus houden we moed!
Zo herkenbaar! Ik had gisteren ongesteld moeten worden, test was negatief maar ook nog geen ongesteldheid