Piek gemist denk ik. Zal wel ergens vannacht of vanmorgen zijn geweest, erna neemt het LH ook snel af. Maar geeft niet, we hebben om de dag seks gehad. Dan vanavond en morgen weer. En dan wachtbankje!
OH ja dat denk ik ook. Ga je nog doortesten? Die van mij was net negatief. Heb jij een lange LF? Want ik moet 12 april ongesteld worden maar verwacht positieve test pas over 3 dagen..
Ik heb nog maar één testje liggen. Wil pas weer nieuwe bestellen als deze ronde niet raak is. Ook zo’n ding, weer nieuwe ovutesten bestellen. Pffff. Maar goed. Ik heb een luteale fase van 14 dagen. Vorige keer netjes ongesteld 16 dagen na mijn piek. Vorige LH piek was 27 feb met laatste menstruatie 15 feb. Nu dus laatste menstrautie 15 maart met weer een piek op 27e. Dus denk dat het wel klopt. Dan donderdag of vrijdag mijn ei.
OH ja dat komt dan precies uit inderdaad! Ja ik heb nog niet eens weer zwangerschap testen gehaald. Heb nog twee clearblue liggen en meer heb ik niet nodig hoop ik. Gaan we gewoon van uit.
** NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019 ** 11 april (1) ❤️Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 april (2) ❤️Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 ❤️Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 13 april (2) ❤️Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7 14 april (3) ❤️NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 (2e na MA) ❤️Beausecret - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 (2e na ma) ❤️Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 15 april (3) ❤️Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 ❤️Jale, 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ❤️Girlmom1989 - 29jaar - 4e kindje - ronde 1 16 april (3) ❤️Billie27 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 ❤️EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 ❤️Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 17 april (1) ♥️Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - ronde 7 Totaal (13) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ohh ja jullie maken het wel spannend, ik had eigenlijk mezelf al willen afschrijven haha, omdat ik denk ik pas cd17 of later mijn ei heb. Alhoewel.. voelt nu al paar dagen beurs en vruchtbaar slijm dus kan wel wijzen op sprong, lekker gissen dit zonder ovutesten. Ik heb mezelf in ieder geval op het wachtbankje gezet. Wie volgt?
Ja precies! En zoveel eipijn gehad, drie emmers glibberig slijm, ik heb echt wel ergens de komende twee dagen mijn ei! Hoeven we eigenlijk geen ovutesten voor te doen.... maar ja Haha controle......
@Nora92 hihi ik heb ook elke maand rond mijn ei een soort van nesteldrang.. Dan niet zozeer schoonmaken, maar vooral veranderen.. kastje erbij, tafeltje verschuiven, dat soort onzin
Haha oh ja vreselijk! Zondag komt mijn nieuwe eettafel binnen en hang ik de nieuwe lamp op... Nog even en ik begin met de baby kamer verven whaha
Jaa ik vind dat toch ook wel heeeel erg fijn hoor! Maar ga deze maand niet weer zo vroeg testen.. Had vorige maand opeens zo'n sterk voorgevoel. Maar zal mijzelf nu proberen te beheersen.
Ja die van gisteren is je piek! Dus eisprong morgen wrsch. Dus nog even benutten vanavond en (of) morgen
Ik ga proberen mijn man nog eens warm te maken voor een partijtje seks. Al betwijfel ik of dat lukt maar we gaan het zien...
We hebben het gisteren gedaan, dus als hij vandaag echt niet wil dan is het goed zo. Ga hem niet dwingen. Dan is de lol er ook gauw vanaf en wordt het proberen een kindje te maken ineens een verplichting. Dat wil ik voorkomen
Dan zit je goed! En even morgen nog anders. Klopt, dan wordt het een verplichting. Ken ik ook wel, maar niet met tegenzin hoor. We gaan gewoon een half uur eerder naar boven en zeggen dan allebei, ‘kom we gaan een baby maken’ maar het gaat wel op de klok en de kalender ja, dat voorkom je niet.