Bij mijn eerste was ik in ronde 5 zwanger, maar in ronde 1, 2 en 4 een vmk gehad, dus alleen ronde 3 niet zwanger, bij mijn tweede was ik in ronde 3 zwanger, geen miskramen gehad, nu vmk in ronde 1 en 3. Ik vond iedere miskraam weer heel heftig, al moet ik zeggen dat ik dit jaar januari er heel makkelijk overheen stapte, verbaasde mezelf erover, maar deze keer 2 weken geleden kwam de klap dubbelop, heb het echt slecht gehad en zelfs getwijfeld of ik nog wel door wilde, maar uiteindelijk toch de goede moed weer gevonden
Jeetje wat een berichten allemaal! Voor de nieuwe welkom allemaal. Ik rol net de sauna uit. Heerlijk even ontspannen afsluiter van mijn vakantie. En daar was dan ook net mijn mooie overduidelijke ovulatie test op dag 15 precies zoals verwacht. 13 april menstruatie. Ben benieuwd. We gaan het vanavond gezellig maken. Vrijdag voor het laatst gedaan dus toch nog maar even een keer voor de zekerheid.
Ik herken precies wat je zegt. Fijn dat je ook de moed hebt gevonden ❤️ Ik was het ook even kwijt, zeker na mk met ca 5,5 week. De vroege miskramen ervaar ik anders, maar hoe dan ook het is vallen en opstaan. Ik heb alleen het gevoel dat opstaan zoveel moelijker wordt iedere keer en eigenlijk ook wel dat je dieper valt Je bent ook wel heel vruchbaar ondanks de endometriose En zooo fijn dat je twee wondertjes hebt al ❤️
Klopt, dat ik zo makkelijk zwanger word met endometriose is echt een zegen, absoluut, als dat ook nog tegen had gezeten, dus daar ben ik heel dankbaar voor
Ja dat snap ik en zeker met endometriose. Mn buurvrouw was gemiddeld 1 x per 2 jaar zwanger voordat het een keer lukte. Ik ben ook dankbaar dat zwanger worden lukt. Voor veel vrouwen van 42 jaar is dat ook geen gegeven helaas. Ivf heeft op dit moment dan ook geen toegevoegde waarde. Welke leeftijd ben jij? Staat wel in de lijst, maar goed
Heeft er iemand ervaring dik wit (dus niet doorzichtig slijm) na de ovulatie? Ik zit nu op 3dpo en heb het al vanaf eisprong is geweest. Slik tarwekiemolie om LF te verlengen (anders maar 8/9 dagen). Ik heb ook de hele dag steekjes in mijn baarmoeder sinds ei. Bij mijn zoontje was ik zwanger de ronde dat ik tarwekiemolie slikte, maar kan niks over mijn slijm symptomen terugvinden haha. De steekjes had ik toen al wel vanaf ei maar daar hou ik me niet teveel aan vast.
Ja dat heb ik en dat blijft ook even na de eisprong. En als het raak is wordt het helemaal erg Ook rond de ovulatie trouwens Cervixslijm is er in veel varianten. Het hoeft niet perse doorzichtig wit en draderig te zijn. Die steekjes zijn voor mij ook herkenbaar
Heb ik ook, altijd al gehad. Dus bij mij zegt het niks hihi... bij m’n eerste zwangerschap kan ik het me ook niet meer herinneren
Ik hoop het ook! Maar voor deze ronde geef ik weinig kans, ik was de vorige 2 rondes ook zwanger. We zullen zien Voor jou ook gauw een mooie roze test
Geen idee... normaal voel ik altijd de laatste groeipijn. Maar nu had ik twee keer geen positieve ovulatietest. Ook geen eisprong, maar ik werd wel ongesteld, niet zoals altijd, maar heel lichtjes en was zo weer voorbij. Gelukkig nu weer twee keer een eisprong gehad
Jaaa deze is wel heel mooi hè? Even gedaan in de wc bij de sauna.. Wat een gedoe zonder een bakje whaha. Maar het is gelukt.