Ik bespreek eigenlijk weinig tot niks van dit alles met mijn man. Zolang hij niet weet wanneer ik vruchtbaar ben, is er ook geen druk op hem en dat gun ik hem wel. Hij heeft het qua werk al druk zowel mentaal als fysiek. Dus dit is de hele vruchtbaarheidscyclus en alles is vooral mijn ding
Ik testte steeds al rond 10 dpo en dan ben je blij als er een streep verschijnt, maar beide miskramen liepen ze mooi op tot NOD en dag erna werden ze lichter en paar dagen na NOD negatief en dag na negatieve test begon het bloeden, dus beide keren een week blij met een dode mus. Dus wil nu liefst pas na NOD testen, als dan mijn testen weer licht zijn weet ik alweer hoe laat het is en is de teleurstelling hopelijk minder groot
Ja hier hou ik dat ook voor mijzelf. Wil geen onnodige druk op hem leggen en we hebben toch eigenlijk altijd als we samen zijn wel sex. Dus geen extra motivatie nodig. begin zelf gewoon op dag 10 met ovulatietesten en dan heb ik voor mijzelf zeker wanneer ik ongesteld moet worden. Dat vind ik wel fijn om te weten omdat de cyclus van 25-28 dagen varieert.
Alcohol ben ik flink gaan minderen. Drink nu echt weinig, en meestal alleen in het weekend. Gelukkig drinkt mijn man ook weinig. Meestal drinken we niet samen thuis, dat scheelt. Zit minder in ons systeem om een borrel te pakken. Buiten de deur meestal wel. Maar nu dus veel minder. Rondom bevruchting bij mijn zoon vreselijk veel gedronken, denk wel meer dan twee flessen wijn op een feestje, die week ook nog Koningsdag en de nodige drankjes..... toen weer een weekend met een etentje. Uiteraard meteen gestopt bij positieve test. Hij is kerngezond, maar het gaat natuurlijk om kansen (en ik was toen natuurlijk piepjong met 38 ) Maar nu drink ik niet zoveel meer. Zeker omdat het niet meer zo snel lukt..... maar ja, ben nu ook 40, dus gaat minder snel, en de helft wordt een miskraam..... dus dan maar beter niet meer drinken. Of als ik drink gewoon 1-2 glaasjes ergens net na de eisprong. Nu ook vakantie dus ook wat lastiger.
Dat weet ik eigenlijk niet , zou zomaar kunnen van niet. Vorige maand was LF 9 dagen, maar dat was eerste keer dat ik ongesteld werd na stoppen met de pil. Bij de eerste was het de eerste rond dat ik ovulatietesten gebruikte raak. Ik heb wel een vrij lange cyclus, eisprong was pas bij cd 27... Wellicht deze maand meer duidelijkheid daarover, maar hopelijk niet.
Hier wordt ook niks gedeeld met manlief. Als hij iets hoort over eventuele eisprong is bij hem de druk al hoog en is presteren lastiger. Hij heeft liever dat we gewoon veel en vaak genieten van elkaar Ik zorg dus voor de planning
@Tabbey @Langmuts @Visje79 Op verzoek Zwanger & kids 0,50 per stuk 10 MIU dipstick Innovita https://www.zwangerenkids.nl/10-zwangerschapstesten-dipstick-uiterst-gevoelig Zwanger & kids 1,00 per stuk 10 MIU midstream Innovita https://www.zwangerenkids.nl/12-zwangerschapstesten-Ultra-Sensitive-Mini 2 besure 0,60 per stuk 10 MIU dipstick https://www.2-besure.com/product/12-zwangerschapstesten-dipstick-extra-gevoelig/ 2 besure 1,08 per stuk 10 MIU midstream https://www.2-besure.com/product/12-zwangerschapstesten-midstream-extra-gevoelig/ De 10 MIU en 25 MIU ovulatietesten van 2 besure zijn ook goed en goedkoop Mocht je iets van zwanger & kids willen bestellen, dan heb ik kortingscode van 10% (je kunt me een PB sturen)
Haha nee Nou toen ik nog de ac had, moest ik mezelf ertoe dwingen. Maar nu zonder ben ik niet te houwen, en moet hij soms nee zeggen hahaha
Die 2besure lijken me niet zo goed, wat ik hier voorbij zie komen, echt onduidelijke strepen, of de hele tijd twee strepen. Ik ben erg tevreden over sensitest, kost ook geen drol! Haha
Nee, dat heb ik niet gehad. Heb wel in mei een afspraak bij fertiliteit arts, maar ik hoop dat ik die afspraak kan afzeggen.
Hebben jullie ook altijd dat je aan een kant altijd alles voelt? Pijn, steekjes etc? Ik heb dat eigenlijk altijd links namelijk. Deze keer aan beide kanten maar denk dat dat van de tarwekiemolie komt.
Ja ik heb dat ook altijd aan één kant. Vorige maand was het links. Nu was het toevallig rechts. Maand daarvoor had ik een eitje aan beide kanten. (gezien op de echo) maar volgens mij is het willekeurig. Niet perse om en om.