Dat neem ik mezelf ook voor. Ik zou eigenlijk woensdag 10 april willen testen omdat ik dan vrij ben. Maar weet al bijna zeker dat ik deze zondag al testje doe, ken mezelf
Ik heb al de hele dag een hele pijnlijke trekkende onderbuik, vroeg me net af of het door de tarwekiemolie komt, omdat ik normaal ook alleen steekjes aan 1 kant heb. Grappig dus dat jij hetzelfde hebt
Haha dat is wel heel toevallig! Ja ik denk dat het daardoor komt. Heb ook veel meer en dikkere afscheiding dan normaal dus is ook niet gek. Er wordt hard gewerkt daar beneden
Ik zit ook te twijfelen wanneer ik zal testen. Dacht eerst aan 11 april dat is 10DPO. Maar misschien wacht ik wel tot mijn NOD op 12DPO. Dat is op zaterdag dus dan kan je het tenminste ook vieren etc en hoef ik niet meteen naar het werk te haasten.
Daar had ik niet naar gekeken. Jij schreef mijn NOD is 12 april, dat is een zaterdag. Maar misschien las ik het verkeerd Nog even geduld in ieder geval. Net als ik..
Ja ik zei 12 DPO. komt bijna overeen met de date maar net niet helaas hihi. Ja nog heeeeel veel geduld. Bah. Vind deze 12 dagen altijd zo lang duren en tot nu toe alleen maar teleurstelling aan het einde van het wachten.
Ik heb trouwens nu en gisteren toen ik in bed lag last van hartkloppingen, echt heel erg gek. Iemand ervaring mee? Nog nooit gehad. Beetje eng
Ja ik zag het ook al.... nod 13-4 12 dpo. Al die getallen ook. Straks zijn we zwanger en begint het weer. Zoveel weken en dagen zwanger.....
Jaa helaas wel, vooral in drukke periodes. Tijd om stappie terug te doen! Even relaxen, is inderdaad geen fijn gevoel
Meeste hartkloppingen zijn onschuldig. Als het aanhoudt kun je het uiteraard wel even laten checken door je huisarts. In de zwangerschap stijgt je hartslag ook iets, maar dat zou nu al wel erg vroeg zijn als het daarvan was! Laten we het hopen!