Ik had trouwens mijn nod op 13 april gezet.. Maar ik vraag me af of dat klopt. Ik werd 16 maart voor het laatst ongesteld en de laatste cyclus duurde 26 dagen. 29 en 30 maar positieve ovulatietesten. Kan iemand meerekenen of het klopt? Als ik weer vanaf 16e 26 dagen reken kom ik op 11 april.. Maar omdat ik overal las dat je na je ovulatie nog 14 dagen moet rekenen tot je volgende menstruatie..
Ligt aan de lengte van je luteale fase, meestal is die 14 dagen. Dus dan zou ik uitgaan van 16 dagen na positieve ovutest (ei 2 dagen na test dus 14+2) nod 14 april dan. Maar weet niet hoeveel dagen er vorige cylci tussen positieve ovutest en menstruatie zat. Misschien heb je een kortere luteale fase.
Dat weet ik dus niet.. Haha toen had ik steeds geen positieve ovu testen of ik testte te laat of op de verkeerde momenten! Deze ronde was ik echt optijd begonnen met testen.. Ik had beginjanuari mijn spiraal er uit laten halen dus misschien moest alles weer opgang komen maar ze zeggen altijd dat dat met een spiraal niet hoeft
Dan uitgaan van 14-4. Op cd 14 had je positieve ovu, dan ei uiterlijk op dag 16. Dan op dag 30 ongesteld of niet. Maar je cyclus is dus vaker rond de 26 dagen? Of was dat eenmalig?
Ik heb begin januari mijn mirena laten verwijderen.. Kort daarna 2 dagen lichte bloeding maar dat beschouwde ik niet als echte menstruatie.. 18 februari brak er een echte menstruatie door, en toen 16 maart weer dus dat was 26 dagen. Vanaf na het verwijderen tot 18 Feb was 33 dagen maar ik denk niet dat in januari al een menstruatie was dus ja geen flauw idee!! ik zit nog niet zolang in het cyclus gebeuren na 7 jaar Mirena gebruik en nooit meer menstrueren in die periode
Ah ha, nee dan moet je echt even je lijf zonder anticonceptie leren kennen. Al is na een mirena vaak je cyclus wel meteen hersteld. Maar dan zou ik nu uitgaan van de meest voorkomende luteale faselengte, 14 dagen. Dus nod op 14-4, 16 dagen na positieve ovutest. Vandaag 2 dpo. Makkelijk tellen aangezien je op 1-4 1 dpo was en 14-4 14 dpo. Succes!
Kleine update van mij trouwens... voelde gister op de bank een paar sec een felle steek rechts in mijn lies wat doortrok naar mn bovenbeen.. en net weer mega raar gevoel in mijn onderbuik, menstruatiegevoel maar dan anders? Kan eisprong alsnog zijn met mn late cyclus maaarrr dan heb ik vaak niet zoveel pijn.. dus of eisprong of vroege innesteling? 24 april was onze laatste keer... Hoe is het bij jullie?
Back to the future? 24 april Grapje.. Tsja, het blijft altijd erg lastig in te schatten wat een pijntje veroorzaakt. Hoeveel DPO zou je nu zijn naar jouw idee? Je kan natuurlijk voor je geruststelling nog een ovulatietest doen. Of natuurlijk gewoon even seksen vanavond Hier 5/6 DPO vandaag en nog steeds helemaal nergens last van. Geen bijzondere steekjes, geen pijnlijke borsten, geen krampen helemaal niks.
Tja, moeilijk te zeggen. Als je het niet herkent zou ik het niet aan eisprong linken. En je man zit in het buitenland toch? Als de buurman erg op hem lijkt kan je daar even aanbellen? of even afwachten
We lopen gelijk Mijn NOD is toch 11 april, eisprong was een dag eerder. Ik hoop zo dat het bruinverlies wegblijft, dat heb ik dus iedere keer als ik ongesteld moet worden
Hier 4 dpo. Merk niks. Maar dat is niet gek. Witte crème-ige afscheiding, maar alleen met afvegen een beetje, geen inlegkruisjeskliederwerk zeg maar. Borsten merk ik niks aan. Ben vergeten goed op te letten bij vorige zwangerschap, of ik al zo vroeg wat merkte. Ze zijn nogal opgerekt bij mijn zoon, aan einde zwangerschap en met bv geven cup 90F en nu weer een Dtje..... dus vraag me af of ik daar sowieso wat in ga voelen, er is ruimte voor wat groei zeg maar
Bij mij is het echt nu geel en sticky, bah! Hier wel inlegkruisjeskliederwerk dus geweldig woord trouwens
Haha, ik bedoelde 24 maart.. hehe. Ehm ja geen idee, had vorige week best eisprong kunnen hebben want had toen veel vruchtbare afscheiding en ook steekjes. Maar blijft gokken want geen temp of ovu tests. Als ik vorige week eisprong zou hebben zit ik net als jij ook rond 6dpo? Ook wel wat vroeg voor innesteling. Beste is idd toch maar even testen en voor de zekerheid vanavond..! Vriend is vanavond weer terug
Ohhhhh ik baal zo! Gisteren eisprong en nu hoge koorts (bijna 40 graden), kan nooit goed zijn voor een eventuele bevruchte eicel