Nouuuu dat denk ik dus wel, want aan de hand van mijn ovu testjes had hij woensdag moeten springen, maar omdat ik toen koorts had is dat niet gebeurd omdat ik vanmorgen weer een basale temp had
**NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019** 11 april (4) ❤️Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 (2e na MA) ❤️Miran1234 - 1e kindje - ronde 2 ❤️Mell0408 - 26 jaar- 2e kindje - ronde 1 12 april (4) ❤️Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 ❤️Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 ❤️Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 april (3) ❤️Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7 ❤️Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 14 april (6) ❤️Beausecret - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 (2e na ma) ❤️Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 ❤️Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde +- 20 ❤️Girlmom1989 - 29jaar - 4e kindje - ronde 1 ❤️Namar - 42 jaar - 1e kindje - ronde 12 (na mk in ronde 10 en 11) ❤️ Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 15 april (1) ❤️Jale, 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ❤️Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde +- 18 16 april (3) ❤️Billie27 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 ❤️EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 ❤️Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 17 april (3) ❤️Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - ronde 7 ❤Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje (samen) ❤️Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 5 Totaal (23) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Okay dank je wel voor de info. Heb k niet geweten dan hoop ik toch dat jou eitje snel komt Voel je je inmiddels weer beter ?
Heb plaats genomen op het wachtbankje. Ik ben niet zeker van mijn eisprong, denk dat het later was dan verwacht, want net als april....doet ons lichaam wat ie wil Ff geeft ook zo'n n stippellijn aan, dus diedie w het ook niet zeker. Ook heb ik het aantal rondes aangepast, ik weet dat ook niet meer zeker. Denk dat het ronde 18 is, heb het heel lang niet bijgehouden omdat ik het even los wilde laten.
Ik denk dat jouw eitje wel gesprongen is. Na een geconstateerde piek springt je eitje altijd binnen die 24-48uur. Niet later Daarom is de LH-piek, geen ontkomen meer aan voor je eitje Tenzij je eitje überhaupt niet springt door gezondsheidsredenen zoals pcos, overgewicht, medicatie etc. Ik denk dat je temp nog niet betrouwbaar is door de koorts en nog wat schommelt Ik ben benieuwd wat je temp de komende dagen doet. Mijn temp was gisteren 37.2 Rare aanloop deze keer naar ovulatie toe. Nog steeds pijnlijke tepels Hopen dat dit eitje een zaadje heeft verleid
mijne blijft op de 37,1 zit nu op CD 19 is dat goed? begon de cyclus met 36.4 en 1 daling naar 36.1 en 1 stijging naar 37,5 voor de stijging van me lichaamstemperatuur na eisprong. herken het niet van me andere cyclussen omdat dit ook de eerste keer temperaturen is.
Wel bekend met pcos van mijn vorige zwangerschap, maar sinds we voor dit wondertje gaan nog steeds een redelijk op tijd eitje gehad en keurig kunnen vinden met ovu testen. We zullen het de komende dagen afwachten, want slijm en bm zijn wel zoals na eisprong Aaaah fijn voor jou de duidelijkheid hopelijk had je eitje de mooiste jurk aangetrokken
Wat knap Fijne vakantie Wie zijn hier de vroege testers? Wie heeft er vorige ronde na NOD getest? Ik slik hooikoortsmedicatie waardoor het eerder moet, maar anders doe ik het ook eerder Leerzaam NOD groepje voor mij
Bestaan er hooikoorts medicijnen die schadelijk kunnen zijn voor een zwangerschap? Dat wist ik niet! Ik dacht dat antihestimina niet zoveel kwaad kon..
Ik heb steeds wel vroeg getest, maar dus al een paar keer dolenthousiast geweest vanwege mooi oplopende testen en dan na NOD werden ze weer lichter en ging het een aantal dagen erna toch mis, dus ik ga nu niet voor NOD testen. Maandag echo bij de gyn ivm herhaalde miskramen, benieuwd wat hij aantreft
Bij mijn zoon testte ik de twee rondes ervoor steeds al vijf dagen voor nod. Gaf een boel stress en mindfuck. Toen mocht ik niet meer zo vroeg testen van mijn man en had ik de hoop op een snelle zwangerschap opgegeven (pas ronde 3, pffff please hahaha) toen had ik na hardlopen een ienieminie speldenknopje bloedverlies één dag voor nod. Dacht toen, ok, weer niet gelukt. Die middag meteen nachtdiensten afgesproken voor eind november. Bloedverlies zette niet door, 5-5 was ik 1 dag overtijd en ik voelde niks, deed een test omdat ik een etentje had (en ik kan nogal drinken soms......) stond onder de douche al te bedenken welke wijn ik ging drinken (en dat ik nog sigaretten wilde halen, toen rookte ik nog af en toe bij een wijntje) en vergat bijna naar de test te kijken. ‘Oh ja, nog even de negatieve test bekijken’ en bam, hartstikke zwanger, twee dikke paarse strepen op de sensitest dipstick. Bij mijn miskraam testte ik 1 dag voor nod, het was de heetste dag van het jaar en ik wilde mezelf trakteren op een wijntje einde van de dag, maar dat ging dus mooi niet door, ook twee strepen (niet zo super duidelijk, maar hoefde zeker niet te turen). De rondes na miskraam me toch weer laten verleiden om vroeg te testen, ik word er zo verdrietig van, het is niet fijn om niet meteen duidelijkheid te hebben. Een negatieve test op 9 dpo zegt namelijk niks. Dus ik doe het ook niet meer. Ik probeer vol te houden tot 13-4. Ik denk dat als het niet raak is ik toch 12-4 ongesteld word, dat is misschien fijner dan een negatieve test zien. Zo, heel verhaal, maar dat dus Edit: die nachtdiensten gewoon gedaan trouwens met dikke buik, 34 weken, eind van de week ging ik met verlof
Zit nu te twijfelen om toch voor nod te testen omdat volgens me tempkaartje me eisprong eerder was dan verwacht
Vorige ronde heb ik 5/6 dpo getest omdat ik opeens zo'n sterk voorgevoel had. Maar was ik nu niet weer van plan. De andere 15 rondes heb ik meestal gewacht tot 11 DPO...
Teste tijdens de IUI ook altijd vroeg. Vanaf 10 dpo tot aan de 14e dpo. Kan/kon het toen nog prima relativeren. Of dat in dit geval nog zo zou zijn weet ik niet. Maar ga nu ook vanaf 10 dpo testen denk ik. Tijd vol maken met wachten kan en wil ik niet haha
Ga ik zeker proberen! Mag ik op het lijstje 29jaar 2e kindje NOD 12-03.. gaan nu ronde 8 in, fingers crossed!!