Mooi zeg @Mell0408 Tarwekiemolie mag je trouwens de hele cyclus slikken, het bevordert ook de groei van je eitje namelijk, dus ik ben gelijk op dag 1 gestart, vorige zwangerschappen ook zo gedaan, voelde de groei van het eitje ook veel sterker deze ronde
Ja dat klopt inderdaad! Alleen ik had bij mijn zoontje echt hele lange en onregelmatige cyclussen. En het kan je cyclussen verlengen of door de war brengen als je al vanaf begin slikt. Daarom deed ik dat niet Hoe voel je je?
Hoor het vaker idd. Bij mij heeft het nooit invloed gehad op de lengte van mijn cyclus, dus kan het gewoon de hele cyclus gebruiken
Ik voel me nog steeds prima, totaal geen progesteron-kwaaltjes of wat dan ook, heel apart Zie wel beetje op tegen afspraak bij de gyn vanmiddag, zal blij zijn als het achter de rug is
@kwebbelsnoes Succes vanmiddag. Het zijn inderdaad altijd een beetje dubbele afspraken. Je wilt meer duidelijkheid maar eigenlijk wil je helemaal niet gaan. :S
Mooi! Hier wel 1 gedaan, op8dpo. Na gister hoopte ik stiekem dat ie vandaag iets duidelijker zou zijn maar helemaal niks!
Ik had zaterdagavond een positieve ovulatietest! Vanochtend was mijn temperatuur nog laag, dus ik verwacht vandaag mijn eisprong. Hèhè, eindelijk NOD is 20 april met een LF van 12 dagen. Cyclus is nu 4 dagen later dan verwacht. Ik zit lekker op het wachtbankje!
**NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019** 11 april (4) ❤️Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 (2e na MA) ❤️Miran1234 - 1e kindje - ronde 2 ❤️Mell0408 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 12 april (4) ❤️Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 ❤️Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 ❤️Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 ❤️Wensvoornr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 8 13 april (2) ❤️Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7 ❤️Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 14 april (6) ❤️Beausecret - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 (2e na ma) ❤️Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde +- 20 ❤️Girlmom1989 - 29jaar - 4e kindje - ronde 1 ❤️Namar - 42 jaar - 1e kindje - ronde 12 (na mk in ronde 10 en 11) ❤️ Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 15 april (2) ❤️Jale, 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ❤️Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde +- 18 16 april (3) ❤️Billie27 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 ❤️EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 ❤️Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 17 april (3) ❤️Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - ronde 7 ❤Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje (samen) ❤️Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 5 20 april (1) ❤️Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Totaal (24) Wachtbankje (20) Zwanger (1) Ongesteld (1) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ik durf niet te testen, stom he. Zo bang voor teleurstelling. Terwijl ik nu toch ook wel wat dingen opvallend vind, echt een zwaar gevoel, alsof ik mega ongesteld moet worden onderin m’n buik en gisteren die druppel bloed. Pffff. Ik krijg nu hoop en straks is die test gewoon weer wit.
Ik ben ook wel heeel erg benieuwd snap dat je niet durft te testen, ik ben wel alweer zo eigenwijs geweest vandaag terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het nog veel te vroeg is. Heb verder ook nog geen kwaaltjes op een apart gevoel in de borsten na. Dat drupje bloed bij jou klinkt wel hoopvol!
Mag ik hier meedoen? Ik zit op wachtbankje. Ben nu 7 dpo. Dus nod 15 april. Zit in ronde 5 voor eerste kindje... Ik kan niet wachten met testen. Wanneer testen jullie?
Welkom! Ik zit vandaag op 8dpo en gister al begonnen met testen.. Zou er nog even mee wachten!! zo goed als helemaal witte testen nog