NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dame09, 12 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik doe meestal ook maar 1 per dag hoor.. Maar de laatste ronde 2,omdat ik toen twijfelde..

Succes!

2. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wrsch was het eerder (als je al pilloos was) ook, maar nu let je er meer op. Meestal de week voor eisprong begin, dat is startsein voor intensief om de dag (of elke dag....) seks :)

Dame09 en Langmuts vinden dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ga dit weekend een weekendje naar Texel tm dinsdag. Begin dan dinsdag op CD10 met de eerste ovulatie test. Verwacht pas een positieve rond CD15 maar toch, wat jullie ook zeggen. Je wilt hem niet missen. :p Heb nu een week vakantie. Ga vanaf dinsdag mijn man weer stalken haha.
    Zonet nog een zwangerschap test gedaan die vorige week dus telkens licht positief was, nu helemaal wit! Dus het was toch geen loos alarm er zat echt iets in mijn baarmoeder. Ongelofelijk. :D het kan dus wel..
    Vandaag weer een vriendin die vertelde dat ze 10 weken zwanger is. Super blij voor haar natuurlijk maar toch ook altijd een tikje zuur...

Langmuts en Visje79 vinden dit leuk.
  4. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Jaaaaa het kan, er was iets! Blijf hoop houden. Ja altijd zuur als anderen dan wel zwanger worden. Begin het nu ook een beetje te krijgen. En ik mag niet klagen met een mooie zoon...... hopelijk snel iedereen op roze! Jij een keer twee dikke vette strepen, dat je ook een vriendin kunt vertellen dat je zwanger bent!

Nora92 vindt dit leuk.
  5. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh wat fijn dat hij nu weer wit was! Toch een bevestiging inderdaad dat het wel kan!

Nora92 vindt dit leuk.
  6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja dat hoop ik ook! En ja kan het mij heel goed voorstellen hoor. Als de wens er is, is de wens er. Of je nou geen of al tien kinderen hebt. :)

Visje79 vindt dit leuk.
  7. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Hoi dames, al druk met ovutesten? Ik hou mijn ovulatie helemaal niet echt bij, beetje op de gok. Hou zelf via een app mijn cyclus in de gaten, maar dus nooit zekerheid of er ook een eisprong is.. We gaan het nu gewoon zo proberen en zien of het lukt. :)

8. EveH

EveH Actief lid

10 mrt 2019
    246
    249
    43
    Vrouw
    Wij hebben het ook zo geprobeert de afgelopen 3 rondes :) nu merk ik dat ik de laatste ronde wel een beetje gefrustreerd was. Onzekerheid wanneer ei was geweest, vanaf wanneer tellen/testen. Allemaal symptonen maar toch niet zwanger. Dan begin ik gelijk de twijfelen of mijn ei niet op een andere dag komt dan dat ik denk dat hij komt haha. Vandaar deze ronde met ovulatietesten gewoon zodat ik het wat meer bij kan houden. Heb je zelf het idee dat het relaxter is voor jou zonder ovulatietesten? :)

9. EveH

EveH Actief lid

10 mrt 2019
    246
    249
    43
    Vrouw
    Toch wel een soort van goed nieuws, ondanks de grote teleurstelling natuurlijk! Ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken. Het is je gegund :)

Nora92 vindt dit leuk.
  10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Dat snap ik wel, dan is dat beetje zekerheid iets om aan vast te houden en kan je beter je NOD berekenen, bij mij is het gissen. Ben wel een keer eerder zwanger geweest, had ik een paar knaltesten die steeds lichter werden, werd toen een MK met 5 weken. Wat op dat moment oké was omdat ik nog studeerde, dus ook niet meer geprobeerd daarna. Nu zijn we er wel klaar voor, en door die eerdere ervaring van het zwanger worden wil ik het eerst zo proberen.

Ik weet ook dat mijn lichaam me iedere maand gek maakt met kwaaltjes, maar dat is bij mij echt PMS. Toen ik zwanger was voelde dat zo anders, een soort weten. Kan bij een eventueel 2e zwangerschap ook weer helemaal anders zijn natuurlijk.. maar dat is mijn 'houvast'.

Ik denk ook dat ik na een paar rondes wel ovu testen ga halen, net zoals jij. Want ik weet eigenlijk helemaal niet of ik iedere maand een ei heb, kan best niet zo zijn.. En dan ben ik blij dat hier op het forum veel er mee bezig zijn die er ook verstand van hebben. :o:

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi dames, ik wilde eigenlijk even time out van het forum, maar vind het toch te gezellig om mee te kletsen.
    Afgelopen dinsdag voor de 2e keer dit jaar een vroege miskraam. Omdat ik ook endometriose heb heb ik nu op 8 april een afspraak bij de gyn voor een vaginale echo om te kijken of de endometriose de boosdoener kan zijn.
    Baal wel dat ik dan pas kan, want dan is mijn ei waarschijnlijk al geweest. Maar we hebben besloten gewoon de eisprong te benutten.
    Mijn NOD is waarschijnlijk 16 april

Beausecret en Nora92 vinden dit leuk.
  12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ** NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019 **

11 april (0)

12 april (2)
    ❤️Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6
    ❤️Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16

13 april (2)
    ❤️Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7
    ❤️Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

14 april (3)
    ❤️NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 (2e na MA)
    ❤️Beausecret - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    ❤️Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 (2e na ma)

15 april (3)
    ❤️Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10
    ❤️Jale, 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA
    ❤️Girlmom1989 - 29jaar - 4e kindje - ronde 1

16 april (3)
    ❤️Billie27 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3
    ❤️EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4
    ❤️Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4

17 april (0)

Totaal (13)

Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

13. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja, klets gewoon mee als je zin hebt. Zo verdrietig twee keer zo snel achter elkaar. Hopelijk controle bij gyn goed. En snel een plakker voor je!

Nora92 vindt dit leuk.
  14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Trouwens een tip van Flip, er zijn een aantal op = op voordeelshops die gaan sluiten in NL en hun hele voorraad nog voordeliger verkopen. Ik had gisteren 2 doosjes predictors voor 4,95 dus 4 testen, nog goedkoper dus

Beausecret, Izi, Lalaatje90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat ontzettend balen :( ik wens je veel sterkte en gezelligheid natuurlijk om mee te kletsen ;)

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ben deze week begonnen met het slikken van tarwekiemoliecapsules en extra magnesium. Voor mijn oudste heb ik ook 3 miskramen gehad en kreeg ik die tip van iemand, tarwekiemolie zorgt voor dikker baarmoederslijmvlies en magnesium voor een soepele baarmoeder. Toen was ik gelijk succesvol zwanger. Toen we voor de tweede gingen gelijk mee gestart en gelijk succesvol zwanger. Omdat het 6 jaar geleden was nooit meer aan gedacht om dat nu weer te doen, het is dat een vriendin ernaar vroeg.
    Het kan toeval zijn natuurlijk, maar dit is een geval, baat het niet, schaadt het niet, want van tarwekiemolie krijg je ook nog eens een glad huidje en glanzend haar :thumup:

girlmom1989 en Nora92 vinden dit leuk.
  17. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoop dat het weer werkt voor je! Ik heb ook wel eens ingelezen in het gebruik van tarwekiemolie. Maar vond wisselende reacties. Sommige vrouwen kregen opeens een onregelmatige cyclus. En gezien mijn geschiedenis durfde ik het toch niet aan... Maar je brengt mij wel aan het twijfelen hihi.

Ik heb wel die davitamon compleet mama die ik al meer dan een jaar slik. Daar zit ook magnesium in maar niet heel veel. 15% volgens mij..

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Bij mij heeft het nooit invloed gehad op mijn cyclus, maar heb idd ook gelezen dat het kan.
    Ik slik ABC+ zwanger van Holland & Barrett, maar daar zit ook te weinig magnesium in en ik heb snel last van onrustige benen, dus vermoed dat ik sowieso een tekort heb, dus dat ik het nu extra slik is sowieso goed

Nora92 vindt dit leuk.
  19. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoop echt voor je dat deze ronde raak is en blijft plakken! ❤️

20. EveH

EveH Actief lid

10 mrt 2019
    246
    249
    43
    Vrouw
    Ooh dat kan ik me heel goed voorstellen! Het is fijn dat je dit soort dingen van je lichaam weet zodat je je niet gek laat maken. En je hebt al een soort van ervaring met zwanger zijn dus daar kun je je ook een beetje aan vasthouden. Voor nu gewoon lekker zonder proberen dan zie je wel toch! Ik hoop dat het snel lukt

Beausecret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina