Ik vind dat je het wel spannend maakt hoor haha! Je maakt ons errug nieuwsgierig. Wanneer was je nod ookalweer?
Balen zeg, zoveel dames al zo vroeg op rood Hier nog steeds geen kwaaltjes, echt 0,0. Vraag me bijna af of ik wel echt een eisprong heb gehad
Vast wel toch? Temperatuur je wel eens? Ik heb zelf eerlijk gezegd wel wat klachten maar ik wimpel ze gewoon weg whaha. Ga mijzelf niet meer gek maken.
Nee, ik temperatuur niet. Ik werk onregelmatig, dus elke dag op hetzelfde tijdstip tempen is niet haalbaar. Ik had wel een positieve ovulatietest vorige week zondag en maandagochtend de laatste groeispurt van eitje gevoeld, dus hij zal inderdaad wel echt gesprongen zijn
@Lalaatje90 succes met testen zometeen! We hopen op een mooi tweede streepje. Wel positief dat het bloeden is gestopt, wie weet! @Dana92 het kan nog allemaal! Laat je niet gek maken zolang je nog niet ongesteld bent geworden kan je net zo goed zwanger zijn. Ik ga voor je hopen!
Jaa en wie weet, misschien is geen klachten wel een goed teken of is het eitje gewoon laat ingenesteld.
Nee hoor, met 9 dpo kan het echt nog alle kanten op. Vaak genoeg gezien in nod groepjes. Negatief op 9 dpo en dan pas positief op 11/12 dpo. De helft van de zwangeren test negatief op 9 dpo!
Ik test nu trouwens met de early testen van de action. Iemand daar ervaringen mee? Heb ook nog de gewone van action liggen en de k2v5 .. Voor als ik bijna op nod zit of na nod. En een clearblue voor als ik positief zou testen. Ik ben op alles voorbereid!! Mijn vriend zag ze laatst liggen, die schudde even met zijn hoofd. Die zal gedacht hebben, wat een gek 1 test is toch genoeg ??
Vijf dagen te vroeg?? Dat kan innestelingsbloeding zijn. Als je menstruatie anders verloopt dan je zou verwachten (minder bloed) zou ik over drie dagen een test doen. Fingers crossed
Jaa super raar hoor, want ik was opeens ook heel misselijk dat heb ik normaal ook nooit. Ik was niet zeker van mn ei. Heb daar eigenlijk nog niet echt op gelet nu. Het is nu de 1e ronde dus ik ben er nog niet zo mee bezig geweest. Maar ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en ik merk ook wanneer mn vruchtbare dagen zijn. Naja volgende keer beter
@kwebbelsnoes testte met de gewone van de action duidelijker dan met de early....... ik vraag me af of er daadwerkelijk verschil zit tussen die twee. Maar 9 dpo is nog veeeeeeeel te vroeg. Hopelijk alsnog een streepje snel!!
Jaa klopt! Bij de vorige zwangerschap had ik ook bloedverlies rond de dag dat ik ongesteld moest worden. Toen was ik helemaal in paniek dat het fout ging. Maar nee er ligt nu een vrolijk ventje naast me te spelen maar dit lijkt toch meer op een echte menstruatie. Ben benieuwd of het doorzet vandaag!
Ah wat balen zeg!! Zat echt te wachten op je berichtje. Zo klote die witte testen. Echt om ziek van te worden..