Morgenvroeg sowieso weer dikker. Niet twijfelen en even vertrouwen hebben meid! Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Sinds mijn witte test wil ik eigenlijk niet liever dan weer gaan testen. Want voel toch echt vanalles
Uiteraard Zullen we ook een dpo overzichtje maken met symptomen? Ik vind het wel leuk wat @Mell0408 deed 5/6 dpo Zere tepels (had ik al voor de ovulatie) Veel afscheiding (roomwit als cervixslijm bij mij is) zou ik doorlopend mijn restant eitjes afgeven ofzo Moe (vanmiddag geslapen en beroerd wakker) Hormonaal (traantje bij good docter en zin om bozig tegen iemand te doen ) Sinds 1500 uur lichte ongipijn/drukkend gevoel rechts tot aan nu ongipijn links en rechts. Hoofdpijn en hoge temp 37.5 Zullen we ook een poll maken? Raak of niet?
Zoooo dat is al een lekkere waslijst Ik wil eigenlijk niet beginnen aan een lijstje haha Wil ook niks voelen Weet niet eens hoe zeker ik van mijn eisprong kan zijn deze ronde Bij invoeren van de temp met mijn koorts erbij komt mijn eisprong uit op maandag Heb ze daarom maar basaal gezet en staat hij nu op vrijdag
Ohjee wat spannend weer hier. Ik kan niet wachten tot zaterdag haha! Zo’n pact kan niet anders uitlopen dan op roze. Gefeliciteerd @Vlinder1083 ! We gaan hopen dat deze blijft plakken maar ik heb er alle vertrouwen in
Kijk, toch altijd fijn ook digitaal. Ik doe die zaterdag nog eens en dan is het klaar met testen. Morgen nog een 2v5 kV test. En vanmorgen de afspraak bij verloskundige alvast inplannen!
Ik vind alleen dat gister en vandaag niet zoveel scheelt maar is natuurlijk ook nog niet opgedroogd en verdubbelt om de dag... dus probeer er niet teveel mee bezig te zijn!
Droogt vast nog wel mooi op hoor Hcg verdubbelt zelfs in 48-72 uur en dat is gemiddeld. Dus ook uitzonderingen bij wie het langer of korter duurt. Moet je jouw oploop dan zien Houdt de eerste test eens naast de vierde of de tweede naast de vijfde Wowwwwww ❤️ Ik heb gisterenavond een klein beetje rozeverlies gehad Ik vind dat niet fijn gezien het verleden. Ik zie liever geen roze, bruin, rood etc in het geval er ook nog hcg bij komt. Maar goed, even kijken of het vandaag ook nog is. Mn temp was gezakt naar 37.0 vanochtend. Een innestelingsdip zou fijn zijn. Bij wie kan ik een innestelingsdip bestellen?
Van wanneer testen jullie,? ik merk dat ik ongeduldig begin te worden en ik weet dat ik nog veel te vroeg ben. Ma ik begin al zenuwachtig te worden
Ik ben zaterdag dan 14 DPO HAHAHAHHA ik kan zowat niet meer wachten omdat ik weet dat ik nu toch ook al wel iets zou moeten zien toch?