Ik heb 2,5 uur geleden voor het laatst gedronken en net toch nog effe een testje gewaagd. Zie foto hij is weer duidelijker als vanochtend vind ik.
Oh das wel veel te vroeg inderdaad.. Als jij gaat testen maken we er gewoon weer net zo'n feestje van
Het is nog vroeg, maar als je het aandurft kan je het proberen.. Als hij dan negatief is, kan het altijd nog veranderen natuurlijk.. Er zijn er meer die het er zo vroeg erop gokken
Het testlab a.s. zaterdag : Myka27 8DPO FemC 9DPO Vlindav86 9DPO Dana92 13DPO strafpunten voor eerder testen dus ander kleurtje ; ) Miran1234 14DPO Visje79 15DPO Langmuts CD28 (hoop dat ik nog tijd heb om een test te halen!) Nora92 CD28 EveH CD28
Ik doe vrijdag al een testje ivm drinken, maar als die positief is, doe ik er zaterdag ook nog wel eentje hoor, om solidair te zijn
Haha weet ik Maar ik weet van mezelf dat ik toch niet langer kan wachten Ook omdat mij eisprong misschien toch eerder is geweest Ik ga dus ook nog niet van een streepje uit hoor
Ik dacht dat de action normaal 50 MIU was. Dat staat op de bijsluiter. In dat geval zou ik wel een early halen ergens Predictor geeft altijd goede streepjes in het begin Ik test ook gerust smiddags of s’avonds. Ik let wel op of het een donker plasje is. Voor oploop zou ik hetzelfde tijdstip aanhouden en dezelfde test. Al een beetje bijgekomen van je streepje? ❤️
Die is toch super positief? Zo zien die van mij er ook uit! Kan je hem naast die van gisteren leggen?
Het testlab a.s. zaterdag : Myka27 8DPO FemC 9DPO Vlindav86 9DPO Ddtje 11DPO Dana92 13DPO strafpunten voor eerder testen dus ander kleurtje ; ) Miran1234 14DPO Langmuts CD28 (hoop dat ik nog tijd heb om een test te halen!) Nora92 CD28 EveH CD28