Mm wat lastig zeg! Ik denk dat als je morgenvroeg test die wel echt donkerder zou moeten zijn. Dat was bij mij overigens ook, 3 dagen soort gelijk streepje. En als het je zo bezig houdt zou ik wel echt een ander merk erbij halen om het zeker te weten! Ik ga zeker duimen voor een donkerdere test!!!
Ik hoef morgen niet meer mee te doen met de pact Sinds gisteravond roze en vandaag wordt het al bruin.... Voor mij een teken dat het einde verhaal is en mijn ei toch eerder was
@kwebbelsnoes gefeliciteerd ! Ik ga helaas definitief op rood. Menstruatie is nu echt doorgebroken. Volgende ronde beter succes morgen met testen!
Lieve meiden die al posi getest hebben, ik ben onwijs blij voor jullie Voor de meiden die morgen of later testen, toi toi toi En voor de meiden op rood deze maand, kop op!!!! Op naar de volgende
Ik moest weer even 5 pagina's bijlezen @Nora92 @kwebbelsnoes @Mell0408 wat super voor jullie die mooie testen!!! @Wensvoorbabynr2 ik hoop echt dat ze nog oplopen... Zijn dat action testen? Bij mij waren die vd week ook echt heel wit en niet met zo'n streepje hoor! Dus positief blijven!! @Nijn18 en @myka27 wat ongelofelijk balen voor jullie.. heel veel succes deze volgende ronde!! Ik ben blij als het morgenochtend is en ik eindelijk weer kan testen.. Dan 13dpo.. Heb er een slecht voorgevoel over na al die witte testen nadat ik zie dat iedereen rond 9 of 10/11dpo al zo positief test! Heb wel steeds wat rare steekjes en een raar branderig/drukkend gevoel in de baarmoederstreek/onderbuik. Maar dat zou net zo goed van een menstruatie kunnen zijn, die klachten herken ik niet zo goed na 7 jaar menstruatieloos door het leven te zijn gegaan. Ik verwacht morgen een negatieve test maar heeel stiekem is er toch nog wel veel hoop. Ik hoop op veel positieve testen morgen van jullie, wie gingen er allemaal morgen testen? (wow wat een lang bericht)
Ik wilde bijna niet testen vandaag want ik was zo zeker dat het niks kon zijn en ik wilde nog even zonder teleurstelling leven haha. MAAR OMG ik ben zo blij dat ik het wel heb gedaan! @girlmom1989 jaa ik zie wat staan! Hopen op een mooie oploop!
Ik zie hem ook gefeliciteerd!! Leuk. Hier vanmorgen weer een test gedaan en helaas lichter als de test van gisteren. Test gedaan met ochtend urine en gisteren ook. Maak mij nu toch echt zorgen. Heb hier op de vakantie nog maar 1 digitale test liggen.