He wat jammer. Al zie ik niet dat ie veel lichter is. Maar ook niet heel veel oploop. Maar zeker geen afloop. Over twee dagen moet die digitale 2-3 aangeven. Snap dat je je zorgen maakt, maar misschien is het toch goed. Ze lopen niet af! Overmorgen de digitale doen?
Krijg je enorme testdrang van haha Maar blijf op mn handen zitten tot maandag ! Heb gelukkig geen testen in huis haha
Ja spannend. Jij vandaag 10 dpo? Als we punctiedag als ovulatiedag nemen? Dat is aan de vroege kant. Maar maandag moet kunnen idd! Duim, duim, duim
Ik heb afgelopen donderdag een digitale gedaan en die gaf aan 2-3 weken zwanger. Maar heb nog een digitale test hier liggen. Anders gewoon zodra ik thuis ben eens met een ander merk testen. Ik blijf maar hopen dat deze goed blijft gaan.
Ja vandaag 10 dpo, punctiedag als ovulatiedag. En 8 dagen na tp. Maandag dan 10 dagen na tp. Ja zeker weten. Mn voorgevoel zegt negatief. Maar sinds gisterav toch een paar symptomen. Maar denk dan eerder aan menstruatie eigenlijk.
Dat is heel goed dan toch? Nu al met 4 weken een 2-3. Lastige keuze, ga je nu de digitale doen en zie je dan 1-2. Vakantie verpest, maar dan weet je wel meer. Ik zou hoop houden en pas conclusies trekken bij echt lichter worden strepen of een digitale test die afloopt. Succes
Ja d Ja dat is ook weer zo, als ik zie dat hij nu aangeeft 1-2 weken wordt ik helemaal emotioneel en ga ik weer die achtbaan in. Zie ik wel staan 2-3 Dan weet ik dat het goed is en dat mijn urine toch minder geconcentreerd was dan gisteren. Thnx.
@Vlinder1083 Ik zie niet echt een hele duidelijke afloop? Stel je voor dat je vandaag pas voor het eerst had getest en die digitale 2-3 had gezien dan had je je nergens druk om gemaakt denk ik! Zou als ik jou was ophouden met elke dag testen omdat het je zoveel onrust geeft en er per dag niet echt mega veel verschil hoort te zitten in je HCG. probeer er van te genieten dat het er nu sowieso zit! Dat is duidelijk.
Wohw haha!!! Jeetje! Ik zocht de horizontale streep en ik kon die niet vinden.. blijkt het de verticale te zijn! Fantastisch super duidelijk! Gefeliciteerd!!!
Je hebt volkomen gelijk elke dag testen maakt je nog onzekerder, ik weet het allemaal hahaha. Ik kan nu ook niet meer testen alles is nu op, net de digitale gedaan en die geeft ook aan 2-3 Moet maar zo denken zolang er geen bloed is, is het goed. Ik ga het nu loslaten en genieten. En als het gebeurd gebeurd het toch en kan je er niks aan doen.
Ik snap je bezorgdheid maar dit is precies wat ik dus deze week had.... wil je geen valse hoop geven maar bij mij was die ook 1 dag lichter! Ik duim!
Super lief van je, en ik moet echt vertrouwen hebben. Vanaf nu ga ik sowieso niet elke dag meer testen( wat oom niet meer kan alles is op ) en ga als ik terug ben in Nederland de vk bellen. En ga er echt op vertrouwen dat het dit keer wel goed gaat. En misschien als ik volgende week een keer test dat die dan wel een knaller aangeeft. Thnx voor de support
Mijn test was omo wit vandaag helaas, ik wacht tot mijn menstruatie begint, dan kunnen we weer door @EveH gefeliciteerd !!