Ik denk dat die morgen/overmorgen donkerder is niet twijfelen ff verstand op nul en genieten van je laatste dagen op vakantie en je positieve testen ik stuur ondertussen heel veel positieve energie om je onzekerheid weg te halen *knuffel*
of het blijft weg en je test pas daarna positief heb ik bij me 3 dochters gehad daarvoor bleven alle testen negatief
**NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019** 11 april (4) ❤️Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 (2e na MA) ❤️Miran1234 - 1e kindje - ronde 2 ❤️Mell0408 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 12 april (5) ❤️Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 ❤️Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 ❤️Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 ❤️Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 8 ❤️Vlinder1083- 35 jaar- 1e kindje - ronde 4 na mk 13 april (2) ❤️Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7 ❤️Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 14 april (7) ❤️Beausecret - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 (2e na ma) ❤️Girlmom1989 - 29jaar - 4e kindje - ronde 1 ❤️Namar - 42 jaar - 1e kindje - ronde 12 (na mk in ronde 10 en 11) ❤️ Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️ Nijn18 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 1 15 april (3) ❤️Jale, 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ❤️Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde +- 18 ❤️Newby88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 april (3) ❤️Billie27 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 ❤️EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 ❤️Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 17 april (4) ❤️Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - ronde 7 ❤Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje (samen) ❤️Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 5 ❤️Femc - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 20 april (1) ❤️Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Totaal (29) Wachtbankje (15) Zwanger (5) Ongesteld (5) MMM (1) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[
Super lief, ik kan op z'n vroegst pas maandagavond laat testen maar doe dat niet en test misschien dinsdagochtend. Ik ga nog even 2 dagen genieten hier in de warmte en dan maandagochtend heel vroeg weg.
Het testlab vandaag : Myka27 8DPO FemC 9DPO Vlindav86 9DPO Ddtje 11DPO Dana92 13DPO Miran1234 14DPO EveH CD28 Nora92 CD28 zwanger!! Even het testlab ge-upt ik ga nu de deur uit dus kan niet bijwerken..
Oja, ook zo leuk. Ik vanmorgen vol spanning naar het toilet, zoveelste keer plassen in een potje. Ben ik klaar, sla ik met mijn hand tegen de beker. Meer dan de helft van de inhoud gelanceerd door de ruimte. Was blij dat er nog een laagje in zat. Daarna de test ook nog negatief. Wat een k*'t ochtend!! Gelukkig kan ik er zelf nog om lachen
Dat weet ik niet, heb na Mirena verwijdering begin dit jaar nog maar 2 menstruaties gehad waaronder de afgelopen cyclus van 26 dagen. Maar toen had ik geen positieve ovu test dus geen flauw benul wat mijn lf is!
Ik heb vanochtend ook getest, omo wit. Ik wist het al want mijn temp was gezakt. Maar wilde me aan de pact houden
@EveH wauw, wat een knaller, gefeliciteerd!! Mooie test @Vlinder1083 Balen van de negatieve testen dames Ik ga zo ook maar eens over een Predictor heen plassen
Ik ben blij in januari ook met predictors getest en toen had ik op 11/12 dpo echt een tuurtest en had ik een vergelijkbare test met nu op NOD, dus mijn hcg loopt in elk geval sneller op! *duim duim*
Hoi dames ik lees al een tijdje stilletjes mee. Sommigen kennen mij misschien nog wel. Toch zal ik me nog ff voorstellen. Ik ben 24 jaar en 3 maanden geleden beland in ronde 11. Hier helaas moeten pauzeren ivm een herseninfarct. En toen opeens heel omverwacht en even schrikken een licht positieve test in handen. Een mk gehad met 6 weken. Hierna ff een paar maanden van het forum afgeweest. En nu weer terug omdat het herstel ongelooflijk goed gaat en ik graag weer wil proberen. Nod staat op 15 april. Wat een verhaal hahaha. En natuurlijk gefeliciteers voor alle dames op groen!!