Ach meid toch.. ❤️ Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu ineens dubbel binnenkomt omdat het de 2e keer is. En dat je liever niet wilt wachten is ook heel logisch denk ik! Hopelijk stop je snel met bloeden, en kun je dit verhaal achter je laten. Zo heftig allemaal Neem de tijd voor jezelf meid, verwen jezelf maar lekker❤️❤️
Sensitest, normale gevoeligheid, heel tevreden. Die van zwanger&kids zien er ook goed uit en geven mooie streepjes hoever ik hier kan zien. De testen van 2besure en action zou ik je niet aanraden met alles wat ik op forum voorbij zie komen. Maar goed, het is soms even proberen wat fijn voor je werkt. Als je je piek maar vindt!
Dat gaat ook zeker lukken! Maar denk dat die kleine jullie geduld even op de proef stelt. Maar ik snap je gedachte hoor. Hopelijk is het niks anders dan gewoon dikke vette pech icm endometriose en kan je gyn je mogelijk advies geven hoe verder. Eerst maar eens die echo afwachten, hopelijk daar geen grote afwijkingen.
Ik heb ook de testen van Sensitest, normale gevoeligheid. Eerste keer dat ik deze gebruik. Tot op heden is er bijna niks op te zien. Ben benieuwd hoe ze op gaan lopen. Als check bij de echt donkere strepen heb ik ook nog de Clear Blue roze (2 dagen) testen
Hier een lijstje van drie cycli testen, in januari liet ie even op zich wachten (onzeker over eerste dag menstruatie, bruin bloed wat niet doorzette, dus te vroeg begonnen, en lang getest) in feb eerste test meteen positief. Misschien kun je even kijken en vergelijken met jouw testen. Mocht je hele lichte strepen houden kun je de extra-gevoelige gaan doen. Succes!
Bedankt voor het delen. Ik hou het even in de gaten inderdaad. Kan altijd nog de sensitieve pakken ja!
Ze beginnen wel langzaam op te lopen. Benieuwd of ze ook echt duidelijk gaan worden Blijkbaar wordt het door het uploaden echt onzichtbaar, jammer.
Nee ik zie ze! Ziet er hoopvol uit. Die testen kunnen ineens knallen. Dus bij zulke streepjes morgen in de ochtend en avond testen om de piek niet missen (sommige vrouwen hebben twee dagen hoge waarden, sommige 1 dag en sommige halve dag) dus ergens rond 10 uur en dan rond 20 uur. Wel onhandig omdat je niet teveel mag drinken en misschien wel op je werk zit. Denk dat je of morgen ineens een knaller hebt, of woensdag. We lopen gelijk denk ik Gisteren en vandaag getest cd 10 en 11 (vandaag vanwege nachtdienst einde van de dag, dus test niet nog een keer)
Spannend!! Wel fijn zo die duidelijkheid, dan weet je wel wanneer het juiste moment is zeg maar. Wij gokken een beetje..
Dat kan ook prima toch! Genoeg seks hebben dan. Bij cyclus van 28 dagen seks om de dag van dag 8-15 las ik. Dus bij cyclus 30 dagen dag 10-17. En meer mag ook Haha. Ik vind het op zich wel fijn om te weten wanneer de meeste kans, ben niet meer de jongste (ahum ) dus veel tijd heb ik niet meer. En soms komt spontane seks er even paar dagen niet van, of geen tijd of te moe, dan is het wel fijn als de test aangeeft dat het echt ‘moet’ Haha.
Met het libido van mijn man is het wel handig om het een beetje gericht te kunnen doen. anders kan het nog wel heel lang duren voordat er wat van komt...
Ja meer mag wel alleen ik heb gelezen dat dat de kwaliteit van het zaad ook niet zozeer ten goede komt, mja als het wel zo is zeg ik geen nee. Hou mn cyclus al tijdje bij via een app, dus vruchtbare dagen staan goed gemoteerd, nu tot volgende week maandag!! Hou oud ben je als ik mag vragen?
Ik ben 40. Ik zal je een link sturen van een interessant artikel dat ik vond op site van ouders van nu. Gaat over vruchtbaarheid. Deze gynaecoloog gelooft niet zo in achteruitgang van zaadkwaliteit bij vaak seks. Hij adviseert zelfs dagelijks seks van dag 8-15 (bij cyclus 28 dagen) Effe zoeken
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/1324184-interessant-artikel/ Het is gepost door iemand die de tekst heeft gekopieerd dus. Wel leuk om te lezen. Pleit tegen het doen van ovutesten, voor het hebben van veel seks
Ei komt er aan..... morgen piek? Denk van wel. Werken van 8-17 dus denk niet dat ik twee keer kan testen. Denk wel dat ik morgen mijn piek heb, braaf vier weken na laatste LH piek
Hier is ie ook mooi duidelijk vandaag! NOD is waarschijnlijk wel iets eerder dan ook. Vandaag positieve test. Uiterlijk 48u later eisprong. Dus dat is de 28e. 14 dagen daarna verwachte menstruatie. NOD wordt dus 11 april, in plaats van 13 april.
** NOD-lijst 11 t/m 17 april 2019 ** 11 april (1) ❤️Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 april (2) ❤️Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 ❤️Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 13 april (2) ❤️Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje - ronde 7 14 april (3) ❤️NonnieMa - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 (2e na MA) ❤️Beausecret - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 ❤️Izi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 (2e na ma) ❤️Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 15 april (3) ❤️Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 ❤️Jale, 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA ❤️Girlmom1989 - 29jaar - 4e kindje - ronde 1 16 april (3) ❤️Billie27 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 ❤️EveH - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 ❤️Kwebbelsnoes - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 17 april (1) ♥️Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - ronde 7 Totaal (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier nog steeds geen piek pfff... de ovutesten zijn ‘s avonds lichter dan ‘s ochtends. Maar ik verwacht toch morgen of donderdag de piek. Moet haast wel