Ik heb hier net de eerste ovulatie test gedaan CD10. Was nog negatief zoals verwacht. Verwacht hem pas rond dag 15 positief. ik loop wat achter jullie aan merk ik haha.
Ik verwacht vandaag mijn piek, al eipijn sinds zondag, heb ik nooit zo lang, dit wordt vast een super ei!
Heb toch al niet zoveel met kerst. In 2017 was ik 38 weken zwanger en had ik goed excuus om de kalkoen te skippen
Nee heb hetzelfde idd. Ben dit jaar niet eens thuis geweest haha. Gewoon even de auto gepakt en naar Engeland gereden... Man is 17 december jarig dus dat vind ik leuker om te vieren.
CD 10 en de vervelende steekjes/hoofdpijn is al begonnen, vanmiddag maar de eerste ovulatie test doen en hopen dat ik er wat van snap
Jaaa ik ken gelukkig nu alle kwalen en ben al heel me leven anticonceptie vrij, maar heb me toch een rare cyclus van 35 dagen gehad in feb dat ik ronde 1 met ovutesten gelijk doe zodat ik het weet als ik geen ei krijg
Idee dat deze ronde niet gaat lukken! Zit nu op CD14, sinds gister beurs gevoel in mijn buik en nu veel vruchtbaar slijm, maar ik gebruik geen ovutesten dus geen idee of mijn eisprong nu gaande is, al geweest is of nog moet springen. Mijn vriend is nu in ieder geval naar het buitenland onverwacht, CD10 was de laatste keer..
Oh das jammer. Maar zaadjes kunnen tot wel een week overleven. Dus wie weet heb je dan nog een kans (en zover voor eisprong moet wel een meisje zijn) in ander forum ook iemand die verloren ronde dacht omdat ze seks alleen 4-5 dagen voor eisprong had gehad, toch zwanger! (En meisje!)
Kan je al nesteldrang hebben voordat je überhaupt zwanger bent? want ik blijf hier maar verven en poetsen en klussen. Ik stond zojuist de trap te verven en ondertussen dacht ik : het is beter om het nu te doen want straks als ik zwanger ben en een kleine heb, kom ik hier echt niet meer aan toe.. Haha. Het menselijk brein....
Dankjewel voor je hoopvolle woorden, dat kan inderdaad nog.. heb alleen wel een vrij lange cyclus steeds, maar wie weet. Het menselijk lichaam is niet af te stellen en wat dit betreft niets op commando