@Springboon dat zou naar zijn! Bij mij zit het in de fam, mn zus was 31 en al minder vruchtbaar daardoor... hopelijk heb je snel een plakker! Hier vandaag ineens veel slijmverlies. Ik zit nu 2 dagen na mn ongi, cd 6.
@Lisa280887 nog niet eerder gehad? ja ben wel benieuwd wat eruit komt volgende week.. zit dan 3 dagen voor nod, als het goed is, dus ze zullen iig niets bijzonders gaan zien ben ik bang
Jawel hoor! Naar het verbaasde mij dat het zo snel na mn ongi al is! Vorige cyclus had ik ineens 4 dagen eerder mn ei en ook zo snel na ongi deze afscheiding, achteraf gezien. Ik denk dat mn ei nu dus ook eerder komt.. ik gok dit weekend!
ook dat.. Zou het voor mijn vriend echt super vinden als het ons gaat lukken.. we zijn positief gelukkig
Hey dames, Hoe is het hier? @Lisa280887 spannend, wachten op DE dag. Ga voor je duimen. @Springboon hoenis het met jou? Weetje al iets meer? Hoe staat het ervoor? @mokka88 hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Andere meiden bijvoorbeeld @Eendje86 en de rest.. hoe is het met jullie? Al op van de zenuwen of valt het mee? Nog nieuws? Hier gaat het aardig beroerd. Heel de dag misselijk, amper eten weg kunnen krijgen, hoofdpijn en ook veel gespuugd de afgelopen tijd. Ivm risico op uitdroging sinds maandag emesfane voorgeschreven gekregen. Dit lijkt wel wat te helpen. Nog steeds misselijk, maar minder hevig en nu al een dag niet gespuugd, heerlijk! Morgen een extra controle bij de vk, voor mijn eigen gemoedsrust. Maak me toch wel zorgen of alles wel goed gaat en kleintje wel kan groeien als ik me zo beroerd voel. Over 2 weken de termijn echo en ik vind het echt HEEL spannend.
@Regenboog01 lief dat je t vraagt.. Ik wacht op mn ei.. Cd 13 morgen... Oh wat naar dat je je zo misselijk voelt... Herken ik van mijn zwangerschap... Blegh beterschap!
Wat naar dat je je zo beroerd voelt!! Hopelijk is de misselijkheid snel over bij je! Spannend over 2 weken je echo ! Ik heb volgende week mijn termijnecho vind het best spannend want voel me verder gewoon goed op sommig dagen minder want dan ben ik erg moe maar verder geen symptomen dus zal blij zijn als alles goed eruit ziet! Ga jij de NIPT test doen? En wil je het geslacht weten? Heb je al een voorgevoel wat hèt is? Wij twijfelen nog over de NIPT geslacht willen wij wel weten.. en mijn gevoel zegt een jongen!
@mokka88 ja spannend he? Ik ben ook blij als die eerste 12 weken voorbij zijn. De NIPT gaan we niet doen. Ik wil het liefst niet weten wat het wordt, ik vind een verrassing heel leuk. Bij mijn dochter wisten we het ook niet. Mijn man wil het wel graag weten, vorige keer ook al. Dus dit keer ga ik met hem mee, vorige keer heeft hij het voor mij gedaan. Wel zo eerlijk. Geen gevoel bij geslacht. Ben heel benieuwd. We wachten wl tot de 20 weken echo en gaan niet eerder een geslachtsbepaling doen. Jullie?
Snap ik dat je zo denkt ! Is ook erg moeilijk die teleurstelling elke keer.. maar komt echt wel! Kun je je ei goed vinden ?
hier enorm aan het balen.. cyclus wordt korter.. nu al op dag 22 ongeteld geworden, ipv dag 30 .. morgenmiddag mag ik eindelijk naar de gyn. pff.. hier wordt ik echt onzeker en verdrietig van.. wel een klein lichtpuntje.. woon nub samen
De maand dat ik zwanger raakte Is dat ik na de daad van mijn man kwam.. Heb eens goede behalen erover gelezen.. Maargoed mischien puur toeval dat het toen raak was.. Mischien een tip voor je!
@Springboon dat is inderdaad wel vlug. Wat denk je zelf dat de reden hiervoor is? Spannend morgen. Ik hoop dat je wat wijzer wordt en duim ook voor jou. @Eendje86 wat mokka zegt, heb ik ook gelezen en ook gedaan haha. Bij mij was het ook raak. Het heeft uiteraard geen garantie maar het schijnt als de vrouw een orgasme krijgt nadat de man in haar klaar gekomen is, de baarmoeder samentrekt en je de zaadjes een extra ‘duwtje’ geeft. Zoek maar eens op! Misschien doe je dat al hoor, maar anders is het het proberen waars toch? Wel fijn dat je je ei zo goed kan vinden. Dat is al heel positief!