Net een extra echo gehad. Kindje is ontzettend goed gegroeid. 2 keer zo groot als 2 weken terug. We hebben 5 feb de termijnecho, maar ze had me nu 4 dagen vooruit gezet. Weer een mooi sterk kloppend hartje gezien en hij/zij was lekker aan het bewegen. Kun je nagaan hoe kotsmisselijk je ook bent, hoeveel je ook spuugt, het kindje pakt wat het nodig heeft. Mijn lichaam is keihard aan het werk, zo moe en uitgeput. Ze zei dat ik nu 10.2 weken was. Zo fijn en geruststellend dat alles oké is. Ik ga nu gewoon genieten voor zover het kan. Vertrouwen hebben in mijn lichaam en het kindje. Heel blij!!
Kwam toevallig dit topic weer tegen, niet door gehad dat het nog liep. Wat fijn dat je zo’n mooie echo hebt gehad @Regenboog01! Lijkt me ook een hele geruststelling. Fijn dat het bij jou ook goed gaat @mokka88! Hoe is het bij de gynaecoloog gegaan @Springboon? Hier in ronde 6 aanbeland ondertussen, erna klaarkomen ook al regelmatig gedaan, werkt nog niet voor mij :’). Hopelijk deze ronde meer geluk .
ritje zh gehad.. bijna 40min. binne geweest.. Er word nu bloedonderzoek gedaan en mag nog 2 maanden zelf proberen , anders ligt er al een verwijzing klaar voor de vervolgbehandelingen op de fertiliteitspoli die dan vanaf april in gaat. Tot die tijd bloeduitslag afwachten (o.a. chromosoomafwijkingen van mij en vl), en ben ik voor eind maart niet zwanger dan ook nog een stollingsonderzoek. Inwendig gekeken, en dat zag er volgens haar wel goed uit. Nog niet starten met utro, moet het nog 2 maanden geven.. in de tussentijd nu maar verder met de ovu-testen, en plezier hebben met vl wanneer we zelf willen enz. niet iets waar ik op had gehoopt, maar de stappen zijn gezet..
Ik kan me voorstellen dat je meer gehoopt had. Aan de andere kant wel fijn om te horen dat binnen voor zover ze kunnen zien alles er goed uitzag toch? Dat is in ieder geval wel een positief teken. Ik snap wel dat je wens heel groot is en je het liefst nu al stappen had gezet. Ik wil je heel veel succes, maar vooral heel veel plezier wensen met vl! Genieten van en met elkaar en hopen dat je uit jezelf zwanger mag worden en een gezonde baby ter wereld mag brengen. Houd je ons op de hoogte? Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan. In ieder geval blijf ik voor je duimen, het is je gegund!
ongeloofwaardig, zelf niet bevattend en snappend.. maar heb vanmiddag een licht positieve test gehad (zie foto).. NOD is pas dinsdag of woensdag .. nu hopen op oploop en een plakker.. ben zoo bang.. durf het vl nog niet te vertellen.. pas bij een knaller denk ik..
Goed! Ben alweer aant wachten op mijn nod... duurt zo ontzettend lang he En jij alweer bijna 11 weken! Super! Gaat alles goed?
Ja zeg dat... nod is 6 februari. Zou graag een luikje hebben waardoor ik kon meekijken wat er allemaal gebeurt hihi Hoe gaat jou zwangerschap?
@Springboon wauw gefelciteerd! Hopelijk blijft deze plakken!! Hoe gaat het met de zwangere dames hier? @Regenboog01 en @mokka88 ? Inmiddels al 1 dpo haha. Ik ga deze keer echt wachten tot NOD dus ga pas op zn vroegst 9 feb testen.
zegt me nu meer dan genoeg.(bovenste eaely, onderste de expres van predictor) durf nu iets positiever te zijn. wel de huisarts gebeld voor een bloedtest.. even de onzekerheid wegnemen
Nog steeds misselijk. Met de medicijnen gaat het wat beter, niet meer spugen en de misselijkheid is wat minder heftig maar dan nog is het haast niet te doen.. elk geurtje, elke onverwachte beweging etc.. moet ik bijna spugen. Eten smaakt me niet en ik word er bloed chagrijnig van. Mijn man kan al helemaal niks goed doen.. arme hij! Verder uiteraard heel blij dat we een kindje mogen verwachten, maar dat beroerde gevoel mag van mij wel snel over zijn.. heb het nu al 6 weken.. volgende week maandag de termijn echo! Kan niet wachten!! Super goed dat je gaat wachten tot je NOD dag. Het duurt lang, maar het geeft denk ik wel minder stress. @Springboon wat spannend zeg! Hoe mooi zou dat zijn.
Naar hoor zo misselijk! Hopelijk is het met 12v weken n beetje over. Ja denk ik ook.. Mn lf is toch al korter dus ik hoef maar tot 12 dpo te wachten... Nog maar 11 dagen... Ik hoop zoooo dat het raak is deze keer