Oei oei oei, ik krijg net te horen dat 1 van mijn vraagouders (ben gastouder) in verwachting is van de 2e. Ongepland, ze is al 12 weken en kwam er vorige week pas achter. Hun eerste kindje is 9 maanden, is het heel erg als ik lichtelijk jaloers ben? Misgun het ze absoluut niet hè, laat dat duidelijk zijn! Ze voelde zich ook wel ergens lullig zei ze na wat er bij ons is gebeurt. Zei al dat dat echt niet nodig is! Moest het even kwijt hoor, haha!
Het is ergens wel logisch dat je jaloers bent, maar het hen wel van harte gunt. Ik heb dat gevoel ook wel bij al mijn kennissen... ik gun het iedereen, maar het is zo rot dat jij het niet bent
Mijn eitje is volgens mij in aantocht na mijn miskraam. Ik ben beginnen tellen van eerste dag bloedverlies van miskraam en vreemd genoeg klopt het weer. Heb mijn cervixslijm net bekeken en is heel rekbaar ! Gisteren al geklust en hopelijk vandaag weer
Stomme is natuurlijk dat ik iets meer dan een maand geleden ook nog gewoon zwanger was. Liggen notabene kleertjes in de kast En het was 'geplanned' haha Ik gun iedereen een kindje en goede zwangerschap, inclusief mezelf
Ik ben zo benieuwd, wie er straks allemaal zwanger zijn. Hoop voor jullie allemaal deze ronde ❤️ Het is sowieso fijn om te schrijven met mensen die met hetzelfde bezig zijn. Gelijkgestemden
Nee dat begrijp ik. Bij een late mk moet het gevoel 10x erger zijn dan bij een mk zoals de mijne waarbij het hartje zelfs nog niet klopte. Ik duim voor jou voor opnieuw snel roze!!!!
Ik schrijf ook weer mee, deze ronde voor het eerst aan het tempen, ben benieuwd wanneer mijn eisprong is volgens FF. App denkt dat ik de 15e ongesteld word, dus die dag maar aangehouden. Het wisselt nogal eens. Heel veel succes allemaal, hopelijk weer een hele mooie roze lijst!
NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 11 December Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) 15 December Muisjemensje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM Datumloos: Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (1ste na MK) Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Oh nee dat is niet erg! Helemaal niet na wat jullie meegemaakt hebben! Het is gewoon confronterend...
Welkom muisjes Ik herken dat wel hoor dat jaloerse gevoel. Vind dat zelf ook heel erg dat ik het voel. Ik merk ook een soort spanning als in: wie zal de volgende zijn die een zw aankondigd. Hoe zeer het iedereen gegund is ik wil het zelf zoo graag Na een miskraam en geproefd te hebben van een zwangerschap lijkt mij dat gevoel nog veel sterker. Maar o zo begrijpelijk
Hier moet ik de boel in de gaten gaan houden... denk dat het best is zo zou kunnen zijn dat ik morgen of zaterdag een knaller te pakken heb. Zoooooo klote... mijn man is vrachtwagenchauffeur... en eigenlijk door de weeks weg. GELUKKIG was ie gisteravond thuis, maar vanavond niet, grrr.... Morgen bij thuiskomst maar gelijk z'n kleren van z'n lijf rukken hahaha!!
Ik herken dat jaloerse gevoel ook heel goed. Ik dacht dat het bij een tweede kindje minder zou zijn, maar ik wil het nu weer net zo graag. Mijn lijf schreeuwt echt op nog een kindje hihi. Ik heb ook 2 vriendinnetjes die nu ook bezig zijn voor een tweede en ik gun het ze allebei met heel mijn hart, maar moet vast even slikken als ze straks zwanger zijn en ik nog niet. Best stom eigenlijk, want ik ben bij mijn zoontje vrij snel zwanger geraakt en die vriendinnen hebben wel een "verleden" met zwanger worden, dus ik mag echt absoluut niet klagen.... Zij verdienen snel zwanger worden veel meer dan ik zeg maar... Ik doe al een paar dagen ovulatietesten... En na een paar dagen stabiel hetzelfde te testen had ik ineens een oploopje! Ik hoop dat dit betekent dat mijn ei in aantocht is!!! Hij moet bij deze testen nog wel wat duidelijker worden, het zijn extra gevoelige.. De teststreep moet echt donkerder zijn. Mijn vriend en ik hebben woensdagavond geklust en heb al een seintje gegeven dat het vanavond ook weer tijd is Bij dit soort testjes heb ik de neiging om elke dag te gaan klussen maar ik weet dat het juist beter voor het zaad is van niet en bij zowel mijn zoontje als mijn MK heb ik ook altijd om de dag geklust tijdens mijn ei...