Ik heb de vorige 3 rondes (met clomid) ook pas later mijn ei gehad hoor.. pas dag 18/19.. maar nu toch 4/5 dagen eerder. Het ziekenhuis zei: zoals we het zouden willen met clomid.. volgens het boekje. Waarschijnlijk toch weer een reset geweest door mijn miskraam en dan nu "goed". Ben heel benieuwd! Vanmorgen knaller test in handen.. maar tussen de middag weer wat lichter. Ben benieuwd wat ie vanavond en morgen doet...
Zeker goed! Ik was je bericht aan het lezen en dacht.. hmm.. ik had denk ik allang de huisarts gebeld haha.. maar daar eindigde je inderdaad mee. Goed zo!!
Ja, m’n vriend die vond het onzin om al te bellen, dus ik dacht ik kijk het nog wel even aan. Zag ook erg tegenop om te gaan, dat vooral. Maar ik schrok van de hoeveelheid bloed vanmorgen en heb meteen gebeld. (Was niet super veel bloed maar wel weer als je geen bloed verwacht haha). Nu wil ik dat het maandag is :’).
Ik zeg nu wel dat mijn testen oplopen en dat mijn ei eraan komt maar ik geloof het eerlijk gezegd pas als ik een tempstijging heb. Ik heb altijd vrij lange cyclussen, dus geen idee. Ik kan beter op datumloos, maatgoed. We zien het wel! Afwachten maarrrr!
Hier vandaag de ovulatietesten en conseive plus binnen. Cyclusdag 8 dus ik denk dat we zondag beginnen En ik houd geen rekening met wat voor datum ook. Valt gewoon niet te plannen en ik ben te ongeduldig om uit te stellen
@Yaraatje Hier ook een laat ei hoor, verwacht hem in principe ook pas woensdag. Maar better safe than sorry en dus nu al aan het testen Verstandig om langs de huisarts te gaan, klinkt niet heel erg normaal om zo lang zo vaak bloedverlies te hebben :O
@Yaraatje verstandig om even naar de huisarts te gaan! Hou je ons op de hoogte? De rest al langzamerhand op jacht naar de eitjes? Hier nog geen positieve ovulatietest gezien, dus ik wacht maar rustig af! Mijn ei is in ieder geval minder vroeg dan de vorige ronde
@Tylmare Gelijk heb je! Ik doe geen ovutesten, maar anders was ik ook al aan het testen. @TantePerenboom Doe ik! Hopelijk heb heb je snel een positieve ovu test!
Goedemorgen alle Mijn ovu testjes lopen langzaam op Vanacht al gezellig gemaakt ! Heb nog steeds een goed gevoel over deze ronde waarom? Geen idee Haha Jawel denk dat het klussen voor ei in het weekend valt en dat werkt altijd beter voor ons! Maar maandag is manlief vrij dus dan moet het ook goed komen! Manlief Druk met werken laat thuis soms wel pas 10u in de avond Dus dan is het echt een moetttt omdan nog eens te moeten klussen Vorige cyclussen best met woorden wisseling over gehad met hem en hij zou er dus deze ronde beter zijn best voor doen Maargoed deze ronde valt al gunstig ! Hoe doen jullie dit ? Is het nog steeds geen moet? Dat klussen? Op de dagen dat het moet terwijl moe bent ben een hele drukke dag of dagen..
Wij zitten nu in ronde 11 en bij ons is het toch wel een week voor de eisprong dat we ermee beginnen en dan is het spijtig genoeg wel een 'moetje'. Mijn partner werkt ook meer als 12u per dag dus hij is vaak ook veel te moe, maar als je al zolang bezig bent dan wil je gewoon niet nog een ronde overslaan. Ik zou mij echt rot voelen als ik wist dat mijn eitje in aantocht is en we niet gaan klussen. Soms hebben we dus niet zoveel zin, maarja, dan moet het gewoon wel... Vind het wel spijtig ergens. Ik denk dat hier mijn eitje is gesprongen, want ik ben weer gevoelige tepels aan het krijgen, maar ik ga mij pas op paars zetten als ze echt pijn beginnen doen. Dan weet ik het 100% zeker. Ik werk nl. niet meer met ovu testen
Tja ik denk dan: als je een kinderwens hebt 'moet' je nou eenmaal sowieso in de vruchtbare periode seks hebben anders heeft het weinig zin. Vriend heeft er gelukkig geen last van haha! Maar snap het wel hoor! Heb even hele slechte dagen qua emotie merk ik. Misscchien de bewustwording dat we weer opnieuw moeten beginnen, de zwangere vraagouder...? Ik weet het niet, voel me wat down. Ook ineens de twijfel of we er wel weer voor moeten gaan, maar dat is vooral angst voor wat komen gaat en kan gebeuren denk ik. De wens is voor een kindje is juist sterker dan ooit. Sorry hoor, moest even luchten
Hier weet mijn man dat ik zeg maar aangeef dat het noodzaak is... maar wij maken er een beetje een geintje van... "kom we gaan een baby maken"-geintjes. Dat maakt het wel makkelijker.
Jaa dat doen wij ook wel hoor Maar na een aantal rondes zijn die geintjes niet meer zo leuk Haha Achja komt goed
Vriendlief wil gelukkig ook heel graag, en die maakt mij er zelfs wel voor wakker haha. Hij is ook vaak pas na middernacht thuis, dus makkelijk is anders soms hihi. Of we gaan ‘s morgens nog even los, hoewel we dan soms iets te laat op werk zijn haha. Iig hebben jullie een goede start deze ronde haha, moet goedkomen toch?
Juist hier mag je altijd je hart even luchten. Er komt ook zoveel bij kijken, het valt mij ook echt zwaar terwijl er nog niets is gebeurd zeg maar. Sterkte iig, hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Ik ontvang graag jullie mening. Zou ik mijn ei al gehad hebben? Donderdagavond? Sperma leeft 3 dagen (of iets langer). De "reis" duurt ook een uurtje of 12 toch? Heb ook gelezen dat de kans groter is op een meisje als je 2 a 3 dagen VOOR ovulatie vrijt. Nu maakt het geslacht mij niet uit.. maar wel de "2 a 3 dagen VOOR" vond ik prettig om te lezen haha.
Gisteren plaatste ik nog hoopvolle oplopende testjes en vandaag denk ik dat het nog wel even gaat duren en ben ik een beetje down. Ben vandaag op CD 14 en nog niet het typische vruchtbare slijm gezien. Wel af en toe last van wat buikpijn (eipijn?).. Ovulatietest vandaag negatief. Ik ben bang dat ik weer een lange cyclus ga krijgen.. Hoeft natuurlijk niet, maar ik ga er maar rekening mee houden... Het kan zo nog 2 weken duren, en anders worden die 2 weken erg lang.. Gelukkig is mijn vriend vanaf vanmiddag vrij tm maandag en dan weer werken. Dat geeft wel afleiding! Mijn vriend vindt het niet leuk om er teveel mee bezig te zijn. Hij vindt het "verplichte" seks hebben niet altijd even tof. Maar hij snapt ook wel dat het belangrijk is en hij wil ook graag een tweede. Als we eenmaal bezig zijn is het prima en is het heel gezellig , maar het idee dat het op een bepaald moment "moet" vindt hij niks zeg maar Hij zou het liever wat meer laten gaan... terwijl ik juist het tegenovergestelde ben (met mijn ovulatietesten en thermometer haha!) Ik kan het niet laten gaan. Ik zou dan heel bang zijn dat je dan bijvoorbeeld 4 dagen niet klust en dat dan precies je vruchtbare dagen waren en je dus een ronde hebt gemist. Ik weet dat ik absoluut niet mag klagen, hoelang ben ik nou bezig? Maar ook dan gaat het niet altijd perfect en heb ik wel eens een baalmomentje. Ben blij dat ik jullie heb, dat jullie ook soms hetzelfde hebben!