@Paard wow prachtig positief!! Bij de zwangerschap van mn zoontje 5,5 jaar geleden heb ik ook ovus gebruikt maar wist toen nog niet dat je ei pas 24 tot 48 uur later springt. Dacht gewoon op de dag van de positieve ovu. Had dus op zondag een positieve ovu en die zondag voor laatst geklust. Was dr helemaal klaar mee dus weet zeker dat ik van die zondag zwanger was. Van wat ik overal hoor is dat een lading zwemmers klaar hebben liggen beter is dan een perfecte timing en een shot zwemmers tegelijk met het ei.
Beide klopt. Je hebt snelle en minder snelle. Echt waar. Sommige doen er 12 minuten over en anderen 12 uur.
Wat een verschil Maar bedoel je dan in eenzelfde zaadlozing? Dus dat de eerste er al na 12 minuten zijn, terwijl andere zaadjes pas na 12 uur op de bestemming aankomen? Of is dat verschillend per man (afhankelijk van zaadkwaliteit)? Wel interessant
Volgens mij ook weer beide. De snelste is gewoon de winnaar. En het snelste zaadje is ook het sterkst, die zal ook als eerste de eicel binnendringen en bevruchten. Onvoorstelbaar he, dat er zo'n "battle" in je lijf bezig is zonder dat je het merkt. Wij zeggen hier weleens voor de grap over iemand die heel lui of traag is; niet te geloven dat hij/zij ooit de snelste is geweest
Jaaa die lijkt precies op die van mij! Wel fijn hè om een knaller te zien. Ik ben benieuwd wanneer onze eitjes gaan springen
Hahaha ja Maar ik vind het wel bijzonder allemaal! En na 2 miskramen ben ik me er nòg meer van bewust hoe bijzonder het is! Ik hoop dat het bij ons allemaal snel mag lukken
Als ik een knaller in handen heb, is ml diezelfde avond niet meer veilig hoor haha. Ik zou echt niet kunnen wachten tot de volgende dag. Maar ik weet dan ook dat ik een korte piek heb en riskeer liever geen gemiste kans. Tot nu toe is het 3 keer raak geweest op deze manier. Helaas is het 2 keer misgegaan. Volgens de vk gewoon pech gehad. Daar gaan wij dan ook maar vanuit!
Vandaag dag 13 uit een cyclus van 28 dagen en nog steeds geen positieve test. Zal morgen wel zijn denk ik. Sinds ik die ovu testen gebruik weet ik wel dat er op mijn eisprong geen pijl valt te trekken.. hebben jullie dat ook ?
Goedemorgen dames! Ik heb mij ingeschreven op de NOD lijst na deze lijst, want ik werk met een appje en díe geeft mijn NOD aan, dat was toen ik me weer op een lijst zetten na een hele lange cyclus voor mijn doen (35 dagen) met NOD op 18 december. Ik ben afgelopen zondag dan toch maar begonnen op CD11 met ovulatietesten en wat denk je? Direct hartstikke positief. Ik snap hier helemaal niks van, wellicht is het een vroege eisprong, of heb ik een hele lange LF. Hoe dan ook, nieuwe NOD lijkt nu 12 dec te zijn. De dames op de volgende lijst zijn heel gezellig, maar ik lees dat de sfeer er hier ook fijn in zit. Lange inleiding voor de volgende vraag: Moet ik mijzelf nou op deze NOD lijst zetten en van de andere afhalen en de dames daar gewoon blijven volgen of op beide lijsten inschrijven? Ik wil niet dat ze op de andere lijst helemaal gestoord worden van mijn veel te vroege vragen en zie hier dat jullie nu in eenzelfde fase zitten, vandaar. Graag een forum-etiquette lesje dus Oh, dan nog wat achtergrond over mijzelf: 31 jaar, eerste kindje, nu ronde 4 na heel lange nasleep ma (6 maanden mee zoet geweest om cyclus terug te krijgen). In de bijlage de testjes van de afgelopen dagen. Omdat het ei er ineens zo vroeg was dus geen oplooptests. Fijne dag allemaal!
Haha interessant he... nee volgens mij per (perfecte) zaadlozing. Maar niet iedere zaadlozing is hetzelfde... bij weer te vaak seks gaat kwaliteit en hoeveelheid zaadcellen weer wat achteruit.. dan is natuurlijk weer de vraag wat voor legertje er op af gaat Het schijnt een behoorlijke battle te zijn. Maar als je weer op tijd seks hebt... dan liggen zowel de snelste als de langzaamste klaar voor je ei... simpelweg te wachten tot ie springt... en dan... dan is het een kwestie van geluk wie er wint. Volgens mij niet perse de snelste. Haha @sweetdreams die snelste van toen, heeft toen al zijn snelheid eruit gezwommen haha!!
Welkom! Mooie test! Waar je wilt zitten moet je natuurlijk zelf weten. Denk wel dat je hier wat beter mee kan praten inderdaad... als je beide wilt volgen doe je dat toch lekker... en doe je hier je vragen gewoon ofzo. Is denk ik iets wat je zelf moet beslissen... is hier echt een etiquette voor dames?? Zou wel echt ernstig zijn haha.. Succes!
Nou echt.. ik zag net dat er nog iemand is vertrokken. 2 die de boel daar verzieken. Iets met begrijpend lezen . Om het maar bot te zeggen. Anyway ik ga hier lekker meelezen. Mijn testfase is in zicht.
Ja dat kan! Mijn cyclus is eigenlijk altijd 28 dagen. Deze maand voor het eerst een ovulatietest gebruikt en mijn eisprong was 21 november dus het ziet er naar uit dat mijn cyclus deze keer 30 dagen gaat zijn. Tenzij mijn lf korter is. Dus ja elke maand kan echt anders zijn.
Volgens mij je NOD idd de 12e maar je moet natuurlijk zelf weten waar je mee wilt schrijven! Dat gaan wij je echt niet opleggen . Mijn NOD is 6 december en toch lees ik mee in dit groepje
@Envy91 , ow ik zie het ja. Ik ga @Nog anoniem ook even hier heen lokken. Wel spannend als er een paar vroege testers bij zitten. Als jullie mij alleen maar niet aansteken met de vroege-test-ziekte. Schijnt zeer besmettelijke te zijn. @Helena86 , je bent overal welkom. Ik vind zelf het leukst om mee te schrijven met waar ik zit in mn cyclus en andere gewoon te volgen. Ik lees ook nog met het zwanger groepje mee waar ik deze maand even zat tot mn vmk.