Wie weet hoeveel dagen na je eisprong je die dikkere afscheiding krijgt?? Miss kan ik aan de hand van dat me eisprong berekenen
@Envy91 gefeliciteerd!! Ben je zeker van je ei? Anders kan het natuurlijk ook zijn dat je m eerder had! Welkom nieuwe dames, jullie hebben flink gekletst vandaag... Ik haak hier weer in hoor Ik las ergens iets over LF... Mijn LF was eerst 8/9 dagen. Nu gebruik ik 2 rondes tarwekiemolie en nu is hij 10 dagen. Ik heb altijd gelezen dat het minimaal 10 dagen is, maar 8 zou dus ook voldoende zijn??
Ik ben heel zeker van mijn ei. Ik heb ovulatie testen gebruikt. Ik was ook degene die het over LF had. Ik denk dat mijn LF korter is maar daar zal ik nu waarschijnlijk/ hopelijk niet achter komen. Volgens mij is de minimale duur van je LF 8 dagen
Zo je banner wel even veranderen he en als eerste op demlijst met zwanger dn positieve test uiteraard
@Envy91 wauw!!! Gefeliciteerd Ik denk dat ik mijn baan moet opzeggen. Na een dag werken zoveel gekletst gaat ook snel met zoveel dames haha gezellig! Zo knallend als de ovulatietest vanmorgen nog was. Om 16u was hij weer heel licht. Gisteren geklust. Vanavond nogmaals en dan zit het verplichte er weer op! Vandaag ook aardig wat ovulatiepijn. @TantePerenboom jij nog getest?
@Miesje25 ik heb ook altijd een enorm opgeblazen gevoel na mijn ovulatie. Vandaag was het weer zover! Ik neem aan dat mijn ei vanmorgen is gesprongen
@Envy91 Wat een knaller zeg, wauw! Van harte gefeliciteerd!! Wie weet heb je wel een tweeling haha, dat lijkt mij echt fantastisch. Heel veel plezier met het goede nieuws!