Als ik uit ga van de meest "positieve" test uit mijn verzameling ben ik nu 5 dpo PAS... moet toch nog echt ff geduld hebben. Grrr
Ohh zitten al n paar in de testfase. Spannend zeg!! Ik heb denk gister m’n ei gehad en nu vette krampen en opgeblazen gevoel . Ga maar naar bed
Woooow @Envy91 wat duidelijk zeg! Gefeliciteerd! Ik heb nog geen eens een ei gespot, duurt wel lang voor mijn gevoel. Maar was de vorige keer ook zo. Had ik bijna de moed opgegeven met eieren zoeken En toen knalde die ineens
Ok! Dat zou toch fijn zijn als t 8 dagen is ik hoop ook dat je dr niet achter komt! Geniet van je zwangerschap!!
16 november is mijn laatste menstruatie geweest, normaal heb ik altijd een cyclus van 28 als ik hiervan uitga is 14 december mijn NOD. Dus heb ik vandaag ongeveer mijn eisprong. Wij hebben het gisternacht gezellig gemaakt, maar ergens voel ik spijt dat we vandaag niks gedaan hebben, net of ik een kans heb gemist. Zou de kans groot zijn? Vanochtend had ik wel wat steken. Mocht er een ronde 2 komen, dan ga ik toch met ovulatietesten beginnen haha. Hoe gaat het met iedereen tot nu toe? Moet eerlijk toegeven dat ik echt ongeduldig wordt als ik zie dat er al positief word getest terwijl mijn ei net gesproken is.
Gisteren nacht bedoel je daar afgelopen nacht mee? Dan zit je namelijk goed want dan ligt er een voorraadje klaar. Ik zou het voor de zekerheid vandaag ook nog gezellig maken
Jeeh temp weer mooi gestegen . Ik mag op de lijst van onbekende datum naar 13 dec. Kan iemand dat aanpassen want mij is het niet gelukt
Zit nu op dag 16. @LolaBloem als je inderdaad rond dag 14 een eisprong hebt, zou het nog op tijd geweest moeten zijn hoor!
Vandaag dag 14 maar nog geen positieve ovu test gehad. Waarschijnlijk dus een late eisprong ? Ik doe de testen wel steeds sochtends met ochtend urine ik weet niet of dat uit kan maken ? Als ik er naar Google lees ik bij sommige dat het niet uitmaakt en bij andere weer dat het beter is na tienen sochtends pas.
Hier ziet het er niet goed uit... Ik hoop dat ik een avondtester ben ik ga dan ook nog een testje wagen vanavond, maar ik zie het somber in.
Hoe lang na het testen heb je de foto genomen? En kun je de eerste foto van gisteren eens naast de eerste foto van nu leggen? Want volgens mij ziet hij er hetzelfde uit als die andere voordat hij was ingedroogd. Hcg verdubbeld pas om de 48 tot 72 uur
Nee ik kan helaas vanmiddag pas testenm ik kom nu uit de nachtdienst dus ga zometeen naar bed. Testje van gisteren is wel goed opgedriogd en zie nog steeds een lijntje staan. Lijkt iets duidelijker dan gisteren en is echt rozig ipv grijs zoals ik normaal heb dus ben erg benieuwd wat mijn testje straks doet. Heb er ff een foto bij gedaan van mijn opgedroogde test
Bovenste 2 van gisteren. Ik denk dat ik binnen 10 minuten de foto van vandaag heb gemaakt. Ik zal idd even wachten tot die andere wat meet gedroogd is.