Ben jij ook bezig met ovu testen ? Of zonder ? Wij lopen gelijk op denk ik zo ongeveer. Mijn NOD is 15 december! Ben al druk aan het testen maar met clearblue nog steeds geen smiley getest Terwijl ik wel vruchtbaar slijm etc etc heb. Die plopjes herken ik wel, die heb ik soms ook. Paar maanden geleden was ik er daardoor heilig van overtuigd dat ik zwanger was maar helaas niet Hopelijk testen wij beiden rond de 14e positief !
@Muisjemeisje zonder, anders was ik wel wat zekerder van mn ei Ik had ff gegoogled, kunnen ook spieren zijn of je darmen. Als mn ei woensdag is geweest is mn NOD wel ietsjes eerder, maar ja k zie t wel
Ik zou zondag weer gaan testen. Ik denk dat ik iets zie op je testen. Dat zou dan zondag duidelijk zichtbaar moeten zijn.
Sinds gister avond lichte zeurende menstruatie pijn Mijn temp is nog hoog Zou wel Erg vroeg zijn om al Ongie te worden Ben pas 5 of 6 dpo
Voor mijn gevoel pies ik nu al een paar dagen dezelfde streepjes Bloedirritant als je het mij vraagt, CD 18 geloof ik inmiddels... Sinds 2 dagen ook wat zeurende pijntjes in mn rug en gister dacht ik wat vruchtbaar slijm te hebben gespot (maar dat is nooit zo prominent aanwezig bij mij) Zit er aan te denken volgende ronde teunisbloemolie te gebruiken, iemand ervaring daarmee?
Ik temp niet dus geen idee hoe dat met je temperatuur zit naar vanaf 5dpo kan er wel een innesteling plaatsvinden?
Jaa idd dat klopt ! Maar geen idee of dat kan aanvoelen als lichte menstruatie pijn We zullen het zien!
Zover ik lees Hoef je niet altijd een innesteldip in je temp te hebben ook dit verschilt weer per vrouw. Goh zo leren we iedere dag een beetje meer Haha
Kan een eventuele innesteling zijn! Ik ga heel hard voor je duimen Ik ben het deze ronde gaan gebruiken na mijn mk en mijn cyclus/temp was een stuk stabieler dan de vorige (ook na een mk). Nu ik mijn ovulatie achter de rug heb, mee gestopt en gestart met tarwekiemolie. Bij mijn eerste zwangerschap ook zo gedaan en het resultaat is nu vrolijk aan het spelen Hopelijk heb je snel een knaller in handen! Je temp daalt meestal na de innesteling. Maar dat hoeft niet.
NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 7 december * Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje ronde 24 11 December Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sweetdreams, 3e kindje, rond 1 na vmk 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (ronde 1 na vmk) 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Springboon, 33 jaar, 4e kindje, ronde 1 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) LolaBloem 20 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lisa280887 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 December Muisjemensje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Datumloos: Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) Miesje25, ..., 2e kindje, ronde 3 Helena86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Totaal: 27 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 7 december * Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje ronde 24 11 December Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sweetdreams, 3e kindje, rond 1 na vmk 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (ronde 1 na vmk) 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Springboon, 33 jaar, 4e kindje, ronde 1 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) LolaBloem 20 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lisa280887 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 15 December Muisjemensje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Duimpje86, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 33? MMM Datumloos: Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) Miesje25, ..., 2e kindje, ronde 3 Helena86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Totaal: 28 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
Okee meiden, ik heb mijn piek gevonden! Woensdag en vrijdag al geklust... vandaag ook nog even gezellig maken Al heb ik wel dat zeurende gevoel vanbinnen... herkennen jullie dit? Ik hoop dat het nog wel lukt vandaag, ga niks forceren hoor Mijn nod verschuift nu wel naar de 17e! Spannend! Kan iemand mij alvast op paars zetten?