NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 6 December Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na pauze 7 december * Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje ronde 24 11 December Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sweetdreams, 3e kindje, rond 1 na vmk 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (ronde 1 na vmk) 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Springboon, 33 jaar, 4e kindje, ronde 1 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) LolaBloem 21 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 December Muisjemensje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Duimpje86, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 33? MMM Lisa280887 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos: Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) Miesje25, ..., 2e kindje, ronde 3 Helena86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Totaal: 29 Wachtbankje (14), Zwanger (1) Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
@Envy91 puur uit nieuwsgierigheid. Jullie adden een pauze ingelast. Waarom? Je hoeft niet te antwoorden hoor
Je ei springt uiterlijk morgen. Je hebt nu al wel een voorraadje liggen maar voor de zekerheid kun je het vanavond nog gezellig maken.
Ik wil je vraag best beantwoorden hoor. We hebben een pauze van december 2016 t/m september dit jaar gehad. We waren al een tijdje aan het proberen en ik werd daar vooral de laatste maanden erg onrustig van. Daarnaast was ik onze trouwerij aan het plannen en ik had het heel druk op mijn werk. Dat zorgde ervoor dat ik niet de beste versie van mezelf was. Mijn man en ik hebben toen samen besloten om een pauze in te lassen tot onze bruiloft. Dat zorgde voor veel rust.
En hoe voelen jullie je? Al wat symptomen ? Ik zit nu ongeveer op 6dpo.. Mijn borsten doen vanaf vandaag wat zeer En heb heel veel dunne waterige afscheiding .. En nog steeds tussen door menstruatie Krampjes En wat meer hoofdpijn en moe lig Savonds vroeg in mijn bed!
Hallo dames, Ik heb net als andere dames enorme testdrang en daarom gezorgd dat ik ze niet in huis heb. Zit nu denk op 7dpo denk ik. Net sinterklaas gevierd en die had goed geluisterd. Dochter helemaal blij met der speelgoed en haar grote deken (1 persoons). Gister was me buik weer redelijk normaal wel iets dikker als normaal. Maar vandaag ben ik zo dik als ik bij me vorige zwangerschap was met 10 weken. Dus mocht ik dit houden en niet zwanger zijn dan moet ik denk toch even naar de huisarts want dan is er denk ik iets niet goed bij me darmen. Me borsten zelf weinig last van alleen me tepels zijn bijna continu stijf Ik weet nog niet wanneer ik ga testen....
Wat spannend, nog meer meiden op het wachtbankje en met positieve ovu testjes. Succes met klussen/wachten allemaal! Ik heb mijn testjes die ik had gedaan weggegooid dan kan ik ook niet meer turen. Ga ook niet meer testen nu tenzij ik overtijd ga (lees: als ik me kan inhouden). Ben mijn vertrouwen voor deze ronde in ieder geval kwijt.
Wij lopen ongeveer gelijk dan. Ben vandaag ook 5/6 dpo. Had vrijdag/zaterdag ook dunne waterige afscheiding. Zo erg dat het voelde alsof ik ongesteld was. Hier niet echt pijnlijk borsten, behalve gevoelige tepels als ml er aan zit tijdens de daad. Verder geen last van. Allemaal geen dingen die compleet afwijken ofzo. Vorige maand toen ik positief testte op 9 dpo had ik op 7 en 8 dpo een beetje een bloedneus. Dat heb ik echt helemaal nooit. Dat was het eerste symptoom waardoor ik op 9 dpo al ging testen. Daarom heb ik nu geen testdrang maar weet niet of dat zo blijft als ik wat dubieuze kwaaltjes krijg. Ik zorg ook dat ik ze net als @Miesje25 niet in huis heb.
Ja heb nachtdiensten en sinterklaas. Daarna kerstboom opzetten. Thnx voor het duimen. Ik duim ook voor jullie allemaal. Dat de lijst maar.mooi roze mag kleuren
joepie!! bh mocht halverwege de avond uit.. zegt vl. ze doen je echt pijn he? ik ja.. voelt zwaar.. hij voelt. en hij begint ineens te smilen.. haha.. heb amper borsten van mezelf haha.. hij vond dat er spanning op stond/staat.. verder lichte steekjes momenteel maar nog steeds obstipatie (anders kan ik elke dag wel).. pff pas 3/4dpo.. veel te vroeg om er iets van te denken, hopen of te voelen lijkt me.. al ben ik qua humeur niet boos of chagerijnig te krijgen... blijf vrolijk
Hee hoi, Ei wel al geweest maar helaas niet benut. Heb 5/6 dagen voor ei laatste x seks gehad dus nog heeeeele kleine kans maar ga ervanuit dat het weer niet gelukt is. Ik hou er nu ook mee op helaas. Mijn man en ik zitten echt niet op 1 lijn is gebleken Ik lees hier toch nog mee hoe het met jullie gaat dus veel succes volgende week en hopelijk een mooie roze lijst
Aaaah balen zeg! Hopelijk komen jij en je man nog wel op 1 lijn! Even laten rusten en mischien een goed gesprek aangaan? Heeft hier wel geholpen! Dikke knuffel!
@wafelijzer aah balen zeg! Waarvan verschillen jullie? Je hoef het niet te vertellen hoor @Springboon haha, jij zweef constant met je bh in de rondte. Denk toch ook dat het de progestron is die deze kwaaltjes veroorzaakt. Maar dat is ook belangrijk als dat lekker veel aanwezig is. Gaan er dames deze week al testen? Ik had als eerste hier mn ei (van de officiele NOD-lijst) maar ga echt niet voor volgende week maandag/dinsdag testen.
Hij wilde niet voor een 3e gaan maar had wel zoiets van als het gebeurd, dan is dat wel leuk maar hij mist niks als het niet gebeurd. Maar het wordt nu steeds duidelijker dat hij liever niet wilt dan wel.... En ik wil het heel graag @mokka88 praten erover al vaker gedaan maar helpt niet helaas... zal ermee moeten leren leven maar het is echt moeilijk pff
Wat rot voor je. Maar jullie gebruiken geen anticonceptie? Dan kan je toch zwanger raken, dat weet hij toch ook? Lijkt me niet compleet dichte deur dan toch?
Ohjee, niet op 1 lijn qua ovu testen ofzo? Hier net ein-de-lijk een knal ovulatietest. Ben geloof ik de hekkensluiter of niet? Wij het weekend niet toegekomen om al te klussen door een weekend vol sint hysterie. Dus straks even berichtje sturen dat vanavond de laatste kans is