Ooh dat is zuur dat jullie niet op 1 lijn staan. Hopelijk kun je er met hem wel goed over praten en komt er een moment dat hij er ook voor wil gaan. Dikke knuffel
Wat een moeilijke situatie. Ik denk wel dat er duidelijkheid voor je moet komen van zijn kant. Want dit werkt blijkbaar niet.
Nee klopt, heb spiraal laten verwijderen. Het kan dus altijd gebeuren ja. Thnx meiden voor jullie lieve berichtjes! Ik ga me ook niet meer aanmelden voor een volgende nod lijst. Maar volg jullie wel nog good luck
Wat verdrietig Wafelijzer! Zeker omdat jullie echt al begonnen waren. Ik hoop dat hij toch nog bijdraait, al lijkt die kans klein. Hele dikke knuffel!
Ik denk dat ik ben Zit nog te wachten op die positieve test. Vanmorgen al weer donkerder. Dus hopelijk vandaag of morgenochtend een positieve test Eindelijk, haha
@wafelijzer wat vervelend zeg! Ik had voor je gehoopt dat het na de vorige ronde beter zou gaan. Lijkt me erg frustrerend zo Aan de dames die nog wachten op de positieve ovulatietest..kop op! Die knaller komt echt nog wel Hier alles nog rustig. Ik kan het deze ronde vrij goed loslaten. Heb niet de behoefte de hele tijd op het forum te kijken, ik moet goed nadenken om te bedenken op welke nod-dag ik zit..en nog totaal geen testdrang. Ook wel eens lekker een wat relaxtere ronde
Hoi meiden Mag ik mij toch bij jullie toevoegen? Brondy, 32 jaar, 3e kindje, ronde 17? Normaal kan ik alles juist goed loslaten Maar nu ben ik misselijk en opgeblazen buik. Het is volgens mij allemaal nog te vroeg voor een eventuele zwangerschap, maar kunnen dit ook symptomen zijn van een eisprong of eventuele innesteling? Wij zijn al een behoorlijke tijd bezig. 22 dec staat ook een afspraak met de gyna gepland. Wil deze ronde eens optijd/vaker testen. Hoorde van een vriendin dat een schildklier afwijking ook nog wel eens dit zou kunnen veroorzaken. Naja het kan geen kwaad toch? Testen van action zijn gelukkig niet zo duur
Het gaat goed. Ik had gisteren een knaltest. Ik weet dat het gek klinkt maar ik heb sterk het gevoel dat het gaat om een tweeling.
@Springboon dat klinkt zeer veelbelovend @wafelijzer he wat ontzettend rot meid! Dikke knuffel! Het lijkt me vreselijk moeilijk.... Zou hij misschien over een jaar ofzo nog van gedachten kunnen veranderen? @TantePerenboom fijn meid! Ik kan het ook wel redelijk loslaten! Vergeet zelfs iedere keer tarwekiemolie en foliumzuur ..... Voor iedereen die nog wacht op zijn/haar ei... succes! @Brondy welkom! Wanneer is je NOD? Hier alles rustig, gister en vanmorgen nog wat opgeblazen gevoel. We wilden het eigenlijk gisteravond nog gezellig maken maar ik was zoo ontzettend moe (onze peuter is een heel vroege vogel....).... wel balen want als ik mn ei toch gister gehad heb is de kans natuurlijk klein. Alhoewel we het vrijdag ook nog gezellig gemaakt hebben. Ik ga nu (gezien de pijn en vergelijking met vorige rondes) uit van woensdag. Dus nu alweer 5 dpo dan.
ohh wat spannend!! Weet je al wanneer je een eerste echo hebt? Wel even laten weten hier hoor Ik heb ook al sinds de geboorte van onze dochter het gevoel dat we ooit nog een tweeling krijgen.... Heel gek is dat.
dat zou wellicht je vroege positieve tedt verklaren. maar bli te lezen dat je een knaltest in handen hebt
28 december is de eerste echo. Dus ik moet nog even geduld hebben. Bijzonder is dat gevoel he? Ik ben benieuwd of het bij jullie ook zo gaat zijn!
@Brondy welkom!! @Envy91, wow wat cool. Ik ga je denk ik wel even volgen in je zwangergroepje. En hopelijk sluit ik me er bij aan . Zou je graag tweeling willen? Voor mij is het eerder een angst dan een droom. Sommige vinden het helemaal geweldig. Ik slik trouwens de davitamon mama compleet met visolie. Had ik vorige maand 2 dagen voor mn vmk in huis gehaald en zag dat het ook voor zwangee worden goed is. Maar zit hier genoeg foliumzuur in of moet je dan nog bijslikken? Ik neem hem iedere ochtend in met een glas granaatappelsap van healthy people . Toch laten verleiden door kleine hulpmiddeltjes. Die van Pom kan ik nergens vinden.
Zijn er zwangergroepjes? Nog niet gevonden . Nou ik vind een tweeling ook heek beangstigend hoor. Maar als het zo is dan is het zo.. Er zitten aan moeders en vaders kant meerdere tweelingen mijn moeder is o.a een tweeling. Ik ben me er altijd bewust van geweest dat het kan gebeuren. Het is nu even afwachten.
@sweetdreams .. ik zou het eigenlijk niet weten of daar voldoende foliumzuur in zit. lijkt mij wel toch? ik neem zelf elke ochtend foliumzuur (van de etos), maar mocht ik tzt zwanger zijn dan maak ik eerst dat potje leeg tot 14 weken zwangerschap en dan over plop zwangerschapsvitamines (als vl die dan niet heeft gehaald tegen die tijd).
Oh en ik denk trouwens dat die mama compleet voldoende is maar ik heb zelf toch gekozen om het bij foliumzuur te houden. Als mijn potje op is wil ik overgaan op de compleet.
Ik had ook dat gevoel dat ik zwanger was van een tweeling omdat ik zo vroeg positief testte en al ruim voor de test hondsberoerd was. Gelukkig was het er maar 1, kon mij al met 1 amper redden. Laat staan dat mijn man van 2 kinderen alle nachtvoedingen moest doen! @sweetdreams ja hoor zit voldoende in! Ik slik die ook, nadeel is wel dat ik de visolie op boer yuk. @wafelijzer , he wat rot! Neem ook je tijd ervoor om dit te verwerken. Helemaal verdrietig omdat jullie er eerst wel voor gingen. Eenmaal de knop om, is de knop uitzetten erg moeilijk... Hier rustig, ben 1,5 week ziek geweest en de eisprong is niet eens in aantocht nog. Ben er wel blij mee, zo druk nu! Nu ik weer beter ben is kind aan het spoken en die is rustig dan tot 00:30 wakker. Dan ben je blij dat je kan slapen. Geen magic in de slaapkamer dus, ons kind is echt een perfecte anticonceptie op dit moment haha.hopelijk komt ie later en anders maar deze ronde maar niet. kan het weer goed loslaten Ook ik vergeet wel eens de vitamines deze ronde en mijn man bestudeert de lh testjes meer dan ik dat doe haha. ik leg ze weg en kan dan eens een paar uur later als ik toevallig in de badkamer kom.