@sweetdreams, bedankt voor je reactie en meedenken! De testen zijn van Predictor, waren 7 stuks voor 5 euro bij de Op=op shop. Ik kan volgens mij nog niet zwanger zijn, ik ben 2-3 weken geleden duidelijk ongesteld geweest en de testen ervoor waren wel wit. Ik ga straks maar weer even naar de stad om meer testen te halen, misschien ook maar even van een ander merk om die ernaast te leggen.. Zal daarna idd mijn NOD maar weer even verschuiven!
@Miss M Kinderen blijven echt de beste anticonceptie en ik kan ook niet wachten tot morgen, klaar met die ouwe baardige man Onze net 2 jarige zegt de hele dag dat sinterklaas cadeautjes bij het raam gaat leggen vanavond. Kind is wel mee geweest met cadeautjes kopen voor ouders en schoonouders: ik heb gezegd dat wij sinterklaas maar even moesten helpen. Stiekem hoop ik dat wij zelf ook nog een cadeau krijgen, aangezien mijn moeder continu zegt dat sinterklaas alleen voor kleine kinderen is vrees ik het ergste haha
@Muisjemuis , nee nog niet positief. Ben wel blij om te zien dat ik niet de enige ben die nog wacht op t ei. Mijn testen verkleuren nu eindelijk
Kunnen jullie meekijken? Middelste is van vanochtend, de bovenste van net (maar urine was vrij licht). Vruchtbaar slijm is echt enorm nu. die van vanochtend als positief beschouwen?
Die middelste is ook nog niet positief eigenlijk. Teststreep moet even donker en breed zijn als de controlestreep, of donkerder. Nog geen positieve gehad dus? Zou nog even doortesten
Ik heb de vorige keer ook de piek gemist met testen, ik heb blijkbaar een kort meetbare piek. Vorige keer kwam ik erachter omdat ie weer afliep nadat ie net zoals de middelste nu is. Lijkt alsof ik 's avonds een piek heb (moet toch maar eens meten...). Mijn lijf zegt nu dat ik mega vruchtbaar ben. Ik zal vanavond maar eens testen en hopen dat sinterklaas kort is vanavond haha Ik denk dat ik toch maar weer terug ga naar de hele gevoelige lh testen. Met de extra gevoelige had ik altijd een piek, maar met deze loop ik de piek telkens mis heb ik het idee.
ja als je testen oplopen 2x daags testen zo ving ik de piek ook.. ik zou bijna zeggen vanavond nog eens testen is die weer lichter dan zou het best je piek geweest kunnen zijn.. al heb ik ze wel donkerder gezien.. maar sommigen knallen met ovu testen nirt heb ik wel eens gelezen
ik test denk ik te kort achter elkaar: in de ochtend en vlak voor de middag. Kan beter echt meer tijd er tussen laten denk ik? Rond 18:00 weer testen?
De concentratie LH schijnt te wisselen gedurende je cyclus. De testen hoeven zeker niet op te lopen, ze kunnen ook uit het niets gaan knallen. Ik pieste ook steeds dezelfde streepjes en ineens knalde die gister. Zou meerdere keren per dag testen als je twijfelt aan de duur van je piek. Schijnbaar is tussen 10 en 16 de beste tijd voor een ovulatietest en dan 2 uur niet drinken ofzo? Ik heb me niet aan die regels gehouden dit keer en heb hem ook gevonden, moet vast goedkomen!
Dag dames, hier inmiddels 8 dpo, geen sinterklaasstress, want we vieren het niet. Wel testdrang. Gisteravond ineens misselijk en vandaag trekkende buik en moe. Denk dat ik wacht tot vrijdag met een testje, dan zit ik op 11 dpo.
Wat een spannende reacties allemaal. @Helena86 dat klinkt goed. Even afwachten nog. @Happygolucky ik kan je helaas niet helpen. Ook geen ervaring mee. Succes!!
Ik zou op je vruchtbare dagen 3 maal daags testen dan kan je het bijna niet missen toch ? Of misschien 4 keer met van die dipsticks?
OMG ik word deze ronde helemaal woopie van mijn vrouwelijke hormoon shit. Het ene moment ben ik happy, stuiter ik alle kanten op en het andere moment wil ik niets meer en het liefst alleen maar janken... damn wat is dit vervelend zeg... En als iemand aan me zou vragen... WAAROM?? Geen idee....!!! (ja haha wil weer zwanger zijn.. wil me weer zo happy en speciaal voelen als eind september...). Zucht.. even klagen..
Ik ben me nu is aan het inlezen over de LF, Heb een cyclus van 27/28 dagen. 18 november ongesteld geworden dus zit nu op dag 18. Zaterdag op dag 15 knaltest, zondag denk ik mijn eisprong gevoeld. Heb ik dan niet een hele korte LF ? En maakt dat uit ? Ik was van plan om dinsdag of woensdag voor het eerst te gaan testen. Ik ben dan 10dpo
@Muisjemeisje zolang je lf niet korter is dan 9 dagen is dr niks aan de hand. @Dio1985 oow zon herkenbaar. Wij gebruiken al meer dan 2 jaar amgeen AC. Meer zo van als het komt komt het en anders niet. Nu ben ik vorige maand bijna 2 weken bewust zwanger geweest en nu wil ik het zoooo graag. @Happygolucky die is echt niet positief helaas. Ik zie hier op het forum soms testen die als negatief bestempeld worden dat ik denk, dat is soms wel beetje muggenziften maar dit is wel heel licht. Maar idd wat hier al wordt gezegd, er zijn vrouwen met heel weinig lh dus ik zou zeker wel even klussen vandaag maar ook blijven doortesten. En als je hem wel bijna verwacht zou ik 3x daags testen om 10-15-19 uur ofzo
Ik heb weer een reeks testen besteld dus ik kan hopelijk morgen weer flink testen Wat gevoeligere testen besteld, daar had ik altijd een knaller mee. En stop nu met water drinken en test tegen 18:00 weer Als die afloopt dan weet ik zeker dat ik de piek net gemist heb en wij vanavond flink aan de bak moeten. moe of niet kan ook zijn piek morgen, weet ook niet meer of ik normaal bij zoveel slijm verlies gelijk al een knaller had of een dag later. nou ja, ben nu wel vruchtbaar gok ik Ik neem al sinds augustus 2014 geen AC meer, nadeel vind ik die ups en downs in de hormonen nu. Vlak voor ik ongesteld moet worden ben ik een hormonster (boos, huilen om niets 'de hele wereld is tegen mij etc etc', snel aangebrand). Week voor de lh piek begin ik ook, dan kan ik mijn man elk moment bespringen tot na de eisprong. Dan is de zin opeens weg haha.