Heb het vaker gehoord, maar dat is dan wel pas ongeveer een week voor de nod. Ik heb het gehad toen ik de eerste keer zwanger bleek, een vriendin van me had het en een kennis ook. Ben het op het forum in nod groepjes ook vaker tegengekomen
@Lisa280887 wel herkenbaar. Ik heb al 3 dagen last van mijn buik. Heel erg opgeblazen gevoel, maar ook een beetje menstruatieachtige pijn helemaal onderin mijn buik. Een zeurend gevoel. Ik ben nu 3dpo. Ik heb geen idee wat het is. Ik herken dit ook niet.. heb dit ook niet gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Nog andere mensen die dit herkennen? Het is een naar gevoel, alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar ik heb mijn NOD pas 17 dec. @mokka88 succes zo meteen! De duimen rollen hier al over elkaar!!
He lieve meiden, ik heb afgelopen weekend hier een update geplaatst, dat mijn cyclus weer lang duurde maar dat ik wel een positieve ovulatietest had die ochtend. Dag erna had ik mijn tempstijging en die was vanochtend nog steeds hoog! Ik mag nu ook gaan aftellen. Mijn NOD valt dus echt op de dag van mijn zoontje zijn 1e verjaardag... gek he? Vorige ronde werd ik op 9DPO al ongesteld, dus mijn plan is gewoon mijn ongesteldheid afwachten... en als die niet komt... een testje wagen met mijn vriend! Ik heb nog nooit de eerste echte test samen met mijn vriend gedaan (omdat ik al zoveel testjes verslijt vanaf 8DPO haha!).. Dus dat lijkt mij wel heel bijzonder mocht het raak zijn! Dus als ik 14DPO ben en nog niet ongesteld ben dat voor mij wel een goed teken! Bedankt trouwens voor jullie begripvolle reacties. Ik hoop dat de bijna testers snel roze testen. Ik begrijp ook dat ik niet de enige ben die net haar ei heeft gehad/of nog op ei wacht. Ik zal nu wel wat vaker hier komen kletsen, vind dit toch wel een fijn groepje Maar ik heb normaal altijd mega erge testdrang vanaf 8dpo, en dat wil ik nu voorkomen hihi.
@Dio1985 en @Nog anoniem echt? Nou ja... we zien wel. Wel goed geslapen, maar ben nog wel beroerd. DL kon gelukkig bij opa en oma terecht. Maar dan voel ik me ook altijd weer schuldig naar haar toe Had me juist wel verheugd op n dagje samen.. Morgen, vrijdag en maandag werken....
@mokka88 ben ook benieuwd naar jou uitslag. @ingii89 he wat fijn dat je zon duidelijke eisprong hebt gehad. Hopelijk zakt die temp voorlopig niet meer. Wanneer zijn jullie weer begonnen? Dacht uit je vorige post op te maken dat je al even bezig was maar omdat je zoontje pas 1 wordt, kan het haast niet heel lang zijn. Just wondering. Ik heb telkens steken in mn vagina. Herkent iemand dat? Hier zijn de kinders net naar school vertrokken en ga ik gruwelijk lui even een uurtje in bad. De woensdagochtend en donderdag zijn echt mijn vrije dagen sinds mn jongste naar school is. Ik ben ZZP-er dus moet echt mn vaste vrije dagen voor mezelf inplannen anders blijf ik aan het werk. Woehoee...9 dpo
Kan om 10 uur bellen.. Stiekem verwacht ik er iets van.. Maar moet eigenlijk gewoon denken dat het geen hcg is had vanmorgen mega moeite om niet al te gaan testen! Vandaag 9 dpo
Geniet ervan heerlijk zo n lui ochtendje! Die heb ik vandaag ook! Lekker even helemaal niks! Op de bank met thee onder mijn dekentje heerlijk een filmpje kijken!
Oh wij zijn pas net weer bezig... De wens voor de 2e was er bij mij vrij snel, maar sinds deze zomer had ik echt zoiets van: JA! Ik wil wel weer. Maar ik wilde eerst mijn lijf weer ontzwangerd hebben en ik had nog geen cyclus vanwege de borstvoeding die ik gaf. Nu ben ik wel al sinds deze zomer bezig gegaan met tempen om te kijken of ik überhaupt een cyclus had.. mijn temp ging op en neer maandenlang, en nog geen eisprong/ongesteldheid. Maar begin november eerste eisprong gehad, toen na 9 dagen ongesteld, en nu dus op dag 23 mijn eisprong. Cyclus is dus nog wel wat ontregeld! Zijn dus absoluut nog niet lang bezig en mag ook echt niet klagen in vergelijking met andere meiden.. maar de wens is weer net zo groot als bij de eerste...
@sweetdreams steken in vagina herken ik niet.. wel misselijkheid en soms krampjes onderin mijn buik. ben erg moe.. kan hele dag wel slapen (normaal zove energie dat ik moeilijk in slaap kom), en eten staat me totaal niet aan maar eenmaal gegeten voel ik me vol al smaakt het nergens na. @ingii89 , lekker mee kletsen en inderdaad nog genoeg op het wachtbankje vandaag 6/7dpo en nog steeds miniscuul bruinverlies met slijm (3 veegjes over hele dag na plassen gisteren).. weet iemand hoelang dit kan duren? want je wordt er wel onzeker van. Verder lichte krampen (vooral rond de liezen) en echt zo vreselijk moe. *einde klaagzang*
NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 6 December Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na pauze 7 december * Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje ronde 24 11 December TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sweetdreams, 3e kindje, rond 1 na vmk 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (ronde 1 na vmk) 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Springboon, 33 jaar, 4e kindje, ronde 1 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) LolaBloem 21 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 December Muisjemeisje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Duimpje86, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 33? MMM Lisa280887 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Regenboog01, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos: Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) Miesje25, ..., 2e kindje, ronde 3 Helena86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 30 Wachtbankje (15), Zwanger (1) Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
@Springboon bruinverlies is herkenbaar. Was bij mij een teken van de innesteling. Ik had dat toen een dag of twee. @mokka88 Ja, spannend zeg! @sweetdreams Ik heb die steken ook soms, maar is niet echt een zwangerschapssymptoom denk ik. Geen idee eigelijk met wat het te maken heeft. Hadden jullie allemaal duidelijke symptomen? En sinds wanneer begonnen die? Ik had bij de vorige zwangerschappen geen enkel symptoom. Maakt mij altijd enorm onzeker, hoewel ik weet dat het van persoon tot persoon verschilt.
BIj onze eerste testte ik met een week of 5/6 pas positief. Toen had ik alleen die dagen daarvoor zere borsten, vanaf 7 weken was ik heel misselijk
Heb gebeld ... Kreeg uiteraard de assistente aan de lijn.. De dokter moet het nog inzien heeft een spoed gehad Vanmiddag half 4 terug bellen.. grrr Dus ik een test gedaan net is gewoon wit! Dus verwacht er niks meer van! Denk dat hun niet veel meer als mij kunnen zien met hun testen. Lief jullie berichtjes !
@LillyLou, ik heb ook nooit echt symptomen gehad bij de eerste. Bij de volgenden wel moe, misselijk & hongerig, maar dat kwam pas echt na nod. Steken ofzo heb ik niet (bewust) gehad @ingii89, gezellig dat je nog blijft kletsen! @mokka88 , en en???? Edit, ik zie nu je reactie. Balen . Maar je bent nog erg vroeg toch? Dus er is nog hoop!! Verder nog dames getest? Ik mag nu officieel op het wachtbankje!! Gisteravond wel nog gelukt! Als hij vandaag springt zou dat moeten helpen. Als mn ei gister sprong zou zondag nog moeten werken. Hoop ik