NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 6 December Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na pauze 7 december * Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje ronde 24 11 December TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sweetdreams, 3e kindje, rond 1 na vmk 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (ronde 1 na vmk) 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Springboon, 33 jaar, 4e kindje, ronde 1 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) LolaBloem 21 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 December Muisjemeisje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Duimpje86, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 33? MMM Lisa280887 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Regenboog01, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos: Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) Miesje25, ..., 2e kindje, ronde 3 Helena86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 30 Wachtbankje (16), Zwanger (1) Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
@sweetdreams ik had steken in mijn vagina tijdens mijn zwangerschap. Maar dat was toen mijn dochter ging indalen, verder herken ik het niet. @mokka88 dat is echt niet leuk!! Je verheugt je erop en dan moet je alsnog wachten. Jammer dat je een negatieve test had, stiekem hoop ik toch voor je dat je hcg waarde nog te laag is om te testen .@ingii89 leuk dat je mee blijft kletsen. En inderdaad er zijn meer mensen die langer moesten wachten of weer een volgende ronde mee gaan doen. @LillyLou ik had vanaf 6 weken klachten / symptomen. Ik werd toen misselijk, nooit gespuugd overigens. Ik kon alleen geen hap door mijn keel krijgen. Na 11 weken was dir weer weg. Ik moest heeeeeel veel naar de wc voor een 2e boodschap hahaha sorry voor de detials en veel plassen. Verder pas later in de zwangerschap last van mijn rug met 24w en ik eindigde met zwangerschapscholestase... Dat was evht geen pretje! @Miss M fijn dat het is gelukt. Welkom op het wachtbankje
@mokka88 wat vervelend zeg, hoop stiekem dat huisarts toch goed nieuws heeft vanmiddag @LillyLou hier bij vorige zwangerschap ook niks ervoor behalve dat ik een gevoel had @sweetdreams hier ook nog steeds vage klachten al denk ik toch dat ik een griepje ga krijgen Ik ga vrijdag pas testen, dat lichte streepje was denk gewoon vals want als ik nu kijk naar me cyclus is me nod op ze vroegst zondag
Echt waar!! De ronde dat ik zwanger was liep zo: In de week voor mijn NOD werd ik wat ziek... verkouden, grieperig, erg moe, keelpijn... op 12 dpo testte ik negatief! Op 14 dpo was ik nog steeds niet lekker en voelde ik me savonds met vlagen licht misselijk. Ik zei toen nog tegen mijn man... ik ben niet zo snel gevoelig voor misselijkheid... het is dat ik eergister negatief testte... anders zou ik zweren dat ik zwanger ben. De volgende ochtend, 15 dpo... een clearblue test: 1-2 weken zwanger. BAM!! De gelukkigste meid van de wereld hahaha!! Helaas maar 1,5 week van mogen genieten... hopelijk snel weer positief
Meiden, herkennen jullie dit? Ik had zaterdag mijn lh piek en gisteren steeds een trekkering gevoel in mn onderbuik. Nu nog steeds en ben heel de dag al misselijk. Heb vanaf het ontbijt om 6 uur maar 2 kale rijstewafels op...
Ooow dames ik heb bloedverlies. Het is (nog) niet helderrood maar ik ben bang dat het mn menstruatie is. Zit nog maar 9 dpo . Ik voelde dit echt 0,0 aankomen. Geen hoofdpijn, niet moe gister. Bleegg zo de balen.
kan ook nog een innestelingsbloed zijn hoor.. je bent nu 9dpo.. dus het kan prima zijn.. ik ga hopen voor je dat dat het is!! knuff
Heb ik nog nooit gehad. Ik reken dr eigenlijk maar niet op. Denk dat mn lijf toch nog wat ontregeld is na de vmk.
Ja vind het zo gek! Ik herken dit gevoel namelijk niet... en ben nooit zodanig misselijk dat ik geen trek heb. Gek he?
Ik ben na mijn ei ook wel eens misselijk, maar volgens mij komt dat door de progesteron aanmaak. Daar kan je ook misselijk van worden. Als je uiteindelijk na een tijdje misselijk blijft dan komt het door de HCG..
Kweet het niet. Zou qua timing natuurlijk wel goed zijn maar kheb ook beetje zeurderige onderbuik. Ik denk altijd bij al vragen over innestelingsbloed van jaaja...het zal wel. Dat is de enige houvast die je kan hebben als je ongie begint, dus ik snap het wel, maar hoeveel vrouwen hebben dat nu echt?!?!