@sweetdreams Nee dat zou balen zijn! Ik heb ooit eens gelezen dat 1 op de 5 vrouwen een innestelingsbloeding hebben.. @Lisa280887 ja dan is t wel gek ja. Hopelijk is het een goed teken...
Ik kom hier ook even mee kletsen. Ik heb dinsdag 14-11 mijn spiraal laten verwijderen en daarna ongesteld geworden. Dit zou betekenen dat mijn NOD ongeveer 13-12 zou zijn. Nu voel ik mij al de hele week misselijk en moe. Ik weet dat ik er niet teveel van moet hopen, maar zou zo gewenst zijn al.. geduld is niet mijn beste ding.. Succes allemaal dames!
Ik heb gebeld.. Er zijn wat verhoogde leukocyten gevonden in mijn urine worden ook wel witte bloedcellen genoemd deze worden verhoogd bij een infectie, forse inspanning of zwangerschap.. ( zo wat klink ik nou slim ) maar dit was nog zo minimaal dat ze daar nu nog niks van konden zeggen.. En dat ik eventueel over een paar dagen nog eens urine kon inleveren. Dus het blijft voorlopig nog spannend .. Of idd van een zwangerschap .. Of toch nog steeds van een beginnende onsteking/infectie
O, shit zeg Ik hoop dat het niet doorzet.... Ik snap je gevoel over de innestelingsbloeding. Werd bij mij ook vaak genoemd bij de vmk. Ik heb t nog nooit gehad en kon het me ook totaal niet voorstellen dat het nu wel zo zou zijn. En dat was het ook idd niet. Maar ik snap ook wel dat het gezegd wordt Geen idee hoeveel vrouwen een innestelingsbloeding hebben. Ben er ook wel benieuwd naar. Maar nu echt ontzettend balen!!!
ik meld me weer. Op een rare manier geen meldingen gehad en met een ziek gezin (lang leve de mond-hand-voet-ziekte) is het me helemaal ontschoten om mee te schrijven en te lezen. Excuus! Hier nog steeds geen positieve ovu. Hoop morgen, maar met een lf van 12 kom ik dan na dit lijstje terecht! Zal me netjes overschrijven en excuus voor het lange niets laten weten!
Dat zou echt balen zijn, maar net de anderen zeggen.. het kan ook een innestelingbloeding zijn. Zolang het nog niet doorbreekt, is er nog niets aan de hand. We duimen allemaal met je mee hoor!!
@mokka88 super spannend!! Als je een infectie / blaasontsteking zou hebben, dan zou dat er nu ook al uitkomen toch? Dus..... echt nog even geduld. Wanneer kon je ook alweer testen? @Lisa280887 hier wel herkenbaar.. Volgens ‘het boekje’ zou ik 3 december mijn eisprong hebben gehad. Nu dus 3 dagen verder. Ik heb dit nog nooit gehad. Zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. alsof ik dus ongesteld moet worden (al 3 dagen). Vandaag de hele dag misselijk maar tegelijkertijd enorme trek. Is toch raar wat het lichaam allemaal met je doet? Mijn lijf spoort niet hoor Ik snap er geen hout van! Kan me ook niet heugen of ik dat met mijn dochter had, volgens mij niet. Ik lust ineens geen koffie meer (dat had ik bij mijn dochter ook). Ik moet er van koren gewoon.. dat is wel vreemd! Ik denk dat mijn lijf me voor de gek houdt, maar het is wel gek!
NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 6 December Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na pauze 7 december * Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje ronde 24 11 December TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sweetdreams, 3e kindje, rond 1 na vmk 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (ronde 1 na vmk) 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 - MMM Springboon, 33 jaar, 4e kindje, ronde 1 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM) LolaBloem 21 jaar, 2e kindje, ronde 1 15 December Muisjemeisje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6 Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 16 December Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 17 December Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Duimpje86, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 33? MMM Lisa280887 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Regenboog01, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos: Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk) Miesje25, ..., 2e kindje, ronde 3 Helena86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 30 Wachtbankje (16), Zwanger (1) Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Wat wordt er hier gezellig gekletst, ik lees wel mee maar zeg niet veel wat. Ik ben onlangs gestart met werken en ik moet echt in het ritme komen. Ik ben echt KO na een werkdag. Jullie kennen het vast wel. Spierpijn, op plekken waar ik niet eens wist dat er spieren zaten. Gelukkig slaapt dochterlief ook ineens heel veel want anders was ik echt overspannen. Hiier geen testdrang meer, te druk met werk. Ondanks dat ik vaker langs de schappen passeer met zwangerschapstesten (werk bij Action) Dit weekend ben ik alleen met dochterlief na 9 maanden haha dus ben benieuwd hoe dat zal zijn, vindt het echt naar dat manlief weekend weg is. Ik ben ineens vreselijk gevoelig (mijn man ook, zo was hij gedurende mijn hele zwangerschap, ook misselijk, moe, pijn, etc..) Misschien dat dan de testdrang ineens naar boven komt @late eisprong, wat vervelend voor jullie dames. Nog een beetje geduld hoop dat we een volledig roze lijst hebben.
nee.. dat meen je niet joh dat is balen. Maar ik zou toch even afwachten, sommigen zeggen dat je pas met 5 weken zwangerschap een positieve test hebt ik hoop dat het niet doorbreekt!!
Nee ik verwacht echt niet dat hii nog positief gaat worden. Ik heb ook al gewoon menstruatiepijn dus verwacht dat het morgen gaat doorbreken.