Goedemorgen Ik doe alleen tempen en ovu testjes en foliumzuur En gezond eten Maargoed dat is verder standaard bij ons. Hehe mijn menstruatie begint nu eindelijkkk minder te worden ! Word al weer helemaal in de knuffelstemming! Dus laat dat eitje maar gaan groeien Haha
@Manana oh wat heftig... erg voor je heel veel sterkte... @miskramen. Hier ook 3 gehad. Bij de eerste was ik al best ver... 12 weken. Daarna 2x met 8 weken. Het is al 10 jaar geleden maar nog steeds denk ik er aan.... Maar idd veel van dit groepje die het hebben meegemaakt. Knuffel allemaal! @Dio1985 sow, jij bent goed voorbereid! Als dat niet gaat werken... ik duim voor je! Hier geen gekke dingen alleen net zoals @mokka88 foliumzuur slikken. Thats it. Pff ik heb de werkdag overleefd gelukkig... Ben blij als we 3 dagen verder zijn en de menstruatie voorbij is. Altijd zo'n zooitje
Hier lijkt het ook minder te worden na 5 dagen heftig bloeden. Jeetje! Gewoon elke 2 uur mijn tampon verwisselen en soms zelfs tampon en maandverband. Wat een drama zeg! Wist niet dat je eerste menstruatie na zwangerschap zo heftig zou zijn! Ben blij als het klaar is. Dan ook echt het gevoel dat je weer richting ovulatie gaat ofzo
En welk merk gebruiken jullie? Ik zag dat die van de tuinen 20 euro kosten!! Erg veel he.. is nu wel 2e gratis maarja wat moet ik met 200 tabletten
De pure koudgeperste olie van de tuinen. Ik neem tot de eisprong 1 theelepel per dag en na de eisprong 2 theelepels per dag. De pure olie in de flesjes zijn goedkoper. Je kan ze ook gewoon tijdens een zwangerschap nemen. Goed voor de weerstand en ik koop ze idd altijd tijdens de actie
Ik heb dit keer veel pijnlijke krampen. Gisterenavond leken ze gewoon op weeën dit had ik met de vorige mk niet.... Net de vk gebeld en aangegeven dat ik weer een mk heb. Ik word straks terug gebeld om een nacontrole in te plannen
Ja die bedoel ik. Valt reuze mee je went er wel aan. Je kan het ook door yoghurt, salade oid mengen. Dan proef je er niks van
Ik zal eens overleggen hier. Misschien dat ik hem vanavond dan haal, voor dat geld 2 flesjes is niet te duur om te proberen Ik begin dan wel pas na de eisprong, want heb gelezen dat het je cyclus kan verlengen/in de war maken? En heb zo een mooie korte cyclus nu dat ga ik niet riskeren hihi
Wat vervelend dat je zulke krampen hebt maar herken het wel... het waren idd net weeën. Fijn dat je op nacontrole mag komen. Dan weet je zeker dat straks weer alles schoon is...
NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017 11 December Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk) Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 12 December Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 13 December Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6 14 December Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 15 December 16 December 17 December Dio1985 - 32 jaar - 1e kindje - MMM Datumloos: Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (1ste na MK) Syl33-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 MMM Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ha allemaal! Ik heb mezelf ook op deze lijst gezet. Ben vanmorgen ongesteld geworden. Gezellig allemaal bekenden van de vorige groep! Op naar heul veul roze!