NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    @sweetdreams ik hoop een innestelingsbloeding!

@mokka88 ohhh wat spannend ! Dus er is nog hoop?

2. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

:( da's echt balen, mag ik je een privebericht sturen?

3. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Vervelend meid, geen bloed geeft moed hè, het kan nog !

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Nog anoniem vervelend zeg die onzekerheid. En idd alles kan nog.

@mokka88 maar als je kv test nog negatief is, heb je dus minder dan 8 eh hcg in je. Lijkt me sterk dat er iets anders in de urine daar al op reageert. Maar wel spannend.

Hier lijkt het toch bij een klein beetje rozeverlies te blijven. Nu bij afvegen nog een een heel klein beetje bruin. Zal gewoon de nacht even moeten afwachten. Mn menstruaties starten nooit heel langzaam op. Meestal is het er ineens en is het na een paar uurtjes al goed los. Maja misschien zit er gewoon niet zoveel na de vmk. We houden het wel spannend op deze manier.

5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ik weet dat een paar erover hadden: innestelingsbloeding, wie heeft dat nou echt? Nou.. IK! Allebei de keren, zowel mijn MK als zwangerschap van mijn zoon had ik op 9DPO een innestelingsbloeding. Ik heb toen zelfs een tampon ingedaan omdat ik dacht dat ik ongi zou worden, maar het bleef bij een beetje, een paar dagen zelfs een paar vegen bloed/bruinig/rozig... En een paar dagen later had ik een positieve test! Dus het kan wel echt!

Dio1985 vindt dit leuk.
  6. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Mag ik even iets in de groep gooien? Hebben jullie ervaring met pendelen? Ik heb iemand laten pendelen voor mij vandaag... en..... uhhh... is jullie ervaring dat dit vaak uitkomt.. of niet? ;)

Miesje25 vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dat mag altijd

8. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?
    Heb idd vanmorgen een test gedaan wel van de action..
    Die was negatief
    Wat ze bij de dokter zien geen idee een lichte verhoogde waarde hebben ze dus gevonden

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Nou das iig duidelijk:D:D.

Ik vind gewoon balen van mn vmk want daardoor denk ik snel dat het aann verwarde cyclus ligt. Ik weet wel dat ik normaal nooit een korte lf heb maar door die vmk weet je het maar nooit zeg maar.

Hoeveel dagen na je bloeding heb je dan toen positief getest?

Ow enne dat pendelen...daar ben je bij mij echt niet aan het goede adres. Ik ben zo a-spiritueel als het maar kan. Hou er niet van.

10. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Oooh nee meid balen!:( Dikke knuffel!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Nee nog nooit gedaan..
    Wat kwam er uit dan

12. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Geen ervaring met pendelen, maar ben wel heel benieuwd wat eruit kwam :D

13. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Dames, er is weer een hoop geschreven!
    Ik lees alles mee hoor, maar heb niet zoveel tijd om vaak te reageren :(

@Nog anoniem wat jammer van je negatieve test..ik had toch nog een beetje goede hoop voor je!

@sweetdreams ik hoop dat het niet doorzet! Ik heb zelf wel ervaring met innestelingbloedingen..dus geef de moed nog niet op hoor :)
    Maar mijn eerste cyclus na een mk had ik ook een kortere lf, dus het kan ook dat je lichaam nog wat van slag is.

Wanneer gaat er weer iemand een testje wagen? Ik heb nog steeds totaal geen testdrang, ik weet niet wat ik heb deze ronde :roflmao:

14. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @TantePerenboom Ik heb al getest maar streepje was zo vaag dat ik maar als een indriger beschouw. Siwieso is mijn nod op zijn vroegst pas zondag dus is het eigen lijk onmogelijk om nu al positive test te hebben.

Morgen vroeg beginnen dus dan geen tijd. Vrijdag begin ik later dus miss dan een testje wagen

15. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Spannend!!
    Welke test heb je gebruikt?
    Je mag altijd een foto plaatsen hoor...wij turen allemaal graag mee ;)

Miesje25 vindt dit leuk.
  16. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Heb vandaag weer een ovulatietest gedaan. 3 december getest, met een licht streepje.
    4 december vergeten te testen, 5 dec twee testen gedaan met een licht streepje.
    Vandaag weer getest helemaal geen tweede streep.
    Heb hem net gemist denk ik.

17. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @TantePerenboom met action testen. Maar daar teste ik vorige x ook heel licht mee. Week na nod kleurde hij nog niet zelfde kleur als de controle streep.

Die dpo op de foto klopt niet precies hoe het officieel is. Deze foto en die 16 dpo is van 14 mei toe en ik had op 9 mei toen wel een clearlblue digital met 1-2 weken. Dus kun je nagaan hoe.
    En zoals je op deze foto ook ziet die van 12 dpo zie je ook niet echt op foto.

Bijgevoegde bestanden:

Springboon en Muisjemeisje vinden dit leuk.
  18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb maandagavond roze afveegje gehad dinsdag paar keer miniscuul bruin.. vandaag ook bruin met beetje slijm maar het blijft bij mini beetjes bij afvegen.. vanavond onder douchen evenninwendig gevoeld.. maar ik trok er weer een schone vinger vandaan dus hoop zelf dat het positief is..

dat het bij jou nu naar bruin gaat is op zich goed teken..

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb vandaag de action zw.test gehaald die 'vroegere' test. echter denk dat ik vokgende week toch nog maar een kruodvattest haal..
    volgens mij is die nog gevoeliger pf hebben jullie andere ervaring?

Miesje25 vindt dit leuk.
  20. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @Springboon ik las ergens dat die early van action weleens indrooglijn heeft maar ook dat hij zwakker test als de normale action test

Springboon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina