Dit is test van gister op 1 of andere manier zie ik het nu zelf wel op de foto, als is het zeker super turen. Maar weet niet of dit normale action of de early is
Ik ben nog steeds constant misselijk. Maar met eten heb ik nog geen enkele x last gehad. En dat drankje, ik zou er gewoon 1 nemen
@Miesje25 Ik kan ook gewoon eten. Daar heb ik eigenlijk nooit moeite mee.. Hihi. Maar had zoveel last van boeren, dat lijkt minder vandaag. Het lastige is dat ik bekend sta om niet 1 biertje, dus is even lastig. Maar ik ga wel gewoon met de auto denk ik. Just to be sure..
@sweetdreams jammer! Jullie hadden gelijk, piek moest nog komen. Gister knalde ie helaas wel gister weer ziek geworden dus hopelijk lukt het nog om vandaag gezellig te maken. Weinig hoop in, voel mij goed ziek
Haha serieus? Dat is wel grappig dat dat er bij staat @sweetdreams wat jammer...hopelijk meer geluk in de volgende ronde! @Miesje25 ik zie het zo niet...maar de kwaliteit bij het uploaden gaat altijd zo achteruit! Heb je nog steeds het gevoel dat je ongesteld gaat worden?
Dinsdag wel dus hopelijk zijn de zwemmers lekker fit haha en vanavond moet gewoon maar. Knop om en gaan en neusspray haha
ik denk dat ik 1 week te vroeg mijn regels ga krijgen . dag 22 van cyclus (normaal 28-30 dagen).. maandagavond licht roze verlies, dinsdag heel minimaal bruin bij afvegwn, gisteren idem alleen leek het weg te gaan. vanmorgen weer bruinverlies.. en net weer roze/rood gemengd met slijm
Hier vandaag lichte krampen in mijn baarmoeder streek. Vandaag 4dpo dus het zal wel niets zijn denk ik haha. Vind het allemaal heel spannend. Ik kan sowieso pas 2 dagen voor mijn NOD testen want dan ben ik pas rond de 10 dpo helaas ! Zijn er meiden hier die wel is vanaf 8/9 dpo positief hebben getest ? En zo ja met welke test